Vi som temper

Ingen dipper her. Helt jevn temp. Slik har den ikke vært så lenge tidligere (med unntak av når jeg ble gravid med yngste barn), så nå er jeg spent på om den holder seg slik eller ikke. :cat: Testet negativt i dag 8 dpo.

Skjermdumper:
1: nåværende kurve, 2: denne + forrige mnd, 3: med yngste barn :dance008

Vedlegg

• IMG_4248.jpeg
    IMG_4248.jpeg
    680 KB · Visninger: 54
  • IMG_4249.jpeg
    IMG_4249.jpeg
    494 KB · Visninger: 55
  • IMG_4250.jpeg
    IMG_4250.jpeg
    704,3 KB · Visninger: 59
Ingen dipp på min gravid-kurve heller:dance008
Men hadde en del lavere luteal-temp (luteal line) denne syklusen. De to tidligere syklusene jeg har målt har den vært omkring 36.8:think005
IMG_3252.jpeg

Hvilken temp skal jeg velge?? Jeg fikk først 36.17, så lav temp har jeg ikke målt før, så jeg målte flere ganger og fikk
36.26
36.23
36.20
36.14
36.12

:oops:

Kan jeg tenke at el har vært, selv om at krysset ikke har dukket opp enda? Har kjøpt wild jam som jeg har tenkt å prøve ut denne mnd :hello

Vedlegg

• IMG_4921.jpeg
    IMG_4921.jpeg
    778 KB · Visninger: 33
Ja det blir forsåvidt det :) satser på et kjempehopp i morgen, aldri hatt så vond el før :oops:
Uff,hørtes ikke godt ut. Jeg og samboer er ute med ungene og øver på å gå på ski før skidag på skolen på torsdag :p ikke veldig morro med en sint og frustrert 6åring som nå gikk på istapp-jakt :hilarious: han gadd ikke mer.

Uff,hørtes ikke godt ut. Jeg og samboer er ute med ungene og øver på å gå på ski før skidag på skolen på torsdag :p ikke veldig morro med en sint og frustrert 6åring som nå gikk på istapp-jakt :hilarious: han gadd ikke mer.
Haha det er så herlig :hilarious: lykke til, håper det blir en fin lørdag :)

Ja det blir forsåvidt det :) satser på et kjempehopp i morgen, aldri hatt så vond el før :oops:
Jeg har hatt mye vondere el etter ma . Før kjente jeg aldri el , så lurer på om det er fordi vi faktisk er prøvere at man legger merke til sånt og at jeg har hatt vondt før , men ikke tenkt så mye på det . ?? Selv har jeg tre dager med kjempe murring som er egentlig vond .

Jeg ville nok ha drøyd til jeg var 100% sikker i og med at wild yam kan ødelegge for eggløsning hvis den ikke har vært :) men har du fått positiv eltest, opplevd symptomer på el og temp har steget, så kan du jo sjanse :)
Hadde tydelig el-smerter på venstre side cd14 og dagen etter så var ømme bryst på plass. Ser det an til i morgen med mer stigning i temp. Har ikke brukt el-tester denne mnd :)

Jeg har hatt mye vondere el etter ma . Før kjente jeg aldri el , så lurer på om det er fordi vi faktisk er prøvere at man legger merke til sånt og at jeg har hatt vondt før , men ikke tenkt så mye på det . ?? Selv har jeg tre dager med kjempe murring som er egentlig vond .
Jeg har tydelige el smerter i 4 dager før el. For noen år siden, vi var ikke prøvere da, men jeg var uten prevansjon, da var jeg innom akutten pga smertene jeg hadde :hilarious: de fant ikke ut hva det var, men da vi startet prøvingen denne gang, så gikk det ett lys opp for meg :hilarious: men i dag har det vært mye verre, hver bevegelse var vond, til og med å puste :hilarious: det er bedre nå, men jeg er fremdeles støl.

Jeg har tydelige el smerter i 4 dager før el. For noen år siden, vi var ikke prøvere da, men jeg var uten prevansjon, da var jeg innom akutten pga smertene jeg hadde :hilarious: de fant ikke ut hva det var, men da vi startet prøvingen denne gang, så gikk det ett lys opp for meg :hilarious: men i dag har det vært mye verre, hver bevegelse var vond, til og med å puste :hilarious: det er bedre nå, men jeg er fremdeles stølen

Jeg har jukset litt idag. Ff mente 6dpo, premom mente 7dpo. Og når jeg sammenligner med tidligere sykluser, så passer det best med 7dpo (som ff også mener jeg er hvis jeg legger inn positiv eltest cd10 som jeg hadde det sterkeste og smerter cd10/11) :)

Vedlegg

• Screenshot_20240107-072137.png
    Screenshot_20240107-072137.png
    166,9 KB · Visninger: 28
  • Screenshot_20240107-072215.png
    Screenshot_20240107-072215.png
    129 KB · Visninger: 31
  • Screenshot_20240107-102006.png
    Screenshot_20240107-102006.png
    265,4 KB · Visninger: 29
10 dpo og ser ut som jeg har en kjemisk.
Begynte å spotte i går og blør litt mer i dag. Fikk to streker i dag. Men tempen har stupt og så dette er nok kjemisk. Skal spørre om progresteron neste runde.

Vedlegg

• IMG_4377.jpeg
    IMG_4377.jpeg
    674 KB · Visninger: 39
Back
Topp