aner ikke. men er på cd 22 . har ikke fulgt med på el eller noen ting på flere mnd nåVet du ca hvor mange Dpo du er? Jeg har ikke brukt de, så har ingen erfaring![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
aner ikke. men er på cd 22 . har ikke fulgt med på el eller noen ting på flere mnd nåVet du ca hvor mange Dpo du er? Jeg har ikke brukt de, så har ingen erfaring![]()
Skjønneraner ikke. men er på cd 22 . har ikke fulgt med på el eller noen ting på flere mnd nå
får se hva som skjer. har en test jeg har spart siden i sommerSkjønner. Spennende om en ukes tid kanskje?
![]()
Ja, greit å gjøre detfår se hva som skjer. har en test jeg har spart siden i sommerfår drøye det så lenge som mulig
Kan det være feste temp dropp?Jeg begynner å lure. Nesten så det ser mer ut som 2 enn 6?
Noen får pos test dagen EL er, men vanskelig, da du har signing på temp de 3 dageneEt lite spm: på charten min har ff regnet ut EL på dag 18 i syklusen, men EL-testen var ikke Pos før på dag 19? Ff mener at jeg er 3 DPO i dag, og hvis EL inntreffer etter positiv test så gir jo det ingen mening?
Noen som kan ta en titt?![]()
Se der ja, plottet jeg inn samme temp i morge flyttet streken på seg og ble heltrukket.Prikket linje, den er ikke sikker. Se hva som skjer i helga, jeg tipper ff flytter el. Du kan forsøke å legge inn dagens temp på i morgen og se? Evt også søndag
Ja, den grafen din er neiggu ikke lett å tyde gitt! En real festedipp kanskjeJeg begynner å lure. Nesten så det ser mer ut som 2 enn 6?
Så hyggelig hvis du kommer tilbake og skravler litt igjen her inneHar detti helt ut av denne tempingen. Har ikke fått d til på flere mnd. Og d har i grunn vært deilig å slippe å analysere altmen begynner igjen om tr viser seg om noen uker. Savner å skravle med dere.
har savnet dere. da må jeg jo komme tilbakeSå hyggelig hvis du kommer tilbake og skravler litt igjen her inne![]()