McRaven
Mamma
Tusen takk for svar! har aldri vært SÅ glad for å se tanta før. SpennendeDet blir CD 1 i dag. Samme om kl er 09 eller 21. Lykke til i ny pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svar! har aldri vært SÅ glad for å se tanta før. SpennendeDet blir CD 1 i dag. Samme om kl er 09 eller 21. Lykke til i ny pp
Så bra. Håper du ikke ser ho på en stund etter denne gangen daTusen takk for svar! har aldri vært SÅ glad for å se tanta før. Spennende
Trolig endret normalt tempetidspunkt? At du hadde så mange "avvikende" at de ble den nye normalen?Flere som fikk omgjort fullfarget sirkler til tomme sirkler i dag? I dag da jeg la inn tempen endret mange av sirklene seg til tomme ringer.. Snodig...
Trolig endret normalt tempetidspunkt? At du hadde så mange "avvikende" at de ble den nye normalen?
Vet ikke noen annen forklaring.
Min temp i dag er i alle fall klar tale.
Takk Og tanta kan vel bare komme for din del når hun allerede har lagt ut så mange ledetråder på hvordan denne syklusen din skal slutte denne gangen og :/Håper det for deg.
Jeg får helt klart mens i dag. Om tempen i går var lav, ja, denne er definitivt det.
Hun er godt igang nå. Så da får vi se på neste.Takk Og tanta kan vel bare komme for din del når hun allerede har lagt ut så mange ledetråder på hvordan denne syklusen din skal slutte denne gangen og :/
Fortsatt to Letrozolsjanser igjen! Håper alle gode ting er femHun er godt igang nå. Så da får vi se på neste.
Det skal gå nåJa, to forsøk til.
Vi prøver
Vi håpet. Det nærmer seg vel el nå.Det skal gå nå
Det lurte eg og på. Kjipt med vekkerklokke i helgaHei tempere Jeg vurderer å prøve dette her, men det virker litt stress å måtte gjør det på samme tidspunkt hver dag. I ukedagene pleier jeg stå opp 0630, mens i helgene står jeg opp 08 og det frister ikke med vekkerklokke og vekke sambo og bikkja på søndagene osv Gjør det noe at det er en halvannen time tidsforskjell på tempingen av og til?