Vi som temper!

Vet ikke hva jeg skal tro jeg. Tempen et jo relativt høy, men feber har jeg ikke.

Om den holder seg i morgen sier ff da at jeg er 6 dpo, men jeg vet ikke...

Vet ikke hva jeg skal tro jeg. Tempen et jo relativt høy, men feber har jeg ikke.

Om den holder seg i morgen sier ff da at jeg er 6 dpo, men jeg vet ikke...
Vanskelig med sykdom midt i tempingen.. :/ Jeg var syk for en liten stund siden, og det økte tempen selv om jeg ikke hadde feber dessverre. Men håper fortsatt at du er dpo!!

Vanskelig med sykdom midt i tempingen.. :/ Jeg var syk for en liten stund siden, og det økte tempen selv om jeg ikke hadde feber dessverre. Men håper fortsatt at du er dpo!!
Det er det jeg også tenker på, økt temp uten feber.

Rotete temp siden jeg har vært syk og bare tull.

Vi ser om ei uke eller to.

Egentlig ikke, synes jeg.

Bare venter og ser.

Men om ei uke... Da haster jeg hjem fra jobb for å se om vi har brev fra gyn i posten, og spør mannen om jeg skal / kan åpne eller vente på ham.
Det blir bra å få svar:). Syns det er litt spennende jeg da:p.

Enda ikke fått EL :/ andre syklus på rad som "roter"! Skjønner ikke hvorfor :(

Tar du EL tester?

Jepp, streken er definitivt sterkere i dag enn i går. Men ikke positiv enda. Jeg hadde nok ikke gått mer enn to timer siden sist jeg var på do, så burde nok teste igjen i morgen tidlig. Har definitivt el-slim nå og ømme brystvorter, så kanskje noe er på gang?

Men forstår ikke hvorfor syklusen plutselig skal bli så tullete:/

Vet ikke jeg... Ff sier 4 eller 6 dpo avhengig av om jeg regner søndag som gyldig eller ei.

4 ser bare idiotisk ut, men 6? Vet ikke.

Jepp, streken er definitivt sterkere i dag enn i går. Men ikke positiv enda. Jeg hadde nok ikke gått mer enn to timer siden sist jeg var på do, så burde nok teste igjen i morgen tidlig. Har definitivt el-slim nå og ømme brystvorter, så kanskje noe er på gang?

Men forstår ikke hvorfor syklusen plutselig skal bli så tullete:/
Har du akkurat skuttet på prevansjon? Håper EL er rett rundt hjørnet:)

Tok ut spiralen i juli:) enda sterkere strek på el-testen i dag, ikke langt fra pos! Burde jeg teste i ettermiddag også eller vente til i morgen?

Tok ut spiralen i juli:) enda sterkere strek på el-testen i dag, ikke langt fra pos! Burde jeg teste i ettermiddag også eller vente til i morgen?
Ta en test mellom 11-15:). Ikke tiss 4 timer før eller drikk 2 timer før:). Det sies at LH hormonet er på ditt høyeste da:). Lykke til:)

Ta en test mellom 11-15:). Ikke tiss 4 timer før eller drikk 2 timer før:). Det sies at LH hormonet er på ditt høyeste da:). Lykke til:)
Er på jobb til kl 15, så får ikke tatt før rundt kl 16. Men satser på den kan vise en sterk strek!
Noe er på gang iallefall, puppene er helt vanvittig vonde. Noe de pleier å være rundt EL.
Takk skal du ha :)

Er på jobb til kl 15, så får ikke tatt før rundt kl 16. Men satser på den kan vise en sterk strek!
Noe er på gang iallefall, puppene er helt vanvittig vonde. Noe de pleier å være rundt EL.
Takk skal du ha :)
Da kan det være i gang:). Har fått pos kl 17.00 jeg:). Masse lykke til;)

Hei! Jeg begynte å tempe på mandag, har nå tempet i 4dager. Men tempen bare øker for hver dag. Gjør den det mot eggløsning? Eller er det kunn den store droppen som forteller at eggløsning har vært?

Back
Topp