Vi som temper

Er det noen som temper som har erfaring fra hva som skjer med tempen ved en eventuell graviditet?

Vet jo den stiger, men når steg den? Hvor mye steg den? Holdt den seg jevn? Andre erfaringer?
 
Er det noen som temper som har erfaring fra hva som skjer med tempen ved en eventuell graviditet?

Vet jo den stiger, men når steg den? Hvor mye steg den? Holdt den seg jevn? Andre erfaringer?
Erfarte vel at den steg og holdt seg noenlunde jevn - mener grafen min fra jan/februar fremdeles er linket på førstesiden hvis du vil se (eventuelt sjekke ut linkene til de andre som er merket som gravide, bare for å se litt ;) )
 
Jeg temper også, hadde eggløsning torsdag, men det har ikke FF registrert. Så vet ikke helt jeg...
 
Jeg temper også, hadde eggløsning torsdag, men det har ikke FF registrert. Så vet ikke helt jeg...

FF markerte EL på meg denne pp, men nå har linjen blitt striplete. Vet ikke helt hva det vil si heller... Den mener vel bare at tempen ikke har vært høy lenge nok da?
 
ImageUploadedByBV Forum1443267027.289305.jpg


Og her er grafen...
 
Er det noen som temper som har erfaring fra hva som skjer med tempen ved en eventuell graviditet?

Vet jo den stiger, men når steg den? Hvor mye steg den? Holdt den seg jevn? Andre erfaringer?
Den steg dagen etter el og gikk ikke ned ved ikm, nå holder den seg oppe på mellom 36.8 og 37.1 (for meg) så lenge jeg er gravid. :)
Før var normalen min 36.1
 
Hm. Vanskelig å si når jeg ikke ser resten av grafen din.

Har kun lagt inn data i FF i denne og forrige pp (brukt Pergotime disse to, men før det hadde jeg fire lange sykluser uten pergo). Før de siste to pp brukte jeg Natural Cycles.

Her ser du FF i denne og forrige pp med notatene under.
ImageUploadedByBV Forum1443267693.307592.jpg
ImageUploadedByBV Forum1443267706.462142.jpg
 
Er det noen som temper som har erfaring fra hva som skjer med tempen ved en eventuell graviditet?

Vet jo den stiger, men når steg den? Hvor mye steg den? Holdt den seg jevn? Andre erfaringer?
252e992217f92713dfd6c9c40c04c6c1
grafen er fra sist graviditet. Viser ikke noe spesielt .
 
Har kun lagt inn data i FF i denne og forrige pp (brukt Pergotime disse to, men før det hadde jeg fire lange sykluser uten pergo). Før de siste to pp brukte jeg Natural Cycles.

Her ser du FF i denne og forrige pp med notatene under.Vis vedlegget 138021Vis vedlegget 138022
FF har satt stripete coverline fordi du har lagt inn fruktbar sekret etter el , da blir ff usikker på om du har hatt eggløsning. Tar du bort den så blir stripa vanlig igjen.
 
FF har satt stripete coverline fordi du har lagt inn fruktbar sekret etter el , da blir ff usikker på om du har hatt eggløsning. Tar du bort den så blir stripa vanlig igjen.

Fjernet creamy-dagen og vips så ble stripen vanlig :) takk!
 
Screenshot_2015-09-27-13-31-15.png
Screenshot_2015-09-27-13-10-52.png
Noen som kan se på min ff graf?
Det er to måneder som jeg har lagt opp på hverandre og de er jo helt forskjellige fra hverandre, bruker babycomp også

Har hatt mensmurringer i 9 dager! Syns dette er veldig merkelig jeg!??

Screenshot_2015-09-27-13-10-52.png
 
Last edited:
Back
Topp