Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du er Dpo.Vet ikke hva jeg skal tro jeg. Tempen et jo relativt høy, men feber har jeg ikke.
Om den holder seg i morgen sier ff da at jeg er 6 dpo, men jeg vet ikke...
Ja, men er ikke sikkert. Vi får se.Håper du er Dpo.
Håper også du er dpo pleier dere ha mye høyere temp på dpo? Hvor mye evt?Ja, men er ikke sikkert. Vi får se.
Vanskelig med sykdom midt i tempingen.. :/ Jeg var syk for en liten stund siden, og det økte tempen selv om jeg ikke hadde feber dessverre. Men håper fortsatt at du er dpo!!Vet ikke hva jeg skal tro jeg. Tempen et jo relativt høy, men feber har jeg ikke.
Om den holder seg i morgen sier ff da at jeg er 6 dpo, men jeg vet ikke...
Det er det jeg også tenker på, økt temp uten feber.Vanskelig med sykdom midt i tempingen.. :/ Jeg var syk for en liten stund siden, og det økte tempen selv om jeg ikke hadde feber dessverre. Men håper fortsatt at du er dpo!!
Spennende.Ja, men er ikke sikkert. Vi får se.
Egentlig ikke, synes jeg.Spennende.
Det blir bra å få svar. Syns det er litt spennende jeg da.Egentlig ikke, synes jeg.
Bare venter og ser.
Men om ei uke... Da haster jeg hjem fra jobb for å se om vi har brev fra gyn i posten, og spør mannen om jeg skal / kan åpne eller vente på ham.
Tar du EL tester?Enda ikke fått EL :/ andre syklus på rad som "roter"! Skjønner ikke hvorfor
Tar du EL tester?
Har du akkurat skuttet på prevansjon? Håper EL er rett rundt hjørnetJepp, streken er definitivt sterkere i dag enn i går. Men ikke positiv enda. Jeg hadde nok ikke gått mer enn to timer siden sist jeg var på do, så burde nok teste igjen i morgen tidlig. Har definitivt el-slim nå og ømme brystvorter, så kanskje noe er på gang?
Men forstår ikke hvorfor syklusen plutselig skal bli så tullete:/
Ta en test mellom 11-15. Ikke tiss 4 timer før eller drikk 2 timer før. Det sies at LH hormonet er på ditt høyeste da. Lykke tilTok ut spiralen i juli enda sterkere strek på el-testen i dag, ikke langt fra pos! Burde jeg teste i ettermiddag også eller vente til i morgen?
Er på jobb til kl 15, så får ikke tatt før rundt kl 16. Men satser på den kan vise en sterk strek!Ta en test mellom 11-15. Ikke tiss 4 timer før eller drikk 2 timer før. Det sies at LH hormonet er på ditt høyeste da. Lykke til
Da kan det være i gang. Har fått pos kl 17.00 jeg. Masse lykke tilEr på jobb til kl 15, så får ikke tatt før rundt kl 16. Men satser på den kan vise en sterk strek!
Noe er på gang iallefall, puppene er helt vanvittig vonde. Noe de pleier å være rundt EL.
Takk skal du ha
Jeg mente selvfølgelig ikke den store droppen, men den store høyden trøtt endaHei! Jeg begynte å tempe på mandag, har nå tempet i 4dager. Men tempen bare øker for hver dag. Gjør den det mot eggløsning? Eller er det kunn den store droppen som forteller at eggløsning har vært?