Vi som temper!

Når begynner man å tempe igjen etter en MA/SA? Er det når alt hcg er ute av kroppen?

Når begynner man å tempe igjen etter en MA/SA? Er det når alt hcg er ute av kroppen?

Det velger du nesten selv. Jeg begynte å tempe igjen med en gang blødningen var ferdig og fikk EL på CD 21. Andre igjen får ikke EL før etter mange uker. Så da må man nesten kjenne etter selv, på hva som vil føles greit. For meg var det utrolig viktig å finne EL siden jeg visste at det kunne gå mange uker. Jeg synes det virket mer skummelt å gå i uvisshet.

Det velger du nesten selv. Jeg begynte å tempe igjen med en gang blødningen var ferdig og fikk EL på CD 21. Andre igjen får ikke EL før etter mange uker. Så da må man nesten kjenne etter selv, på hva som vil føles greit. For meg var det utrolig viktig å finne EL siden jeg visste at det kunne gå mange uker. Jeg synes det virket mer skummelt å gå i uvisshet.

Ok.. Takk for svar! :) Får se hva jeg ender på.. Regner med at det kan ta tid å få i gang syklusen igjen, men som deg er jeg glad for å vite..

Æsj, tempen falt som forventet igjen i dag. Da er jeg ikke dpo enda. Håper egget rekker å slippe i tide! Nervepirrende å gå og vente uten å kunne gjøre noe fra eller til :P

Hei dere:) fikk meg ff idag, har lagt inn temp og samleieinfo, er dere enige at dette faktisk kan se litt lovende ut? er jeg forresten på vei til å få trifasisk kurve?

Det er litt vanskelig å si hvor lovende det ser ut uten å ha sett noen tidligere sykluser hos deg. :) Det ser hvert fall ut som du er dpo.

Min syklus er skikkelig på bærtur denne gangen. Testene er i ferd med å bli sterkere igjen, og jeg har ikke hatt noen tempøkning. Tror ikke kroppen klarte å slippe egget gitt. Drittkropp, kan du ikke bare gjøre jobben din?!
1412976513120.jpg

Uff så kjedelig.. jeg er dessverre ikke så god på å tyde de der, jeg testet i to uker denne syklusen (har veldig lang follikkelfase), men klarte ikke å finne noe positiv eggløsningstest jeg heller :/ Men har du fått temp-hopp? For det betyr vel isåfall at du faktisk har hatt el? Siden det skyldes progesteronet fra det gule legemet?

Uff så kjedelig.. jeg er dessverre ikke så god på å tyde de der, jeg testet i to uker denne syklusen (har veldig lang follikkelfase), men klarte ikke å finne noe positiv eggløsningstest jeg heller :/ Men har du fått temp-hopp? For det betyr vel isåfall at du faktisk har hatt el? Siden det skyldes progesteronet fra det gule legemet?
Nei, som sagt, så har jeg ikke hatt noe temphopp, så jeg er helt sikker på at jeg ikke har hatt EL. Og i dag er testen svakere igjen. Hva gir du meg?! SUKK!

Å, så ikke at du hadde skrevet det allerede :) Uff, det er så kjedelig å bare vente og vente… :( Nå ser jeg jo grafen din under der også :(

Å, så ikke at du hadde skrevet det allerede :) Uff, det er så kjedelig å bare vente og vente… :( Nå ser jeg jo grafen din under der også :(
Fort gjort! Men ja, nå begynner jeg å bli ganske lei.. :( Vi får håpe det slipper noe egg i det hele tatt denne ppen da :S

Baaaaahhh.... Nå trenger vi at det skjer noe gøy her snart! Synes det går rimelig trått for tiden. Finnes det noe her som har håp? Kom med det, vi trenger litt positivitet :)

Baaaaahhh.... Nå trenger vi at det skjer noe gøy her snart! Synes det går rimelig trått for tiden. Finnes det noe her som har håp? Kom med det, vi trenger litt positivitet :)
Enig!!

Jeg har sluttet med Lutinus og venter på tr. Jeg er lei, pessimistisk og uten noe håp. Håper for dere andre da.

Hva legges egentlig i den striplede linjen? Får jeg uansett sånn så lenge jeg ikke legger inn utfloddetaljer o.l, eller har jeg fått den fordi tempen bare er halvveis på god tur opp? Hadde gitt opp el, men nå øyner jeg et lite håp denne 30. Dagen i syklusen:)

Vi håper fortsatt for deg lykkeliten_86. Du virker som en god og snill dame som fortjener at lykken snart snur <3

Hva legges egentlig i den striplede linjen? Får jeg uansett sånn så lenge jeg ikke legger inn utfloddetaljer o.l, eller har jeg fått den fordi tempen bare er halvveis på god tur opp? Hadde gitt opp el, men nå øyner jeg et lite håp denne 30. Dagen i syklusen:)

Vi håper fortsatt for deg lykkeliten_86. Du virker som en god og snill dame som fortjener at lykken snart snur <3
Jeg får ikke opp grafen din siden jeg sitter på appen, men får du stiplet linje, er vel ikke FF helt sikker på om EL-tidspunktet stemmer. Jeg er ikke helt bevandra på området, men jeg antar det er hvis man har en del usikre temper eller at man har en del høye temper før EL. Trooor ikke utflod skal ha noe å si for linja. :) Så deilig hvis du er dpo!

Back
Topp