Vi som temper!

Sånn ser det ut hos meg. Grønne dager er mulige fruktbare, røde er tr. Svart strek er negativ g-test, blått kryss er positiv EL-test. Rød trekant er spotting. Blå trekant er aksjeinnlegg. Tja. Det er mye symboler, du lærer etter hvert.

1414188341139.jpg

1414188363316.jpg

Sånn ser det ut hos meg. Grønne dager er mulige fruktbare, røde er tr. Svart strek er negativ g-test, blått kryss er positiv EL-test. Rød trekant er spotting. Blå trekant er aksjeinnlegg. Tja. Det er mye symboler, du lærer etter hvert.

Vis vedlegget 84592

Vis vedlegget 84593
Takk som deler:) Har du el i dag? Siden grafen hoppet opp da? Men problemet med disse appene er at msn må legge inn sykluslengde. Og siden mine er 34-24-14-24-19 så blir jo det umulig? Men får prøve meg litt frem kanskje:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk som deler:) Har du el i dag? Siden grafen hoppet opp da? Men problemet med disse appene er at msn må legge inn sykluslengde. Og siden mine er 34-24-14-24-19 så blir jo det umulig? Men får prøve meg litt frem kanskje:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Du trenger ikke bry deg med sykluslengde. Når appen blir kjent med din syklus ut fra tempingen så vet den hva som gjelder for deg. :)

Man har EL dagen før tempen går opp.

Men. Jeg har nok ikke hatt EL på CD 8. Tempen min pleier å ligge mellom 36,3-36,6 før EL. Etter EL har jeg vanligvis 36,7-37,2. Tempen min går gjerne ned til 36,3 i dagene rett før EL. Og i tillegg har jeg fruktbar utflod og åpen tapp før EL, så kroppen pleier å gi beskjed.

Her kan du se forrige syklusen min, med åpen tapp, fruktbar utflod og positiv EL-test. ;) Øvelse i å lese grafer også. :p
1414190919552.jpg

Med ustabil syklus vil ikke appen bli kjent med deg, du er jo ikke forutsigbar. Det er ikke jeg heller.

Bildet viser ff sin idé av november for meg. El antakelig en av dagene med grønn ramme....

1414214623620.jpg obs, her er bildet. Jeg bomma på første forsøk så det kom ikke

Jeg har bare brukt appen i 2 mnd nå, og la inn til å begynne med at syklusen min er 35 dager. Siden forrige syklus ble på 29 dager har FF laget mange grønne dager og jeg aner ikke når jeg forventer EL. Da er det greit med tempe grafen for å følge med.
Nå kjenner ikke jeg kroppen min like godt som jentene over her, men jeg har på følelsen av at jeg kan ha hatt EL for et par dager siden, og venter på at FF skal reagere med et kryss :)

Vedlegg

• 1414219048695.jpg
    1414219048695.jpg
    103,7 KB · Visninger: 50
Med ustabil syklus vil ikke appen bli kjent med deg, du er jo ikke forutsigbar. Det er ikke jeg heller.

Bildet viser ff sin idé av november for meg. El antakelig en av dagene med grønn ramme....

Ja, var det jeg mente med at den etter hvert "vet hva som gjelder for deg". :p

Æsj. Der kom min også uten bilder.

1414226661456.jpg

1414226674781.jpg

Tja, her har tempen gått enda litt mer opp, men jeg er fortsatt ikke frisk. Jeg har heller ikke fått positiv EL-test eller ømme brystvorter. Jeg bør kanskje bare discarde de siste tempene, men jeg venter litt til jeg er blitt frisk igjen for å se hvilke temper jeg har fått da. Er den fortsatt høy da, kan det jo kanskje hende, men jeg tviler. Vi får se :)

Tja, her har tempen gått enda litt mer opp, men jeg er fortsatt ikke frisk. Jeg har heller ikke fått positiv EL-test eller ømme brystvorter. Jeg bør kanskje bare discarde de siste tempene, men jeg venter litt til jeg er blitt frisk igjen for å se hvilke temper jeg har fått da. Er den fortsatt høy da, kan det jo kanskje hende, men jeg tviler. Vi får se :)

Det er like greit å vente med å discarde. Jeg var syk for et par pp'er siden, og da tempen gikk rett ned igjen da jeg følte meg bedre så discardet jeg de forrige tempene og FF tok bort krysset igjen. :p

God bedring!

Hvordan gjør dere det med temping nå som vi har stilt klokka? Følger dere gammel tid, eller vil kroppen "omstille" seg ganske kjapt?

Jeg følger ny tid, men forventer ikke EL riktig enda uansett så.

Jeg lærte at man skal egentlig ta 20 min for dagen, begynne dagen før klokka stilles og justere over tre dager.

Om det er akkurat i el tida prøver jeg på det ellers lar jeg det bare gå

Vanlig prikk får du så lenge det er innenfor 30 minutter, og ettersom klokka på mobilen din er stilt vil den være det ved normal tid nå, selv om det er en time senere.

Kroppen er justert om en dag eller to, ikke stress.

Vanlig prikk får du så lenge det er innenfor 30 minutter, og ettersom klokka på mobilen din er stilt vil den være det ved normal tid nå, selv om det er en time senere.

Kroppen er justert om en dag eller to, ikke stress.

Det viktigste er vel den sammenhengende søvnen? Så det vil vel kanskje ikke ha sååå mye å si på den timen...

Hmm, ok. Da får jeg justere litt på dagens temp, og så litt på morgendagens, og så satser vi på at onsdagens temp blir riktig ujustert. Det er jo ikke så fryktelig farlig for min del siden mange av de siste tempene sannsynligvis er ugyldige uansett pga sykdom, men de burde begynne å normalisere seg nå :)

Hvor nøyaktige er dere på klokkeslettet når dere temper?

Back
Topp