Vi som temper

Da er TR kommet og 3 pp.
Tenkte jeg skulle prøve meg på temping igjen.Hadde suksess med det forrige svangerskap.
Krysse fingrene for nr 4 blir ett januarbarn :)
 
Da er endelig EL uka her :) Krysser fingrene for at jeg den 3 pp får god klaff på EL..Januarbarnet er et stort ønske :)
 
Opp med seg. :)
 
Tror ikke jeg kommer til å fortsette tempingen. Bare mas og stress rundt det føler jeg. Vært så deilig å bare glemme hele ff en periode nå. Bare legge inn det jeg føler for.
Men noen MÅ ta over denne tråden! Eller så blir det ikke oppdatert eller lagt til nye grafer i tråden.
 
Tror ikke jeg kommer til å fortsette tempingen. Bare mas og stress rundt det føler jeg. Vært så deilig å bare glemme hele ff en periode nå. Bare legge inn det jeg føler for.
Men noen MÅ ta over denne tråden! Eller så blir det ikke oppdatert eller lagt til nye grafer i tråden.

Jeg dyttet den bare opp fordi det var en som var nysgjerrig på hva temping er. :)

Du kan jo skrive på toppen av hovedinnlegget at førstesiden ikke oppdateres lenger, og dersom noen vil ta over ansvaret så må de gjerne lage ny? :) Så lenge ingen lager en ny så kan man jo fortsatt skravle her om temping, selv om hovedinnleggene ikke oppdateres.

Jeg gidder ikke å ha ansvar på nytt selv om jeg temper frem til IVF.
 
Ser denne tråden egentlig er død men prøver å spørre og ser om det kommer noen svar
Vurdere å begynne å tempe nå når vi skal prøve på nr 2. Har veldig god erfaring ned det etter forrige gang. Men nå har vi jo ei lita som støtt og stadig våkner om nettene. Tror dere det vil ødelegge tempingen helt? Eller hadde dere prøvd fordiom?
Usikker på hvor mye det har å si om du har uavbrutt søvn eller ei.
 
Ser denne tråden egentlig er død men prøver å spørre og ser om det kommer noen svar
Vurdere å begynne å tempe nå når vi skal prøve på nr 2. Har veldig god erfaring ned det etter forrige gang. Men nå har vi jo ei lita som støtt og stadig våkner om nettene. Tror dere det vil ødelegge tempingen helt? Eller hadde dere prøvd fordiom?
Usikker på hvor mye det har å si om du har uavbrutt søvn eller ei.

Jeg ville prøvd og sett hvordan du synes det går:) Merker du at tempen er altfor høy er det jo grunn til og tro at det ikke fungerer så godt denne gangen. Du har jo erfaring fra sist og vet hva den bør ligge på.

Vil tro at det finnes anbefalinger om hvor lang sammenhengende søvn du burde ha før du temper om morningen :)
 
Ser denne tråden egentlig er død men prøver å spørre og ser om det kommer noen svar
Vurdere å begynne å tempe nå når vi skal prøve på nr 2. Har veldig god erfaring ned det etter forrige gang. Men nå har vi jo ei lita som støtt og stadig våkner om nettene. Tror dere det vil ødelegge tempingen helt? Eller hadde dere prøvd fordiom?
Usikker på hvor mye det har å si om du har uavbrutt søvn eller ei.
Hvis du får 4 timer sammenhengende søvn før du temper så skal det gå bra. Jeg temper selv om jeg hadde en unge som våknet mange ganger i løpet av natta. Så man må bare prøve å finne en rytme på det.
 
Hvis du får 4 timer sammenhengende søvn før du temper så skal det gå bra. Jeg temper selv om jeg hadde en unge som våknet mange ganger i løpet av natta. Så man må bare prøve å finne en rytme på det.


Men vet du hvor mye det kan slå ut på tempen? Om en ikke får de 4 timene med sammenhengende søvn. Hvis det ikke er allverdens gjør det kanskje ikke noe :) men får vel bare prøve å se. Prøver neste pp ;)
 
Det er avhengig av hvor langt unna fire timer, hvor lenge våken, og varierer fra kvinne til kvinne
 
Men vet du hvor mye det kan slå ut på tempen? Om en ikke får de 4 timene med sammenhengende søvn. Hvis det ikke er allverdens gjør det kanskje ikke noe :) men får vel bare prøve å se. Prøver neste pp ;)
For meg så ble det for høye målinger de nettene jeg ikke fikk minst 4 timer med søvn. Da gjør det vanskeligere å finne el. Men temp noen runder så finner du fort ut hva normal tempen din er før og etter el. For det er jo ingen som har lik basaltemp.
 
Mens for meg funker tre, ned mot 2,5 dersom jeg ikke sto opp...
 
Der gikk tempen rett i bånn ja, da blir det pp 4 og jakten på skuddårsbarnet som gjelder :)
 
Back
Topp