Vi som temper

Så mange som må det, tre stykker jeg vet om her inne nå.

Slutter med temping, eller jeg fryser ff kontoen min, og ta meg en lang pause. Har ballet seg på med skuffelser nå, og takler ikke stort mere. Lykke til videre jenter :) håper dere alle får den spira dere fortjener <3

Håper pausen gir deg det du trenger.

Er det ønske om fortsatt en tråd? Brukes den?

Jeg kan starte en, om det er ønsket av aktive medlemmer å tråden.

Hvis du orker å starte en er jo det fint. Jeg er jo ikke super aktiv, men er jo her litt:)

Dere som har erfaring med temping: Jeg hadde en ma for en uke siden og blør fortsatt. Ville dere ha startet med tempingen nå, eller er det noe som tilsier at jeg bør vente til blødningene er over? Jeg er ganske grønn på dette, men vil gjerne prøve å få litt oversikt over el...

Dere som har erfaring med temping: Jeg hadde en ma for en uke siden og blør fortsatt. Ville dere ha startet med tempingen nå, eller er det noe som tilsier at jeg bør vente til blødningene er over? Jeg er ganske grønn på dette, men vil gjerne prøve å få litt oversikt over el...

Du kan godt begynne med temping nå. For min del har ikke tempingen etter MAen nå sist gitt meg noe som helst svar på om jeg har hatt el eller ei. Mest sannsynlig har jeg ikke hatt el til tross for "mensen". Mest sannsynlig har det vært mellomblødninger. Men jeg for min del fortsetter å tempe, så kanskje jeg blir klokere etterhvert ;) Det er veldig forskjell på før MA-temp og etter MA-temp for min del, men det betyr ikke at det er det for din del. Lykke til :)

For min del trenger jeg ikke en tempetråd. Jeg tyder liksom min egen graf, også har jeg jo dere jeg vet jeg kan spørre ved å "rope" på dere.. Men det er klart... Er man fersk og vil begynne med temping kan det jo være greit å ha en tråd å forholde seg til.. Kanskje man kunne festet et innlegg med førstesiden og hatt det som en "skravletråd for tempere" uten alle grafene, og hvis man lurte på noe med egen graf kunne man lagt ut en link i et innlegg inni denne skravletråden? Da trenger man ikke ha en aktiv trådansvarlig....?!

Jeg synes egentlig tråden er veldig kjekk med alle grafene, jeg. Så er det lettere å oppdatere seg på temperne når man sitter på app og ikke ser signaturene :) Så jeg vil gjerne at den fortsettes, men skjønner hvis ingen har kapasitet til å ta ansvaret. Jeg er lite aktiv og kan nok ikke ta det på meg :/

Da var jeg tilbake her! Må bare vente en syklus før jeg er igang igjen. Så da venter jeg på TR for en gangs skyld :(

Når tempen faller drastisk på CD 15.. Da er det STOR sjangs for at TR dukker opp iløpet av kort tid ja?? Synes jeg har venta såå lenge, og er så utrolig klar til å få begynnt med pp1 nå :D

REDIGERT!! Mente selvfølgelig CD31...og 15dpo

Last edited:
Cd 15? Som i at du hadde mens for to uker siden?

For nei, det er lite trolig, egentlig.

:happy093Fikk TR nå.. :DMen det er jo bare 4t igjen av dagen, så jeg vil jo ikke si at i dag er første mensdag når det er så liten tid igjen? Skal jeg plotte inn mens i fra og med i morgen da i FF charten?

Tja. Jo. I dag er jo i dag.

Back
Topp