Vi som temper

Skulle starte med temping i dag, men siden jeg hadde en liten en som våknet kl 04 i natt, så fikk jeg ikke sovet i 3 timer før jeg skulle tempe, for da fikk jeg nesten ikke sove og bare lå urolig :S Usikker på om jeg får tempet i det hele tatt pga mini våkner nesten hver natt, men skal da prøve hvert fall :)

Flere som fikk omgjort fullfarget sirkler til tomme sirkler i dag? I dag da jeg la inn tempen endret mange av sirklene seg til tomme ringer.. Snodig...

Flere som fikk omgjort fullfarget sirkler til tomme sirkler i dag? I dag da jeg la inn tempen endret mange av sirklene seg til tomme ringer.. Snodig...
Trolig endret normalt tempetidspunkt? At du hadde så mange "avvikende" at de ble den nye normalen?

Vet ikke noen annen forklaring.

Min temp i dag er i alle fall klar tale.

Trolig endret normalt tempetidspunkt? At du hadde så mange "avvikende" at de ble den nye normalen?

Vet ikke noen annen forklaring.

Min temp i dag er i alle fall klar tale.

Det kan være.. Jeg tenkte kanskje at vi stilte klokken kunne virke inn. ;) Men er nok noe med tidene som FF mente var feil/avvikende.

Veldig kjedelig temp, Sara. Hva er veien videre nå?

Jeg for min del har hatt skikkelig temphopp i dag, håper det betyr at jeg er dpo...

To forsøk til med letrozol, deretter.... Da må vi snakke og tenke.

Ser kanskje ut til at EL er i gjære, og med det ser jeg endelig en ende på denne pause-ppen. Hvisker hurra ;)

Håper det for deg.

Jeg får helt klart mens i dag. Om tempen i går var lav, ja, denne er definitivt det.

Tror jeg gir opp tempmåling denne mnd her jeg.. Er jo opp og ned som en berg-og-dalbane. Utrolig irriterende...

Håper det for deg.

Jeg får helt klart mens i dag. Om tempen i går var lav, ja, denne er definitivt det.
Takk :) Og tanta kan vel bare komme for din del når hun allerede har lagt ut så mange ledetråder på hvordan denne syklusen din skal slutte denne gangen og :/

Takk :) Og tanta kan vel bare komme for din del når hun allerede har lagt ut så mange ledetråder på hvordan denne syklusen din skal slutte denne gangen og :/
Hun er godt igang nå. Så da får vi se på neste.

Hei tempere :) Jeg vurderer å prøve dette her, men det virker litt stress å måtte gjør det på samme tidspunkt hver dag. I ukedagene pleier jeg stå opp 0630, mens i helgene står jeg opp 08 og det frister ikke med vekkerklokke og vekke sambo og bikkja på søndagene osv :p Gjør det noe at det er en halvannen time tidsforskjell på tempingen av og til?

Når er det vits å begynne å tempe etter MA? Startet her om dagen, men tror jeg fortsatt har endel hcg i blodet.

Hei tempere :) Jeg vurderer å prøve dette her, men det virker litt stress å måtte gjør det på samme tidspunkt hver dag. I ukedagene pleier jeg stå opp 0630, mens i helgene står jeg opp 08 og det frister ikke med vekkerklokke og vekke sambo og bikkja på søndagene osv :p Gjør det noe at det er en halvannen time tidsforskjell på tempingen av og til?
Det lurte eg og på. Kjipt med vekkerklokke i helga :p

Det er mange år siden jeg hadde veking i helga, men jeg våkner nå ca i de tider uansett og temper og sover videe. Dvs, nå for tiden våkner UNGENE gjerne i den tiden...

halvannen time er mye, men man kan jo prøve. Dersom det visert seg over tid at temoen i helga er vesentig høyere enn resten av uken kan man jo vurdere tidsjustreing, 0,05 grader pr halvtime, altså sette den 0,15 grader lavere enn det du målte om det er halvannen time feil

Back
Topp