Jeg har ofte hatt stigning 1-2 dager før mens og at tempen holder seg høy CD1 og CD2.11dpo
Kan mensen komme selv om tempen går oppover?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ofte hatt stigning 1-2 dager før mens og at tempen holder seg høy CD1 og CD2.11dpo
Kan mensen komme selv om tempen går oppover?
Ja den kom som bare det denKom TR?
Jeg har samme greia dvs jeg hadde mye smerter to dager der jeg begynte å få sterkere eltest (oppe i 0,8 i premom). Men så ble de svakere. Så nå får man bare se om temp stiger videreKan eggløsning komme så tidlig? Og uten noe særlig symptomer? Fikk jo nesten sjokk av dagens temp
Vis vedlegget 423822
Hva skjer med dette? vi får håpe at termometerene våre bare spilte oss et puss og at det kommer en ordentlig EL snart jeg skal til gynekologen for sjekk imorgen (om jeg kommer meg dit i dette snøkaoset på Sørlandet), så da får jeg se hvordan ting ligger anJeg har samme greia dvs jeg hadde mye smerter to dager der jeg begynte å få sterkere eltest (oppe i 0,8 i premom). Men så ble de svakere. Så nå får man bare se om temp stiger videre
Spennende!Hva skjer med dette? vi får håpe at termometerene våre bare spilte oss et puss og at det kommer en ordentlig EL snart jeg skal til gynekologen for sjekk imorgen (om jeg kommer meg dit i dette snøkaoset på Sørlandet), så da får jeg se hvordan ting ligger an
Var du gravid med denne kurven?Jeg skjønner lite av tempen dene mnd. Har våknet kald flere morgener og har sovet lite så satser på at det er det som forvirrer FF...
Vis vedlegget 422891
Jeg har en god dipp i dag 8 DPO, men klamrer meg fortsatt til håpet Gøy å se kurven din med litt samme dipp. Masse lykke til med graviditeten
Min er helt på bærtur etter kjemisk med blødningstart 4 desGikk igjennom en kjemisk ca 4+4, i jula.Men lurte om flere har opplevd at temp har tullet etter kjemisk? Tok ikke temp på 4 daga. Men begynte igjen i går, da var den på pre-EL, 35.78 og i dag plutselig var den på 36.00, som e EL temp førr mæ, å nei har ikke EL. Sov mellom 3t45min-4t i natt. Ps: pga min ustabile syklus så vet ikke premom å ha gjennomsnittsyklus på meg,derfor EL e så tett til mens/kjemisk.
Flere som får festedipp mellom 7-10 dpo, så er absolutt fremdeles håp! Men er og mange som ikke er gravide som likevel får dip de dagene.Er det håp, selv med dipp i går, 8 DPO? Den har jo steget igjen i dag, men har inntrykk av at den bør holde seg høy fra EL. Var jo også en dipp 4 DPO. Blir helt stresset av dette her
Da får vi bare se. Kjenner jeg blir skikkelig stresset av denne tempingen, så tror jeg må kutte det ut neste periodeFlere som får festedipp mellom 7-10 dpo, så er absolutt fremdeles håp! Men er og mange som ikke er gravide som likevel får dip de dagene.
For meg ser jeg ikke på det som et godt tegn fordi jeg har hatt jevn høy temp ved graviditet tidligere, men det kan jo være ulikt hos samme person og
Fikk denne nå på ettermiddagsurin, så tror kanskje det var en festedippFlere som får festedipp mellom 7-10 dpo, så er absolutt fremdeles håp! Men er og mange som ikke er gravide som likevel får dip de dagene.
For meg ser jeg ikke på det som et godt tegn fordi jeg har hatt jevn høy temp ved graviditet tidligere, men det kan jo være ulikt hos samme person og
Wohooo!! Gratulerer!!Fikk denne nå på ettermiddagsurin, så tror kanskje det var en festedipp