Lillefrø15
Forumet er livet
Spennende blir det uansettHåper virkelig Men spørs om det har blitt nok aksjer da
I dag spotter jeg faktisk bittelitt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende blir det uansettHåper virkelig Men spørs om det har blitt nok aksjer da
I dag spotter jeg faktisk bittelitt.
Først nå du tenke motsatt om fargene. grønn er mens ikke fruktbar og rødt er ikke mens, men fruktbar. Altså "stats" også er det jo ingen graf, bare dotter.Jeg forstår ikke den grafen din jeg. Beklager, hvis ikke skulle jeg gjerne tydet sammen med deg.
Jeg forstår ikke den grafen din jeg. Beklager, hvis ikke skulle jeg gjerne tydet sammen med deg.
Først nå du tenke motsatt om fargene. grønn er mens ikke fruktbar og rødt er ikke mens, men fruktbar. Altså "stats" også er det jo ingen graf, bare dotter.
Men jeg vil du meg enig med appen at det ser ut som om du har hatt el
Går det å tempe med kun ein desimal på termometeret, eller bør ein ha to?
Okei, takkDu må ha et såkalt basaltermometer med to desimaler
Går det å tempe med kun ein desimal på termometeret, eller bør ein ha to?
Takk for tips. Bestilte meg eit slikt egDet anbefales å ha ett med to desimaler, men noen av oss har så tydelig endring at det er lett å se med en desimal (jeg bruker ett med bare en desimal). Men siden jeg vil anbefale å tempe vaginalt er det lurt å ha et eget termometer til dette, og da er det like greit å bestille ett med to desimaler først som sist; http://www.billige-teste.dk/mobile_products.php?cPath=38 På tilbud nå, koster jo veldig lite og er i posten om et par dager.
Takk for at du håper <3 dere jenter er så gode <3Pina, jeg håper for deg!
Og ja, jeg er nok 1 dpo allerede, så det er bare å vente da. Ikm 1.4, men trolig spotting fra palmehelga om det ikke ble treff.