Vi som temper!

Ja, men den må man gjerne følge over tid for å bli kjent med, jeg synes fortsatt ikke min er enkel... Etter år med dette her...

Det er et veldig godt poeng. :) Min er nok ganske snill.

Ultrasvak rosa strek. 10 dpo. Ultrasvak strek. Strekere enn på morgenen i dag, hvor jeg var litt i stuss på om "skyggen" min ikke var blitt en strek. Hjelp. Nå er jeg redd.

Lite spm ang gravidtemp :) min har gått opp og ned annenhver dag nå med 0.2 i differanse ca. Er dette normalt? Bare nysgjerrig, så jeg fortsetter å tempe litt til :) hehe

Lite spm ang gravidtemp :) min har gått opp og ned annenhver dag nå med 0.2 i differanse ca. Er dette normalt? Bare nysgjerrig, så jeg fortsetter å tempe litt til :) hehe

Vil egentlig anbefale deg å slutte å tempe. Du får sannsynligvis ingen informasjon av det lenger. :) Hvis du ser på gravidgrafene i arkivet på første siden, så ser du at det er mye hakking i gravidgrafene.

Jeg fikk TR på lørdag morgen og var ferdig allerede i går kveld. Hatt vanlig blødninger men altså vært noe kort i varighet. I dag tidlig var temp 36,16. Jeg pleier å ligge på rundt 35,70-80 før El. Noen som vet hvorfor det kan komme tempstigning etter TR?? Aldri hatt det før.

I går gadd jeg ikke tempe fordi jeg la meg sent, og i dag fant jeg ikke termometeret. Bah! Jaja, det har vel kanskje ikke så mye å si.. :P

I dag glemte jeg å tempe...
Jeg har to målinger på grafen så langt, og begge er langt over "før El uten pergo"-nivå, så jeg trenger å få på plass en del lave før el

Ser ut som om vi må ha en ny tempetrådsansvarlig her, Lykkeliten ;) :D

Hihi.. Ja, må kanskje det snart. Jeg blir på FS til første ultralyd, så noen uker til hvert fall. Jeg er jo bare 3+4. ♡

Men hvem tar det? Om noen uker vet jeg mer om veien vår, så jeg venter til neste uke med å melde meg i alle fall

Men hvem tar det? Om noen uker vet jeg mer om veien vår, så jeg venter til neste uke med å melde meg i alle fall

Jeg får nok ikke UL før helt i slutten av november. Da vet du mer om veien videre. :)

Jeg fikk TR på lørdag morgen og var ferdig allerede i går kveld. Hatt vanlig blødninger men altså vært noe kort i varighet. I dag tidlig var temp 36,16. Jeg pleier å ligge på rundt 35,70-80 før El. Noen som vet hvorfor det kan komme tempstigning etter TR?? Aldri hatt det før.

Noen med erfaringer? Har tempet i et år men aldri opplevd dette.

Jeg har noen sykluser hatt etter-EL-temp de første dagene etter tr drar. Aner ikke hvorfor. Tempen går alltid ned før EL hos meg. :)

Jeg har noen sykluser hatt etter-EL-temp de første dagene etter tr drar. Aner ikke hvorfor. Tempen går alltid ned før EL hos meg. :)
Rart.. Satser på den har gått ned igjen i morgen kjøpt EL-tester nå, så blir spennende å se op tempingen stemmer ;)

Back
Topp