Vi som temper!

Her er det nok en negativ EL-test samt beskjed om at jeg blir tante til våren. Dette er offisielt en drittdag.

Jeg får ikke opp grafen din siden jeg sitter på appen, men får du stiplet linje, er vel ikke FF helt sikker på om EL-tidspunktet stemmer. Jeg er ikke helt bevandra på området, men jeg antar det er hvis man har en del usikre temper eller at man har en del høye temper før EL. Trooor ikke utflod skal ha noe å si for linja. :) Så deilig hvis du er dpo!
Takk for svar:) er nok høye temperaturer før evt. El som er årsaken til striplet linje. Føler meg ferdig med å urinere i kopp for denne perioden, så tenker jeg tar FF sin løsning for god fisk. Temp vil vel uansett bekrefte eller avkrefte tidlig nok. Jeg er klar for dpo!

Her er det nok en negativ EL-test samt beskjed om at jeg blir tante til våren. Dette er offisielt en drittdag.
Oida. Leit med negativ el-test, men gratulerer som tante Enkefalos - det navnet skal den lille få bryne seg litt på :) forstår det er en tøff nyhet i disse dager. Min bestevenninne ble nettopp gravid.. Jeg er overbegeistret samtidig som jeg har et ulmt grønt monster inni meg.. Ugreit, sånn egentlig, men what to doo_O

Oida. Leit med negativ el-test, men gratulerer som tante Enkefalos - det navnet skal den lille få bryne seg litt på :) forstår det er en tøff nyhet i disse dager. Min bestevenninne ble nettopp gravid.. Jeg er overbegeistret samtidig som jeg har et ulmt grønt monster inni meg.. Ugreit, sånn egentlig, men what to doo_O
Det er så synd at en sånn nyhet skal komme i en slik tid. Jeg vil jo egentlig være superentusiatisk og glad, men sorgen over det som ikke ble og spira som ikke vil sitte, er ikke en følelse jeg klarer å bare slå av. Jeg får fordøye det litt, så ser jeg kanskje lysere på det etter hvert. Synd prøvingen skal gå så inn på en. :/

I dag var EL-testen så nærme positiv som den kan være uten å være positiv. Har stort sett hatt EL på dag 13 i det siste (i morgen).

Usj.... I morgen er også dagen da jeg hadde termin med exuen min :( Skikkelig kjip periode her nå, altså :(

I dag var EL-testen så nærme positiv som den kan være uten å være positiv. Har stort sett hatt EL på dag 13 i det siste (i morgen).

Usj.... I morgen er også dagen da jeg hadde termin med exuen min :( Skikkelig kjip periode her nå, altså :(
Uff, sender deg en stor klem. Det er tungt å komme til datoer som egentlig skulle betydd glede og håp :( Men hurra for EL rett rundt hjørnet da! Det er da enda noe.. :)

Jeg får ikke opp grafen din siden jeg sitter på appen, men får du stiplet linje, er vel ikke FF helt sikker på om EL-tidspunktet stemmer. Jeg er ikke helt bevandra på området, men jeg antar det er hvis man har en del usikre temper eller at man har en del høye temper før EL. Trooor ikke utflod skal ha noe å si for linja. :) Så deilig hvis du er dpo!
Den vil helst ha mer enn bare temp, sektret er den glad i

...og el-tester :)

Men om tempen viser et tydelig mønster, trenger man ikke noe annet for å få heltrukkede linjer.

... Og tappen. ;)

Men ikke pell på tappen når du er dpo.

Rotete temp her denne gangen.

Minimalt med sekret.

Testene blir ikke helt positive.

Så vi får se hva grafen klarer å vise

Jeg har vært hos gyn i dag og fått påvist PCO. Ikke rart mine sykluser er på bærtur! Så nå skal mannen sjekke svømmerne sine, og så skal jeg starte på pergo (eller letrozol hvis jeg orker å ta den "kampen" :P). Men noe skjer i alle fall! :)

Bestillt meg termometer og skal begynne å tempe fra neste pp. Hvordan lager dere slike grafer?

Jeg har vært hos gyn i dag og fått påvist PCO. Ikke rart mine sykluser er på bærtur! Så nå skal mannen sjekke svømmerne sine, og så skal jeg starte på pergo (eller letrozol hvis jeg orker å ta den "kampen" :P). Men noe skjer i alle fall! :)
Godt å få hjelp.

Kjipt å ha pco, men det er ikke noe hinder for å få barn det.

Sara, tobarnsmor med pco og en mann med nedsatt kvalitet og kvantitet.

Godt å få hjelp.

Kjipt å ha pco, men det er ikke noe hinder for å få barn det.

Sara, tobarnsmor med pco og en mann med nedsatt kvalitet og kvantitet.
Hehe, det er godt å høre :D Jeg ble litt skremt først da jeg fikk høre det, men jeg kom heldigvis fort fram til at det fortsatt er håp! Gyn mente i alle fall at så fort et egg slapp, så hadde det like god forutsetning for befruktning og at det skulle gå bra, som for en uten PCO. Vet du om det stemmer? Jeg mener nemlig å ha lest at man ser noe mer økt forekomst av spontanaborter hos de med PCO(S).

Jeg har av gyn alltid fått høre, to ulike, at eggstokker er lette på manipulere, dvs med pergo, sånn at dette ikke er et stort problem, og deretter går det bra.

Jeg mener også å kunne ha lest noe om pcos og sa, men er ikke sikker.

Jeg skulle forresten ha litt større sjans for setefødsel pga enten min hjerteformede livmor (som første gyn så, ikke sett igjen siden) eller bakvendte (sett på ordinær ul med eldstemann, aldri kommentert før eller siden) men mine har nå kommet helt fint rett vei

Jeg har fått så gode svar tidligere, så spør igjen: i morges var tempen skremmende lav (36.19) for å være 10dpo. Testet igjen, og da var den 36.30. Syns fortsatt den var litt rar, og testet en siste gang (36.51). Dette får meg til å undre over om jeg kan stole på tidligere temperaturer.. Noen tanker? Temper oralt, helt bak, under tungen og samme side, som lykkeliten_86 skrev i et av de første innleggene. Frykten min er at jeg ikke er dpo likevel..

Back
Topp