Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet noe mer med eltester?
Tok kun 1 test cd8 (som var positiv) og 1 test cd9 (som var negativ)Testet noe mer med eltester?
Jeg ville kanskje ha testet litt, mange får dropp i temp rett før el kommerTok kun 1 test cd8 (som var positiv) og 1 test cd9 (som var negativ)
Takk for tips - det var motiverende å høreJeg ville kanskje ha testet litt, mange får dropp i temp rett før el kommerdet kan hende at kroppen prøvde på el da, ikke fikk det til og prøver på nytt nå
![]()
Lykke tilTakk for tips - det var motiverende å høreDa skal jeg ta ny test når jeg kommer hjem, også skal jeg passe på å ta fler el tester neste pp

Tuuusen takkLykke til![]()

Se der, ser jo veldig lovende ut8DPO temp
Hvordan så grafen din ut ved 8DPO ?Se der, ser jo veldig lovende ut
Har begynt å spotte jeg, så havner i ikm3-gruppa..
Slik så den ut. Den gjorde ett hopp, men ned igjen på 9dpoHvordan så grafen din ut ved 8DPO ?
Oj oj da blir det et dropp på meg sikkert i måra 9DPOSlik så den ut. Den gjorde ett hopp, men ned igjen på 9dpo

Hvordan går det i dag?Oj oj da blir det et dropp på meg sikkert i måra 9DPO![]()

Ble et lite dropp , men testa en time senere idag . Men tror ikke det burde ha noe si ..testen har jeg under putaHvordan går det i dag?![]()
Å tester så fort øya er oppe . Men må se i morgen tidlig hvordan den er da . Har lovet å teste i løpet av morgen dagen 
ÆsjdaDetta er ikke greit![]()
Prøvd å teste?Innafor 3 min første urin . Ser litt ensom it den strekenÆsjdaPrøvd å teste?

Kom TR?11dpo
Kan mensen komme selv om tempen går oppover?