Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir også tante til våren, kjempe kost, men litt sårt også. Håpe vi kommer etterHer er det nok en negativ EL-test samt beskjed om at jeg blir tante til våren. Dette er offisielt en drittdag.
Takk for svar er nok høye temperaturer før evt. El som er årsaken til striplet linje. Føler meg ferdig med å urinere i kopp for denne perioden, så tenker jeg tar FF sin løsning for god fisk. Temp vil vel uansett bekrefte eller avkrefte tidlig nok. Jeg er klar for dpo!Jeg får ikke opp grafen din siden jeg sitter på appen, men får du stiplet linje, er vel ikke FF helt sikker på om EL-tidspunktet stemmer. Jeg er ikke helt bevandra på området, men jeg antar det er hvis man har en del usikre temper eller at man har en del høye temper før EL. Trooor ikke utflod skal ha noe å si for linja. Så deilig hvis du er dpo!
Oida. Leit med negativ el-test, men gratulerer som tante Enkefalos - det navnet skal den lille få bryne seg litt på forstår det er en tøff nyhet i disse dager. Min bestevenninne ble nettopp gravid.. Jeg er overbegeistret samtidig som jeg har et ulmt grønt monster inni meg.. Ugreit, sånn egentlig, men what to doHer er det nok en negativ EL-test samt beskjed om at jeg blir tante til våren. Dette er offisielt en drittdag.
Det er så synd at en sånn nyhet skal komme i en slik tid. Jeg vil jo egentlig være superentusiatisk og glad, men sorgen over det som ikke ble og spira som ikke vil sitte, er ikke en følelse jeg klarer å bare slå av. Jeg får fordøye det litt, så ser jeg kanskje lysere på det etter hvert. Synd prøvingen skal gå så inn på en. :/Oida. Leit med negativ el-test, men gratulerer som tante Enkefalos - det navnet skal den lille få bryne seg litt på forstår det er en tøff nyhet i disse dager. Min bestevenninne ble nettopp gravid.. Jeg er overbegeistret samtidig som jeg har et ulmt grønt monster inni meg.. Ugreit, sånn egentlig, men what to do
Uff, sender deg en stor klem. Det er tungt å komme til datoer som egentlig skulle betydd glede og håp Men hurra for EL rett rundt hjørnet da! Det er da enda noe..I dag var EL-testen så nærme positiv som den kan være uten å være positiv. Har stort sett hatt EL på dag 13 i det siste (i morgen).
Usj.... I morgen er også dagen da jeg hadde termin med exuen min Skikkelig kjip periode her nå, altså
Den vil helst ha mer enn bare temp, sektret er den glad iJeg får ikke opp grafen din siden jeg sitter på appen, men får du stiplet linje, er vel ikke FF helt sikker på om EL-tidspunktet stemmer. Jeg er ikke helt bevandra på området, men jeg antar det er hvis man har en del usikre temper eller at man har en del høye temper før EL. Trooor ikke utflod skal ha noe å si for linja. Så deilig hvis du er dpo!
Les det tredje innlegget i denne tråden, tror jeg det er.Bestillt meg termometer og skal begynne å tempe fra neste pp. Hvordan lager dere slike grafer?
Godt å få hjelp.Jeg har vært hos gyn i dag og fått påvist PCO. Ikke rart mine sykluser er på bærtur! Så nå skal mannen sjekke svømmerne sine, og så skal jeg starte på pergo (eller letrozol hvis jeg orker å ta den "kampen" ). Men noe skjer i alle fall!
Hehe, det er godt å høre Jeg ble litt skremt først da jeg fikk høre det, men jeg kom heldigvis fort fram til at det fortsatt er håp! Gyn mente i alle fall at så fort et egg slapp, så hadde det like god forutsetning for befruktning og at det skulle gå bra, som for en uten PCO. Vet du om det stemmer? Jeg mener nemlig å ha lest at man ser noe mer økt forekomst av spontanaborter hos de med PCO(S).Godt å få hjelp.
Kjipt å ha pco, men det er ikke noe hinder for å få barn det.
Sara, tobarnsmor med pco og en mann med nedsatt kvalitet og kvantitet.