Jeg er nok ikke helt frisk i dag. Ikke helt feber men 0,2 høyere enn jeg noen sinne har hatt i lutealfasen når jeg har vært frisk. ..
Syk eller befruktet??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er nok ikke helt frisk i dag. Ikke helt feber men 0,2 høyere enn jeg noen sinne har hatt i lutealfasen når jeg har vært frisk. ..
Ja, søren heller, nå er jeg lei av å vente! Men tempen har fortsatt ikke økt, så jeg venter og venterJammen meg på tide at det egget slipper nå! Ut med seg, egget
Off, Lykkeliten, så utrolig kjipt dette er Har du funnet ut noe mer om veien videre?
Ja, søren heller, nå er jeg lei av å vente! Men tempen har fortsatt ikke økt, så jeg venter og venter
God bedring hvis du har fått feber da! (eller kanskje det er noe mye hyggeligere og mer spennende på gang..? )
Ja, dette har vært litt av en tålmodighetsprøve! Håper jeg snart kan se lyset i enden av tunnelen nå Hvordan er det med deg?Får håpe det egget ditt snart går ut av sin trygge hule Krever sin tålmodighet det der!! Jeg blir utålmodig med el på cd20. Kan bare innbille meg hvordan du har det...
Syk eller befruktet??
Ja, søren heller, nå er jeg lei av å vente! Men tempen har fortsatt ikke økt, så jeg venter og venter
God bedring hvis du har fått feber da! (eller kanskje det er noe mye hyggeligere og mer spennende på gang..? )
Nå synes jeg han snart kunne ringe!!!!Nei. Venter på tilbakemelding fra kirurgen.
Ahhhhh... Håper du hører fra dem snart!Nei. Venter på tilbakemelding fra kirurgen.
Ja, virkelig!!!Ahhhhh... Håper du hører fra dem snart!
Ja, virkelig!!!
Det synes virkelig jeg også!!Ahhhhh... Håper du hører fra dem snart!
Det synes virkelig jeg også!!
Ja, virkelig!!!
Ahhhhh... Håper du hører fra dem snart!
1 Dpo i dag.
Kan håpe. Kom litt rosa utflod når jeg tørka meg istad, aldri opplevd før. Og murringer begynte, men sluttet nåJippi! Heier på Augustspira
Min temp gikk sånn akkurat nesten nok opp.
Mer typisk min el, ikke sånn som pergo gjorde det.
Og ikke akkurat masse sex denne uka..
Jeg skjønner ikke hvordan vi klarer det der. Negative el tester. Gyn så ikke noe egg. Det haster ikke.
Vips....
Håper du er i Dpo land og aksjene holdt.Ja, det kan se ut som 1 dpo, men vi får se hva helga viser.