Vi som temper!

Drømmene om positive g-tester er byttet ut med drømmer om positive EL-tester og gledelig gjensyn med TR. Haha... :P

Ja, drømmene endres. Jeg drømmer nesten mer om operasjon enn graviditet nå.

Den dukket opp etter en oppdatering hos meg. Kanskje du kan prøve og avinstallere og installere appen på nytt (så lenge du har brukernavn og passord). :)

Ingen som har flyttet graf i det siste nei. Kjedelig. :(

Så kjedelig da :( Håper mange flytter snart!

Ja, drømmene endres. Jeg drømmer nesten mer om operasjon enn graviditet nå.

Og mine drømmer.... vet jeg faktisk ikke hva er lenger.

Og det gir meg søvnutfordringer.

Jeg har en "fast" tanke jeg setter igang når jeg skal sove, og da sovner jeg på et blunk. "fast" for den forandrer seg over tid, men jeg holder fast på den lenge. Det dreier seg alltid om en drømmefantasi. som altså de siste to årene har inneholdt baby nummer tre i magen min. Og nå....vet jeg ikke lenger om det kommer til å skje, og jeg klarer ikke plassere det i "til helga kommer ikke mensen, også tester jeg positivt, også....." for... vel.... verden ser ikke slik ut lenger. Og jeg ANER IKKE veien videre, så jeg antar drømmen min er å få gjennomført denne timen og høre hva gyn mener er veien videre for oss nå.

JEg kjenner jeg er veldig glad for at jeg fikk time 17.11 i stedet for 3.12 som hun først sa var første ledige.

Dere som bruker FF har dere betalende versjon? Jeg tok det, men går ut om 2 dager, mister jeg noe om jeg ikke fornyer?:).

jeg har betalversjonen, unnet meg det denne gangen, bare for gøy

Om du ikke fornyer mister du jo alt "ekstra", men ikke selve det at den finner el og sånn. den funker slik, jeg har hatt den sånn før, og det er helt ok.'Det er bare mer gøy på denne måten.

Dere som bruker FF har dere betalende versjon? Jeg tok det, men går ut om 2 dager, mister jeg noe om jeg ikke fornyer?:).

Jeg har ikke betalende. Er vel ganske mye som ikke kan vises, så kommer jo an på hva du har behov for ;)

jeg har betalversjonen, unnet meg det denne gangen, bare for gøy

Om du ikke fornyer mister du jo alt "ekstra", men ikke selve det at den finner el og sånn. den funker slik, jeg har hatt den sånn før, og det er helt ok.'Det er bare mer gøy på denne måten.
Alt ekstra? Som å legge inn kvalme osv? Og analysere ang graviditet og sånn? :)

Analysering kan man vel ikke gjøre ihvertfall.
Hvor mye koster det? Kjekt å vite til en eller annen gang :)

Jeg har betalingsversjonen. Kjøpte for et helt år... Hei, optimisten! :P Men jeg aner ikke forskjellen, for jeg gikk rett fra prøve-betal-versjonen til betal-versjonen. Men tror ikke man får opp sannsynlighetsberegningen for å være gravid, nei. Jeg har aldri vært gravid med FF, så jeg har aldri fått testa ut den funksjonen.. :P

Du kan legge inn symptomer, men det synes ikke i grafen. Det ligger bare lagret i kalenderen. Det finnes en oversikt på nettet over hva som er betalt versjon og hva som følger med gratis. Jeg har gratis.

Og mine drømmer.... vet jeg faktisk ikke hva er lenger.

Og det gir meg søvnutfordringer.

Jeg har en "fast" tanke jeg setter igang når jeg skal sove, og da sovner jeg på et blunk. "fast" for den forandrer seg over tid, men jeg holder fast på den lenge. Det dreier seg alltid om en drømmefantasi. som altså de siste to årene har inneholdt baby nummer tre i magen min. Og nå....vet jeg ikke lenger om det kommer til å skje, og jeg klarer ikke plassere det i "til helga kommer ikke mensen, også tester jeg positivt, også....." for... vel.... verden ser ikke slik ut lenger. Og jeg ANER IKKE veien videre, så jeg antar drømmen min er å få gjennomført denne timen og høre hva gyn mener er veien videre for oss nå.

JEg kjenner jeg er veldig glad for at jeg fikk time 17.11 i stedet for 3.12 som hun først sa var første ledige.

Jeg er veldig glad for at du fikk time 17.11. Slik at du kan fantasere videre om Bonusen. ♡

Husker ikke om du kan legge det inn, men det viser ikke på grafen i alle fall. Pregnancy monitor er VIP (altså betale) det samme er sign cloud og en god del andre morsomme greier. Morsomme, men ikke nødvendige.

Jeg har betalingsversjonen. Kjøpte for et helt år... Hei, optimisten! :P Men jeg aner ikke forskjellen, for jeg gikk rett fra prøve-betal-versjonen til betal-versjonen. Men tror ikke man får opp sannsynlighetsberegningen for å være gravid, nei. Jeg har aldri vært gravid med FF, så jeg har aldri fått testa ut den funksjonen.. :P
Jeg kjøpte et helt år. Satte på pause da jeg ble gravid, og aktiverte da jeg mistet.

Og så forlenga jeg med et år da den gikk ut...

Jeg er veldig glad for at du fikk time 17.11. Slik at du kan fantasere videre om Bonusen. ♡
Jeg klarer ikke det enda. Kanskje når mensen er over, vet ikke, men ikke akkurat nå. Ikm i morgen egentlig, men den er litt forsinket på pergo, så lørdag eller søndag antakelig, dette er en tung fase psykisk

Husker ikke om du kan legge det inn, men det viser ikke på grafen i alle fall. Pregnancy monitor er VIP (altså betale) det samme er sign cloud og en god del andre morsomme greier. Morsomme, men ikke nødvendige.
Oki, skjønner:). Kjøpe et nytt abo på 90 dager:). Man lissom vant til alt ekstra:D

Ganske sikker på at jeg er 1 dpo. FF setter stiplet linje for 3 dpo, men jeg sjekket med høy temp i morgen og på søndag og da endrer FF til heltrukket linje med EL i går. Slik jeg selv tror. Da blir det Lutinus fra søndag. :)

Back
Topp