Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet noe mer med eltester?
Tok kun 1 test cd8 (som var positiv) og 1 test cd9 (som var negativ)Testet noe mer med eltester?
Jeg ville kanskje ha testet litt, mange får dropp i temp rett før el kommer det kan hende at kroppen prøvde på el da, ikke fikk det til og prøver på nytt nåTok kun 1 test cd8 (som var positiv) og 1 test cd9 (som var negativ)
Takk for tips - det var motiverende å høre Da skal jeg ta ny test når jeg kommer hjem, også skal jeg passe på å ta fler el tester neste ppJeg ville kanskje ha testet litt, mange får dropp i temp rett før el kommer det kan hende at kroppen prøvde på el da, ikke fikk det til og prøver på nytt nå
Lykke tilTakk for tips - det var motiverende å høre Da skal jeg ta ny test når jeg kommer hjem, også skal jeg passe på å ta fler el tester neste pp
Tuuusen takkLykke til
Se der, ser jo veldig lovende ut8DPO temp
Hvordan så grafen din ut ved 8DPO ?Se der, ser jo veldig lovende ut
Har begynt å spotte jeg, så havner i ikm3-gruppa..
Slik så den ut. Den gjorde ett hopp, men ned igjen på 9dpoHvordan så grafen din ut ved 8DPO ?
Oj oj da blir det et dropp på meg sikkert i måra 9DPOSlik så den ut. Den gjorde ett hopp, men ned igjen på 9dpo
Hvordan går det i dag?Oj oj da blir det et dropp på meg sikkert i måra 9DPO
Ble et lite dropp , men testa en time senere idag . Men tror ikke det burde ha noe si ..testen har jeg under puta Å tester så fort øya er oppe . Men må se i morgen tidlig hvordan den er da . Har lovet å teste i løpet av morgen dagenHvordan går det i dag?
Æsjda Prøvd å teste?Detta er ikke greit
Innafor 3 min første urin . Ser litt ensom it den strekenÆsjda Prøvd å teste?
Kom TR?11dpo
Kan mensen komme selv om tempen går oppover?