Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner. Håper den mnd går fort for deg då masse lykke tilJeg skal ta rubella vaksine, og da må jeg ha 1mnd pp pause..
Takk for det.Skjønner. Håper den mnd går fort for deg då masse lykke til
Hvis du orker å starte en er jo det fint. Jeg er jo ikke super aktiv, men er jo her littHåper pausen gir deg det du trenger.
Er det ønske om fortsatt en tråd? Brukes den?
Jeg kan starte en, om det er ønsket av aktive medlemmer å tråden.
Dere som har erfaring med temping: Jeg hadde en ma for en uke siden og blør fortsatt. Ville dere ha startet med tempingen nå, eller er det noe som tilsier at jeg bør vente til blødningene er over? Jeg er ganske grønn på dette, men vil gjerne prøve å få litt oversikt over el...
Håper pausen gir deg det du trenger.
Er det ønske om fortsatt en tråd? Brukes den?
Jeg kan starte en, om det er ønsket av aktive medlemmer å tråden.
Oi, sorry! Tenkte helt feil!! Aner ikke hva jeg tenkte.. Mente CD 31 og 15 DPOCd 15? Som i at du hadde mens for to uker siden?
For nei, det er lite trolig, egentlig.
Da er det trolig mens på vei, ja.Oi, sorry! Tenkte helt feil!! Aner ikke hva jeg tenkte.. Mente CD 31 og 15 DPO
Jamen enn hvis jeg hadde lagt meg, å ikke sett det før i morgen da?Tja. Jo. I dag er jo i dag.
Det blir CD 1 i dag. Samme om kl er 09 eller 21. Lykke til i ny ppJamen enn hvis jeg hadde lagt meg, å ikke sett det før i morgen da?