Vi som temper!

Dere som har VIP, om dere legger inn feber eller trykker på discarded - forsvinner hele tempen da, eller legger den seg som en selvstendig dott?

Før trykket jeg discarded om jeg f.eks. mente at det var høy temp pga feber, og fikk den svevende prikken. Nå blir bare tempen borte fra grafen. Det er tydeligvis noe nytt i FF. Så jeg lurer på om det er fordi jeg ikke har VIP eller om det er endret hos alle?

Jeg er 6 dpo og det kjennes ut som jeg er subfebril. Potte tett i hodet, nese og sår hals. Usj.

Den legger seg som en svevende dot her. Men har sett at om den er veldig høy, så forsvinner den ut av "arket"...
Ikke VIP

Den legger seg som en svevende dot her. Men har sett at om den er veldig høy, så forsvinner den ut av "arket"...
Ikke VIP

Ah. Det stemmer det, jeg sjekket ut det nå. Takk. Det var irriterende egentlig, vil jo ha med de flyvende dottene også. :p

Ah. Det stemmer det, jeg sjekket ut det nå. Takk. Det var irriterende egentlig, vil jo ha med de flyvende dottene også. :p

Hehe. Det har irritert meg litt og. Liker å se alle dottene liksom :p hehe

Hehe. Det har irritert meg litt og. Liker å se alle dottene liksom :p hehe

Ja, jeg og. Bedre når man har vært syk før EL, for da kommer dottene med etter EL. :p

Jeg lar dagens temp stå som vanlig jeg foreløpig, så kan jeg heller gjøre den om til dott når jeg ser at subfeberen min har gått litt ned igjen. Det er en fare for at dette sitter i noen dager.

Ja, jeg og. Bedre når man har vært syk før EL, for da kommer dottene med etter EL. :p

Jeg lar dagens temp stå som vanlig jeg foreløpig, så kan jeg heller gjøre den om til dott når jeg ser at subfeberen min har gått litt ned igjen. Det er en fare for at dette sitter i noen dager.

Huff, så kjedelig å være syk :(
Masse god bedring ;)
Håper det går fort over :)

Huff, så kjedelig å være syk :(
Masse god bedring ;)
Håper det går fort over :)

Takk! :) Kjeder vettet av meg på sofaen, men blir svimmel i hodet om jeg forsøker å reise meg opp (i tillegg til at jeg begynner å fryse om jeg ikke har teppet rundt kroppen) så det er vel ikke annet å gjøre enn å vente. :p Jeg er ikke laget for å ligge sånn her.

Takk! :) Kjeder vettet av meg på sofaen, men blir svimmel i hodet om jeg forsøker å reise meg opp (i tillegg til at jeg begynner å fryse om jeg ikke har teppet rundt kroppen) så det er vel ikke annet å gjøre enn å vente. :p Jeg er ikke laget for å ligge sånn her.

Hehe, kjenner til den følelsen der ja :p
Du får lage deg en stor kopp med te, og sette på en film ;)

Hehe, kjenner til den følelsen der ja :p
Du får lage deg en stor kopp med te, og sette på en film ;)

Ja, jeg har ikke laget den teen enda, selv om jeg planla det allerede da jeg stod opp, men jeg blir så fort kald og svimmel, så jeg har bare tatt veldig korte turer ut av sofaen. Ikke lenge nok til å koke vann.

Nå er mannen snart ferdig på jobb, og han skal kjøpe middag, så da blir det nok te etter det. :D

Ja, jeg har ikke laget den teen enda, selv om jeg planla det allerede da jeg stod opp, men jeg blir så fort kald og svimmel, så jeg har bare tatt veldig korte turer ut av sofaen. Ikke lenge nok til å koke vann.

Nå er mannen snart ferdig på jobb, og han skal kjøpe middag, så da blir det nok te etter det. :D

Høres bra ut. Viktig å bli litt vartet opp når man er syk ;)

Hakkete temp denne syklusen. Sover dårlig, så regner med at det er derfor.

Tempen min var litt rar i dag, pleier ikke å få så lav temp mens jeg bruker Lutinus. Har skjedd før, men jeg synes det er litt rart allikevel. :p

Jeg har tempet et år ca. (Brukt lady comp som prevansjon) Og har hatt stabile sykluser på 28 dager. Men denne syklusen var plutselig på 39 dager. hadde et temperaturhopp på dag 19 for så å synke igjen, forstår egentlig ikke så mye av hva som skjedde denne syklusen.
Startet å føre inn temp i FF i juli for å få en bedre oversikt, men forstår ikek så mye av den enda. Jeg leste her inne at man skal få en heltrukket linje når FF har funnet EL, men jeg har bare hatt striplet linje? Dere litt mer erfarne vet kanskje hvorfor? :)

Jeg har tempet et år ca. (Brukt lady comp som prevansjon) Og har hatt stabile sykluser på 28 dager. Men denne syklusen var plutselig på 39 dager. hadde et temperaturhopp på dag 19 for så å synke igjen, forstår egentlig ikke så mye av hva som skjedde denne syklusen.
Startet å føre inn temp i FF i juli for å få en bedre oversikt, men forstår ikek så mye av den enda. Jeg leste her inne at man skal få en heltrukket linje når FF har funnet EL, men jeg har bare hatt striplet linje? Dere litt mer erfarne vet kanskje hvorfor? :)
Registrer du sekret? Den gir hel linje om den er sikker. Enten veldig klar temp, eller støttet av sekret eller tester

Og informasjon om tappen kan hjelpe. Høy, myk og åpen tapp betyr fruktbar tapp. :)

Ja, men den må man gjerne følge over tid for å bli kjent med, jeg synes fortsatt ikke min er enkel... Etter år med dette her...

Nei har ikke fulgt veldig med på sekret, skal gjøre det denne PP. Ser på andre charts at det står E rundt EL på sektret, hva står det for?
Fikk TR på fredag, så håper at syklusen er normal igjen denne PP og at den er på 28 dager igjen. Har aldri forsøkt å kjent etter tappen egentlig, hvordan gjør jeg det? :)

Det er eggwhite, det mest fruktbare sekretet.

Ok, takk for svar:)
Skal følge ekstra med ekstra på det denne PP, så får vi se om jeg blir klokere på charten.
Skal forsøke å få lagt den inn her, så kan dere se hva jeg mener med temphopp denne mnd.

Back
Topp