Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du i tillegg pleier å ha el på denne tiden, så hadde jeg startetTempen stiger fortsatt, og stiplete kryss.
Kanskje man da tør å starte på wild jam?
Ja, det er i denne tiden, forrige mnd hadde jeg el på cd 12.Om du i tillegg pleier å ha el på denne tiden, så hadde jeg startet
Jeg starter i morgen, 2 dpo. Jeg skal ta 2 tab morgen og 2 kveld til og med 8 dpo. Deretter 1 tab morgen og 1 kveld 9 og 10 dpo, 1 tab morgen 11 dpoJa, det er i denne tiden, forrige mnd hadde jeg el på cd 12.
Nå må jeg bare finne ut hva som er "rett" dose på wild jam’en
Er det noen som har bestemt den dose. For deg, eller er det en dose som ligger ute for alle? Vet jo ikke helt hvordan det fungerer. Har bare blitt tipset om å prøve detJeg starter i morgen, 2 dpo. Jeg skal ta 2 tab morgen og 2 kveld til og med 8 dpo. Deretter 1 tab morgen og 1 kveld 9 og 10 dpo, 1 tab morgen 11 dpo
Det er en dose jeg kom frem til etter å google masseEr det noen som har bestemt den dose. For deg, eller er det en dose som ligger ute for alle? Vet jo ikke helt hvordan det fungerer. Har bare blitt tipset om å prøve det
Da gjør jeg som deg Har tatt mine to første. Smakte sagsponDet er en dose jeg kom frem til etter å google masse
I forrige pp startet jeg med 1 tab morgen og 1 kveld, frem til jeg leste rundt på nettet og startet med 2x2 på 5 dpo. Ble gravid men mistet 4+6.
Det er bare å svelge unnaDa gjør jeg som deg Har tatt mine to første. Smakte sagspon
Satte du torsdag kveld hadde du nok EL først lørdag kveld. Med EL-sprøyta tar det gjerne minst 48t. Det er jo egguthent mellom 36-48t og da er det svært sjeldent vært EL. Men det stemmer nok at du kjente mye murringer fredag, for da begynte follikkelen på siste vekstspurt. Tempen min stiger først fra 2dpo, så det er normalt nok at du ikke har stigning enda. Syklusen jeg ble gravid steg den ikke før 4dpoHadde skikkelig EL smerter igår, og var derfor sikker på at EL var igår. (satte eggløsning sprøyte torsdag kveld) Men tempen har ikke økt? Så skjønner ingenting nå
Ganske skuffet over at det ikke ble økning:/
Hvordan ser tempen ut i dag?Hadde skikkelig EL smerter igår, og var derfor sikker på at EL var igår. (satte eggløsning sprøyte torsdag kveld) Men tempen har ikke økt? Så skjønner ingenting nå
Ganske skuffet over at det ikke ble økning:/
Hvordan ser tempen ut i dag?
Satte den torsdag kveld, og hadde murringer lørdag ettermiddag. Men tempen økte ikke før idag, så da skal vel EL ha vært på søndag. Noe som som er litt sent føler jegSatte du torsdag kveld hadde du nok EL først lørdag kveld. Med EL-sprøyta tar det gjerne minst 48t. Det er jo egguthent mellom 36-48t og da er det svært sjeldent vært EL. Men det stemmer nok at du kjente mye murringer fredag, for da begynte follikkelen på siste vekstspurt. Tempen min stiger først fra 2dpo, så det er normalt nok at du ikke har stigning enda. Syklusen jeg ble gravid steg den ikke før 4dpo
Som sagt, tempen kan øke alt fra 1-4 dager etter EL, gjennomsnittet er 2Satte den torsdag kveld, og hadde murringer lørdag ettermiddag. Men tempen økte ikke før idag, så da skal vel EL ha vært på søndag. Noe som som er litt sent føler jeg
Ok, trodde den økte dagen etterSom sagt, tempen kan øke alt fra 1-4 dager etter EL, gjennomsnittet er 2
Det var jo veldig tidlig da? Kan det være en festedipp?Da vet jeg hva som er i kommingen
Uten progesteron så har tr kommet på 10 og 11dpo (dvs lf på 9 og 10dager). Denne pp går jeg ikke på det pga el har tullet sånn siden jeg begynte på det, så vil sjekke om det er pga progesterontilskuddet eller bare tilfeldigDet var jo veldig tidlig da? Kan det være en festedipp?