Vi som temper

Med disse to utrolig høye målingene i går og i dag er jeg usikker på om jeg vil klare å se et el-mønster. Det er lite sannsynlig at jeg hadde el cd 12, men jeg får bare se.. Irriterende og måtte bli kjent med temperaturen sin på nytt..

Hei igjen alle sammen! Jeg tester videre jeg :) Samme tid og samme sted! Og fått en rutine på og legge termometeret under hodeputen når jeg legger meg. Så da bør jo tempen kunne tydes..?

Jeg har jo følt jeg ikke fikk noe særlig uttelling og klarte og tyde noe som helst så langt. Begynte å tempe på siste blødning på p-pillebrett og fikk naturlig mens i januar (begge blødninger markert med dråpe og beige skyggestrek). Ikke hatt mens siden da. Nå den siste dagen har det kommet opp et egg og EL er for første gang markert i app'en! Kjente ingen symptomer eller slim, så vet ikke hvor sikker jeg kan være. EL-test jeg tilfeldigvis tok 8.mars var negativ (to streker men ikke sterk nok).

Hva tror dere om grafen nå? :) :)

ImageUploadedByBV Forum1426191545.712302.jpg

ImageUploadedByBV Forum1426191545.712302.jpg

Beklager at bildet kom to ganger! Ikke meningen, men vet ikke hvordan jeg får redigert..

Et annet spørsmål, de siste to morningene har jeg følt at jeg var varm. Det er jo mildere ute.. Og i går var det en bråkete lastebil og irriterte meg halvtimen før alarmen gikk. Hvordan påvirker slikt temperaturen?

Jeg forstår ikke den grafen din jeg. :oops: Beklager, hvis ikke skulle jeg gjerne tydet sammen med deg. :)

Jeg forstår ikke den grafen din jeg. :oops: Beklager, hvis ikke skulle jeg gjerne tydet sammen med deg. :)
Først nå du tenke motsatt om fargene. grønn er mens ikke fruktbar og rødt er ikke mens, men fruktbar. Altså "stats" også er det jo ingen graf, bare dotter.

Men jeg vil du meg enig med appen at det ser ut som om du har hatt el

Haha, det forstår jeg! Rød er fruktbare dager, jo mørkere jo bedre. Lyserød er kanskje fruktbar. Gul er usikker. Grønn er mens. Helt motsatt av hva man tenker vil være logisk :p Tenk at du selv må trekke en strek gjennom alle dottene, for det gjør jo ikke denne sammenlignet med FF. All tydehjelp tas i mot med stor takk, hvis du tror du skjønte mer nå ;p

Først nå du tenke motsatt om fargene. grønn er mens ikke fruktbar og rødt er ikke mens, men fruktbar. Altså "stats" også er det jo ingen graf, bare dotter.

Men jeg vil du meg enig med appen at det ser ut som om du har hatt el

Åh, Sara, det ble jeg glad for å høre! Har vært litt kjipt å tempe i tre måneder uten å føle at det viste noe.. Men det er så herlig å høre at du er enig med app'en! Nå krysser jeg bare fingrene for at denne temmelig lange syklusen snart kan avsluttes og ny begynne :D

Endelig ferdig med en mnd pause og siste dag med mens i dag så nå starter jeg snart å tempe igjen ;) Mannen ville egentlig vente til neste mnd for å unngå evt termin i slutten av desember men i går gliste han bare og sa vi skulle kjøre på så nååååå krysser vi fingre fremover! Han er bekymret for bhg plass men jeg er ikke så redd for det, tenker at vi får det nok til på en måte hvis vi ender opp med noen mnd etter permisjon uten bhg.

Går det å tempe med kun ein desimal på termometeret, eller bør ein ha to?

Går det å tempe med kun ein desimal på termometeret, eller bør ein ha to?

Det anbefales å ha ett med to desimaler, men noen av oss har så tydelig endring at det er lett å se med en desimal (jeg bruker ett med bare en desimal). Men siden jeg vil anbefale å tempe vaginalt er det lurt å ha et eget termometer til dette, og da er det like greit å bestille ett med to desimaler først som sist; http://www.billige-teste.dk/mobile_products.php?cPath=38 På tilbud nå, koster jo veldig lite og er i posten om et par dager. :)

Det anbefales å ha ett med to desimaler, men noen av oss har så tydelig endring at det er lett å se med en desimal (jeg bruker ett med bare en desimal). Men siden jeg vil anbefale å tempe vaginalt er det lurt å ha et eget termometer til dette, og da er det like greit å bestille ett med to desimaler først som sist; http://www.billige-teste.dk/mobile_products.php?cPath=38 På tilbud nå, koster jo veldig lite og er i posten om et par dager. :)
Takk for tips. Bestilte meg eit slikt eg:-)

Nå må denne tempen holde seg der den er nå. den får ikke lov til å ramle ned igjen om noen dager.
blir testene negative denne pp her også, så vet jeg faktisk ikke hva jeg gjør.

Ser ut som du er dpo Sara :D greit med el som kommer tidlig, for da blir ikke ventetida så altfor lang.

Pina, jeg håper for deg!

Og ja, jeg er nok 1 dpo allerede, så det er bare å vente da. Ikm 1.4, men trolig spotting fra palmehelga om det ikke ble treff.

Pina, jeg håper for deg!

Og ja, jeg er nok 1 dpo allerede, så det er bare å vente da. Ikm 1.4, men trolig spotting fra palmehelga om det ikke ble treff.
Takk for at du håper <3 dere jenter er så gode <3

Jeg har sendt spottinga dit peppern gror. nå er det nok tull! Jeg bestemmer herved at du blir gravid denne pp :D

Back
Topp