Vi som temper!

Jammen meg på tide at det egget slipper nå! Ut med seg, egget :)
Ja, søren heller, nå er jeg lei av å vente! :P Men tempen har fortsatt ikke økt, så jeg venter og venter ;)

God bedring hvis du har fått feber da! (eller kanskje det er noe mye hyggeligere og mer spennende på gang..? :D)

Ja, søren heller, nå er jeg lei av å vente! :p Men tempen har fortsatt ikke økt, så jeg venter og venter ;)

God bedring hvis du har fått feber da! (eller kanskje det er noe mye hyggeligere og mer spennende på gang..? :D)

Får håpe det egget ditt snart går ut av sin trygge hule ;) Krever sin tålmodighet det der!! Jeg blir utålmodig med el på cd20. Kan bare innbille meg hvordan du har det...

Får håpe det egget ditt snart går ut av sin trygge hule ;) Krever sin tålmodighet det der!! Jeg blir utålmodig med el på cd20. Kan bare innbille meg hvordan du har det...
Ja, dette har vært litt av en tålmodighetsprøve! Håper jeg snart kan se lyset i enden av tunnelen nå :P Hvordan er det med deg? :)

Syk eller befruktet?? ;)
Ja, søren heller, nå er jeg lei av å vente! :p Men tempen har fortsatt ikke økt, så jeg venter og venter ;)

Det stemmer nok bedre med syk... Men det ene utelukker selvsagt ikke det andre ;)

Jeg håper jo litt hver måned, selv om jeg vet sjansene er minimale.

Hva skjer med deg, Fruktplukker? Nærmer du deg ikm?

Håper tempen stiger i morgen, Enkefalos :)

Vi har fått prøvesvarene til mannen nå, omsider! Tre uker tok det! :S Men de var normale, så da har jeg fått klarsignal om pergo i neste pp hvis dette eggslippet som muligens er på gang nå, ikke blir til spire. Jippi! :D Tempen gikk ikke ordentlig opp i dag, så jeg er fortsatt avventende. Slipp da, ditt fordømte egg! :P

Min temp gikk sånn akkurat nesten nok opp.

Mer typisk min el, ikke sånn som pergo gjorde det.

Og ikke akkurat masse sex denne uka..
Jeg skjønner ikke hvordan vi klarer det der. Negative el tester. Gyn så ikke noe egg. Det haster ikke.

Vips....

Min temp gikk sånn akkurat nesten nok opp.

Mer typisk min el, ikke sånn som pergo gjorde det.

Og ikke akkurat masse sex denne uka..
Jeg skjønner ikke hvordan vi klarer det der. Negative el tester. Gyn så ikke noe egg. Det haster ikke.

Vips....

Kanskje ikke kjempehøyt opp ift de andre dagene, men kan se ut som om du hadde en dipp i går? I forhold til den var det jo en høy temp.... Det er sånn mine dpo-temper begynner, litt opp fra dippen, enda høyere de påfølgende dagene... Krysser fingre for deg!! :)

Ja, det kan se ut som 1 dpo, men vi får se hva helga viser.

Back
Topp