Vi som temper!

Et lite spørsmål.. Jeg har blitt syk:(. Fått feber nå på dagen, hadde litt forhøyet på morgen, men ikke mye.. Temper dere fortsatt når dere er syke eller bør jeg vente til jeg er frisk igjen? Får nok influensa jeg nå, kjennes sånn ut..

Jeg bruker FF, så kan kanskje bare trykkebpå feber eller noe? Takk for svar❤️

Du kan trykke på feber i listen, da kommer ikke tempen med, bare løs prikk. Jeg temper om jeg er i form til det, men om jeg er så syk at jeg burde sove lar jeg være. :) Registrerer det som feber da.

Du kan trykke på feber i listen, da kommer ikke tempen med, bare løs prikk. Jeg temper om jeg er i form til det, men om jeg er så syk at jeg burde sove lar jeg være. :) Registrerer det som feber da.
Oki;). Takk for svar:). EL er ikke forventet før mot neste helg:)

Et lite spørsmål.. Jeg har blitt syk:(. Fått feber nå på dagen, hadde litt forhøyet på morgen, men ikke mye.. Temper dere fortsatt når dere er syke eller bør jeg vente til jeg er frisk igjen? Får nok influensa jeg nå, kjennes sånn ut..

Jeg bruker FF, så kan kanskje bare trykkebpå feber eller noe? Takk for svar❤️
Ja, jeg har tempet selv om jeg har vært syk. Krysser bare av på feber :)

Masse god bedring, da!

Ja, jeg har tempet selv om jeg har vært syk. Krysser bare av på feber :)

Masse god bedring, da!

Du. Du har trykket "Liker ikke" på hovedinnlegget, er det noe jeg har gjort galt her nå? :)

Du. Du har trykket "Liker ikke" på hovedinnlegget, er det noe jeg har gjort galt her nå? :)
Ha ha :) Det er nok scrollingen som har gjort det. Du gjør det jo riktig. Det eneste man kan mislike med hovedinnlegget er at noen av oss har hatt grafene liggende der alt for lenge ;)

Ha ha :) Det er nok scrollingen som har gjort det. Du gjør det jo riktig. Det eneste man kan mislike med hovedinnlegget er at noen av oss har hatt grafene liggende der alt for lenge ;)

Så bra! Jeg ble litt engstelig for at det var noe du ikke likte nå, og så hadde du jo ikke skrevet det. Så da ble jeg litt usikker på hvordan jeg skulle tolke det, men kunne jo ane at det kanskje var bare en feil-tasting også. :)

Ja, det misliker vi sterkt!!!

Dere som også har tempet lenge... Har dere lagt merke til noen årtidsvariasjon?

Foreløpig ser det ut til at el kommer litt senere, og at tempen generelt ligger litt høyere om vinteren hos meg. Det kan selvsagt være helt tilfeldig, i og med at jeg "bare" har 13 måneders tempehistorie, men... :)

Hei hei,

Da planlegger jeg å flytte til juli i løpet av helgen. :) Jeg fikk litt svakere strek på testen i dag, lik som for to dager siden, men jeg var på middag med venninner i går kveld og tisset i ca. 5 minutter i dag morges (helt gjennomsiktig urin i koppen). Så jeg tenker at det påvirker, og at disse wondfo-testene er litt dumme. Håper det hvert fall, men vil gjerne ha sterkere strek innen mandag hvert fall.

Det er ikke mye jobb med tempetråden, det er ikke så ofte noen skal flyttes inn eller ut, men noen burde ha ansvaret for en ny tråd dersom jeg virkelig blir borte. Så kanskje dere kan tenke på det gjennom helgen, om noen av dere har lyst? Så kan vi ordne ny tråd til uka dersom jeg fortsatt er kvalm og gravid. :)

Linken min kan vel kanskje flyttes ;)

Jeg skal undersøke i løpet av den uken her, håper jeg, om det blir en operasjonsplan og kanskje omtrentlig ventetid (altså, type 3, 6 eller 9 måneder). Dersom det blir en operasjonsplan, som jeg håper på, så skal jeg også finne ut om jeg burde bruke minipille eller kondom i ventetiden. Minipille, p-pille (med å hoppe over pillefri-ukene hver syklus) o.l. hormonprevensjon kan jo dempe endometriose-smertene, men jeg vet ikke om det er negativt i forkant av en operasjon, om det er bedre at det "blomstrer" i mellomtiden.

Jeg vet ikke om jeg kommer til å tempe eller ikke, jeg kommer ikke til å tempe om jeg begynner med minipiller igjen hvert fall. Men jeg håper jo ikke ventetiden på operasjon blir altfor lang. Og jeg har veldig lyst til å være her og, ja, drømme og håpe sammen med dere andre, akkurat som før. Jeg kan ikke legge prosjekt baby på hylla sånn helt, da tror jeg at jeg blir gal.

Så jeg er gjerne ansvarlig for tempetråden enn så lenge hvert fall. Kanskje jeg endrer mening om det blir 9 måneders venting, men jeg håper jo at det blir heller nærmere 3-4 måneder.

Vi får se. Jeg skal si ifra når jeg vet noe mer konkret.

Off, Lykkeliten, så utrolig kjipt dette er :( Har du funnet ut noe mer om veien videre?

Her er jeg plutselig på jakt etter EL igjen. Er på CD 69 og har fått positiv EL-test i går og i dag. Veldig veldig uforventa, hadde gitt denne ppen helt opp. Blir spennende å se om egget klarer å slippe denne gangen :)

Jeg er nok ikke helt frisk i dag. Ikke helt feber men 0,2 høyere enn jeg noen sinne har hatt i lutealfasen når jeg har vært frisk. ..

Back
Topp