Medusa_83
Forumet er livet
OK, men da ruller hjulene, i alle fallIkke helt ennå. Mannen må ta sæd prøve før den blir sendt. Og han fikk time slutten av august :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OK, men da ruller hjulene, i alle fallIkke helt ennå. Mannen må ta sæd prøve før den blir sendt. Og han fikk time slutten av august :/
Erfarte vel at den steg og holdt seg noenlunde jevn - mener grafen min fra jan/februar fremdeles er linket på førstesiden hvis du vil se (eventuelt sjekke ut linkene til de andre som er merket som gravide, bare for å se litt )Er det noen som temper som har erfaring fra hva som skjer med tempen ved en eventuell graviditet?
Vet jo den stiger, men når steg den? Hvor mye steg den? Holdt den seg jevn? Andre erfaringer?
Takk!Dytter siden noen etterspør tempeinfo..
Denne følges nok av noen, så det er nok mulig å få til litt skravlings herTakk!
Jeg temper også, hadde eggløsning torsdag, men det har ikke FF registrert. Så vet ikke helt jeg...
Har du bilde av grafen?FF markerte EL på meg denne pp, men nå har linjen blitt striplete. Vet ikke helt hva det vil si heller... Den mener vel bare at tempen ikke har vært høy lenge nok da?
Har du bilde av grafen?
Hm. Vanskelig å si når jeg ikke ser resten av grafen din.
Den steg dagen etter el og gikk ikke ned ved ikm, nå holder den seg oppe på mellom 36.8 og 37.1 (for meg) så lenge jeg er gravid.Er det noen som temper som har erfaring fra hva som skjer med tempen ved en eventuell graviditet?
Vet jo den stiger, men når steg den? Hvor mye steg den? Holdt den seg jevn? Andre erfaringer?
Hm. Vanskelig å si når jeg ikke ser resten av grafen din.
Er det noen som temper som har erfaring fra hva som skjer med tempen ved en eventuell graviditet?
FF har satt stripete coverline fordi du har lagt inn fruktbar sekret etter el , da blir ff usikker på om du har hatt eggløsning. Tar du bort den så blir stripa vanlig igjen.Har kun lagt inn data i FF i denne og forrige pp (brukt Pergotime disse to, men før det hadde jeg fire lange sykluser uten pergo). Før de siste to pp brukte jeg Natural Cycles.
Her ser du FF i denne og forrige pp med notatene under.Vis vedlegget 138021Vis vedlegget 138022
FF har satt stripete coverline fordi du har lagt inn fruktbar sekret etter el , da blir ff usikker på om du har hatt eggløsning. Tar du bort den så blir stripa vanlig igjen.
Helt vanlig at grafene er forskjellig fra mnd til mnd. Mine er også det.Vis vedlegget 138147 Vis vedlegget 138146 Noen som kan se på min ff graf?
Det er to måneder som jeg har lagt opp på hverandre og de er jo helt forskjellige fra hverandre, bruker babycomp også
Har hatt mensmurringer i 9 dager! Syns dette er veldig merkelig jeg!??
Vis vedlegget 138146