Så flott!Neg EL test i dag, tempen opp 0,9 grader, la Dpo land komme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott!Neg EL test i dag, tempen opp 0,9 grader, la Dpo land komme
Ja, du har vel en mastergrad i å vente sånn som jeg gjør nå..Slikt er kjedelig, ja.
Det er ikke ofte jeg har passert dag 40 uten el.Ja, du har vel en mastergrad i å vente sånn som jeg gjør nå..
Det aner meg vel at denne ppen blir helt uten EL. Det var i alle fall det som skjedde sist EL drøyde sånn som dette. Men godt å høre at det er mulig med spirer laget i lange pper ogsåDet er ikke ofte jeg har passert dag 40 uten el.
Men min sønn kom til etter el sånn dag noen-og-50...
Det aner meg vel at denne ppen blir helt uten EL. Det var i alle fall det som skjedde sist EL drøyde sånn som dette. Men godt å høre at det er mulig med spirer laget i lange pper også
Takk for det <3 Jeg fortsetter i alle fall å teste inntil videre, så får vi seJeg håper det er gullegget jeg, sånn som Sara har opplevd før. Krysser fingrene for deg!
Ja, du kan begynne p tempe i begynnelsen av syklusen. Jeg starter etter tr har reist da jeg temper vaginalt. Du skal helst tempe til samme klokkeslettHei! Legger inn et spm her hvis det er greit
Vurderer å begynne å tempe. Har uregelmessige (dog ikke spesielt lange-heller korte sykluser etter pilleslutt i juni) Begynte med el tester forrige mnd. Fikk da positiv test og mens kom 14 dager etter antatt el dag. Denne mnd gikk jeg tom for tester så fikk ikke sjekket. Anyway. Det jeg lurer på er om jeg må begynne å tempe på cd 1 eller kan jeg begynne nå ett par dager etter TR hadde takket for seg? Når det sies at man skal tempe til samme tid på morgenen, vil det si nøyaktig klokkeslett?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Men kan jeg begynne å teste nå 4 dager etter TR er ferdig eller gjør jeg det vanskelig for meg selv da? Jeg vet jo egentlig ikke hvor i syklusen jeg er, da jeg brått fikk en rar mens 5 dager før IKM..Blødde mindre og det varte bare i 3 dager. Er ikke gravid...Så kan jeg bare begynne å tempe nå selv om jeg ikke hele vet hvor jeg befinner meg? Påvirkes tempen av alkohol? Skal på fest i morgenJa, du kan begynne p tempe i begynnelsen av syklusen. Jeg starter etter tr har reist da jeg temper vaginalt. Du skal helst tempe til samme klokkeslett
Det kan du. Har hørt at den kan påvirkes av alkohol, men det har jeg ikke erfaring med desverreMen kan jeg begynne å teste nå 4 dager etter TR er ferdig eller gjør jeg det vanskelig for meg selv da? Jeg vet jo egentlig ikke hvor i syklusen jeg er, da jeg brått fikk en rar mens 5 dager før IKM..Blødde mindre og det varte bare i 3 dager. Er ikke gravid...Så kan jeg bare begynne å tempe nå selv om jeg ikke hele vet hvor jeg befinner meg? Påvirkes tempen av alkohol? Skal på fest i morgen
Ok, da får jeg kjøpe meg et termometer i morgen med to desimaler Hvor kan jeg finne skjema? Fertilityfriend.com? Takk for svarDet kan du. Har hørt at den kan påvirkes av alkohol, men det har jeg ikke erfaring med desverre
Men kan jeg begynne å teste nå 4 dager etter TR er ferdig eller gjør jeg det vanskelig for meg selv da? Jeg vet jo egentlig ikke hvor i syklusen jeg er, da jeg brått fikk en rar mens 5 dager før IKM..Blødde mindre og det varte bare i 3 dager. Er ikke gravid...Så kan jeg bare begynne å tempe nå selv om jeg ikke hele vet hvor jeg befinner meg? Påvirkes tempen av alkohol? Skal på fest i morgen
Ja, det har jeg forstått At tempen sier noe om når/om el har vært. Da begynner jeg å tempe på mandag istedet hvis den evt kan påvirkes av alkohol. Kan bli interessant å se om jeg greier å våkne og måle de dagene jeg har fri Kjedelig å måtte våkne for å ta temp ca 6.30 og så ikke rekke å sovne igjen før mini brått våkner 7.00. Men, hva gjør msn vel ikke for å få en lillebror/søsterDet viktigste du får frem med tempen er vel når EL har vært. Skal gå fint å begynne nå vil jeg tro. Gikk fint for meg første gang jeg tempet, dagen som EL var faktisk...
Min erfaring så langt ang alkohol, er at den ofte er høyere dagen etter, men da har jeg hoppet over å legge den inn i skjemaet.
Ok, da får jeg kjøpe meg et termometer i morgen med to desimaler Hvor kan jeg finne skjema? Fertilityfriend.com? Takk for svar
Har de ikke med to desimaler på apotek heller? Ja, ok skal prøve meg på FF. Tittet på appen for litt siden men syntes den så fryktelig rotete ut? Er det app du bruker?Termometer med to desimaler er gjerne vanskelig å få tak i butikk, men billig på internett, f.eks. http://www.billige-teste.dk/mobile_product_info.php?cPath=38&products_id=143
Alkohol gir gjerne høyere temp dagen etter. Du kan markere i FF at tempen ikke er gyldig.
Du kan begynne å tempe når som helst i syklusen, bare legg inn de forrige blødningsdagene først. FF starter alltid ny syklus ved blødning (ikke ved spotting).
Du kan lage profil på FertilityFriend og du kan bruke appen deres, det er gratis. Med mindre du vil ha VIP abonnement. Det får du prøve gratis først.
I innlegg nummer 4 i denne tråden, på første siden, så finner du en forklaring på hvordan temping fungerer.
Har de ikke med to desimaler på apotek heller? Ja, ok skal prøve meg på FF. Tittet på appen for litt siden men syntes den så fryktelig rotete ut? Er det app du bruker?