Vi som temper!

Hei! Jeg begynte å tempe på mandag, har nå tempet i 4dager. Men tempen bare øker for hver dag. Gjør den det mot eggløsning? Eller er det kunn den store droppen som forteller at eggløsning har vært?
Det varierer veldig fra person til person hvordan tempen er før EL. Hos meg holder den seg mellom 35.90 og 36.20 før EL, og så øker den til ca 36.30-36.60 i dpo. Hos en del legger tempen seg på et minimum rett før EL, så de kan til og med ha en indikasjon på at den er på vei (sånn er det ikke hos meg). Så tempen kan øke og gå litt opp og ned i tiden før, men man ser ofte et klart skifte i tempen etter EL. Hvor i syklusen er du nå, vet du det?

Det varierer veldig fra person til person hvordan tempen er før EL. Hos meg holder den seg mellom 35.90 og 36.20 før EL, og så øker den til ca 36.30-36.60 i dpo. Hos en del legger tempen seg på et minimum rett før EL, så de kan til og med ha en indikasjon på at den er på vei (sånn er det ikke hos meg). Så tempen kan øke og gå litt opp og ned i tiden før, men man ser ofte et klart skifte i tempen etter EL. Hvor i syklusen er du nå, vet du det?

Jeg er på 12 i dag. Forventer EL i morgen eller lørdag. :)

Hva tror man om min i dag da?

Føler meg ikke som feber.

37.01 sånn i tretiden. 37.04 en time senere og 37.09 halv seks.

Altså 37 i temp. Som er høyt. Jeg vet ikke hva jeg skal tro om dpo?

1? 5? 7?

1? 5? 7?
Syns du ser Dpo ut:). Men jeg er ganske fersk på dette, håper du er 7dpo:D

Syns du ser Dpo ut:). Men jeg er ganske fersk på dette, håper du er 7dpo:D
Dpo tror jeg også. Bare usikkert hvor mye.

Ingen sex siden søndag grunnet min sykdom og mannens prøve i morgen, så nå kan vi ikke gjøre noe fra eller til, bare håpe.

Ideelle hadde vært om jeg var 5 dpo, da hadde jeg hatt best "oppdekking" :-)

Dpo tror jeg også. Bare usikkert hvor mye.

Ingen sex siden søndag grunnet min sykdom og mannens prøve i morgen, så nå kan vi ikke gjøre noe fra eller til, bare håpe.

Ideelle hadde vært om jeg var 5 dpo, da hadde jeg hatt best "oppdekking" :-)
Da satser vi 5:). Håper uansett det holdt og det ikke blir noe blod nå:D

Men jeg tror ikke fem, det ser ikke helt slik ut altså.

Kan få grafen til å vise det, så ser du hva jeg mener.

1? 5? 7?

Oj. Det er litt vanskelig å si noe sikkert ut fra tempen din denne syklusen her tror jeg. Håper uansett at det var gullegget. Og er spent på prøven til mannen din. Krysser fingrene!

Grunnet sykdom er det ikke lett å se, nei. Det rotet det til.

Tviler på noe gullegg, venter på prøvesvar og femar neste runde.

Og d vit til mannen for å gi svømmetrening til soldatene.

Nei, jeg vet ikke om det er 7 eller 5 som ser mest trolig ut?

Grunnet sykdom er det ikke lett å se, nei. Det rotet det til.

Tviler på noe gullegg, venter på prøvesvar og femar neste runde.

Og d vit til mannen for å gi svømmetrening til soldatene.
Hm, ja, det er litt vanskelig å tyde grafen din. Jeg ville tenkt 1-5 dpo. Kanskje aller mest 5. Men jeg er ikke supergod på sånn tyding. Dpo tror jeg nok iallfall ja! Endelig :)

Fikk positiv EL-test i morgen etter jobb! Også var den negativ i dag allerede.
Håper sengeaktivitetet i dagene før EL har gjort nytten sin! :)

El i dag da kanskje, eller i morgen. Du får se på tempen de neste dagene

Får satse på litt aktivitet i dag og da kanskje ;)

Har detti helt ut av denne tempingen. Har ikke fått d til på flere mnd. Og d har i grunn vært deilig å slippe å analysere alt :p men begynner igjen om tr viser seg om noen uker. Savner å skravle med dere.

Har detti helt ut av denne tempingen. Har ikke fått d til på flere mnd. Og d har i grunn vært deilig å slippe å analysere alt :p men begynner igjen om tr viser seg om noen uker. Savner å skravle med dere.
Vi savner deg å:)❤️. Spennende fremover da:)

Vi savner deg å:)❤️. Spennende fremover da:)
Ja blir spennende:D merker murringer, må på do hele tiden. Og puppene har blitt veldig ømme. Fikk mistanke for ett par dager siden om at noe kan være på gang,men tør ikke håpe for mye. Blir bare så skuffa når tanta dukker opp. Om testen blir positiv så har jeg iallefall resept på lutinus og crinone,så får bare bestemme meg for hvem jeg skal bruke.

Ja blir spennende:D merker murringer, må på do hele tiden. Og puppene har blitt veldig ømme. Fikk mistanke for ett par dager siden om at noe kan være på gang,men tør ikke håpe for mye. Blir bare så skuffa når tanta dukker opp. Om testen blir positiv så har jeg iallefall resept på lutinus og crinone,så får bare bestemme meg for hvem jeg skal bruke.
Vet du ca hvor mange Dpo du er? Jeg har ikke brukt de, så har ingen erfaring:)

Back
Topp