Vi som temper

Denne gang har tempen holdt seg jevnt oppe under dpo. De andre gangene har den gått opp og ned. 6dpo i dag. Er det et godt tegn?
Kjennes ut som jeg har litt feber hele tiden, men jeg har jo ikke det.
Sånn husker jeg det var i april/mai i fjor da jeg ble gravid.

Endelig avsluttet min lange syklus, landet på 49CD. I gang med CD1 i dag.

Det rare er, da jeg la inn mens i dag endret app'en EL-dag fra 8.3. til 5.3. Blir ikke det litt feil? EL-dagen bør jo være den samme uavhengig av hvor kort/lang lutealfasen er.

Hva tror dere om en sånn endring?

Estimering av fremtidig el er usikre greier når syklusen ikke er stabil. Har du brukt det Lenge? Er det første gang lutealfasen ble kortere? Den vil muligens tolke det som et avvik, inntil den evt blir kjent med at det er sånn syklusen din er.

Endelig avsluttet min lange syklus, landet på 49CD. I gang med CD1 i dag.

Det rare er, da jeg la inn mens i dag endret app'en EL-dag fra 8.3. til 5.3. Blir ikke det litt feil? EL-dagen bør jo være den samme uavhengig av hvor kort/lang lutealfasen er.

Hva tror dere om en sånn endring?
Det er ikke sånn ff tenker. den går ut i fra tidligere eggløsninger . da setter den opp automatisk optensielle dager for el.
Den har vært sånn frem og tilbake med meg og. jeg fikk i noen sykluser el på dag 21, og da husker den det, så regner da ff med at jeg skal ha eggløsning mellom 12 og 21. cd 12 , fordi det er det tidligste den har registrert at jeg har hatt el. så jeg hadde ikke brydd meg så veldig om hva den sier nå. den kan like godt forandre dagene igjen ved neste syklus. håper ikke dette ble for rotete forklart for deg .

Nei, nå ser jeg du mener historisk. Da skal jeg se på grafen din.

Ligger ikke i oversikten? Hatt du link?

Ikke veldig lyst, men gjør det i ingen andre vil. Det er ikke mye jobb.

Jeg er bare veldig lei an prøving.

Ikke veldig lyst, men gjør det i ingen andre vil. Det er ikke mye jobb.

Jeg er bare veldig lei an prøving.
får håpe det er noen som melder seg da :) skjønner deg så godt, for er dritt lei prøvingen selv, derfor jeg tenker å ta en pause nå, og begynne med prøver og søknader til ivf.

Nei, nå ser jeg du mener historisk. Da skal jeg se på grafen din.

Ligger ikke i oversikten? Hatt du link?

ImageUploadedByBV Forum1426669602.271729.jpg

Her er siste oppdaterte :)

Inntil i dag var EL markert 8.3. (Den lave lyserøde før to høyere lyserøde og gul), men nå i dag ble den altså flyttet tilbake.

Begynte temping for akkurat tre mnd siden og dette er nok min første EL.

Blir uansett spennende og se om det blir EL i april. Håper kroppen er i ferd med og stabilisere seg nå og at de neste månedene blir enklere ift når EL kommer.

Ja,det var du som hadde den, ja.

Vel, jeg vet ikke helt hvordan denne appen tenker, men du får se hvordan det blir i april.

Vi er ganske mange som temper, slett ikke alle som er registrert her, men det er lite aktivitet i tråden.

Å.følge den opp er lite jobb, men så få som er innom er det ikke så mange som engang vet at vi ser etter en ny til å starte en slik tråd, tipper jeg?

Jeg er greit lei om dagen, lei prøving, lei trening og lei tr smerter.. Så keg er nok ikke så aktiv om dagen desverre.. Vi går snart igang med søknad til ivf, venter bare på alle prøver:).

Jeg er ikke så aktiv jeg heller om dagen, litt halvveis prøving denne mnd av forskjellige årsaker, men mer aktiv neste mnd... litt redd for å være for mye på forum også, redd hodet henger seg litt opp o_O

Back
Topp