Vi som temper!

Ja, veldig fornøyd med oppfølgingen! Har lest så mye her inne på forumet om dårlig oppfølging og lite villig legevakt, men her ble jeg ønsket inn fra jeg ringte og etter det har det gått i ett. Så veldig fornøyd. Medisinsk abort høres litt greiere ut enn en utskrapning, så håper virkelig det gjelder meg og! Kan jeg spørre hvordan det forløper seg etter pillene er satt?

Det er ganske individuelt, men om du vil ha min historie kan jeg sende deg den på PM. :)

Hvis det er greit for deg, gjerne! Prøver å finne erfaringer, for syns det er skummelt å ikke vite hva jeg går til, overhodet!

Jada, ikke noe problem. Det forstår jeg veldig godt! Jeg synes det var skummelt på forhånd.

Jeg testet i går i FF med ulike temper for i dag, for jeg synes tempen min var rotete rett etter tr. Selv med 36,6 i dag (samme som i går), så ville FF satt kryss, så da var det greit å tenke at det nik ville bli kryss nå. Jeg er tydeligvis ekstra spent denne runden for jeg våknet for tidlig, men det var ikke noe problem. Tempen er høy! :D Så da er jeg hvert fall dpo og begynner med Lutinus.

Hadde håpt at ff ville satt et kryss i dag. Tror jeg begynner på lutinus likevel da tempen stiger.

Ingen kryss her foreløpig, men tempen har holdt seg stabilt rundt 36.7 noen dager nå, og høyere enn tidligere så tror jeg går ut fra at jeg er 10 dpo og venter på tr :confused:

Har hatt en del symptomer, men enten er det symptomer på forkjølelsen eller så er forkjølelsen symptom på en spire :)

Ingen kryss her foreløpig, men tempen har holdt seg stabilt rundt 36.7 noen dager nå, og høyere enn tidligere så tror jeg går ut fra at jeg er 10 dpo og venter på tr :confused:

Har hatt en del symptomer, men enten er det symptomer på forkjølelsen eller så er forkjølelsen symptom på en spire :)
Satser på det er en spire på gang ;)

Ser du ikke har satt opp positiv el test iløpet av pp. Kan vel vær at du er lengre dpo en du tror også? Kanskje 12dpo? Ser du ikke har testet den dagen med lavest temp.

Da skal visst vi utsette prøvinga en stund, så please slett grafen min. Er helt knust, men håper å komme tilbake så fort som mulig. Kommer ikke til å svare på dette, for må slette BV fra mobilen min om jeg skal klare å bevare fatninga. Lykke til alle sammen, jeg håper ingen av dere er her når jeg kommer tilbake ;)

Ser du ikke har satt opp positiv el test iløpet av pp. Kan vel vær at du er lengre dpo en du tror også? Kanskje 12dpo? Ser du ikke har testet den dagen med lavest temp.

Nei, veldig usikker på om den var positiv den tirsdagen 23.09
Om jeg setter positiv der setter den kryss og da er jeg 13 dpo i dag..
Testet ikke på mandagen nei, så kan jo hende den var positiv da :)

Alt dette er veldig nytt for meg, i forhold til testing og temping ;)

Får vel komme igang med tempingen igjen i morgen. .. Ble ikke noe i dag, for jeg følte meg helt overoppheter i morges :)

Kjenner at jeg ikke har den store optimismen lenger, og inbiller meg at jeg skal få dårlige nyheter hos gyn på torsdag. Grugleder meg til å bli ferdig med den dagen!

Nå er jeg litt i villrede. El-test i går er den som har vært nærmest positiv (derav kryss i grafen min), men i dag er den svak og ikke litt positiv en gang. I går var håpet at jeg ville fått helt positiv på søndag, dersom jeg hadde testet, men nå tenker jeg at det er umulig i og med den superlave temp-målingen jeg fikk i dag. Er det noen som har tanker?

Nå er jeg litt i villrede. El-test i går er den som har vært nærmest positiv (derav kryss i grafen min), men i dag er den svak og ikke litt positiv en gang. I går var håpet at jeg ville fått helt positiv på søndag, dersom jeg hadde testet, men nå tenker jeg at det er umulig i og med den superlave temp-målingen jeg fikk i dag. Er det noen som har tanker?
Vente og se ;) Du har nok ikke hatt el enda, så får bare se hva som skjer med tempen de neste dagene. Vanligvis er el 0-48 timer etter positiv el-test. Jeg ville fortsatt med testene litt til, for sikkerhets skyld.

Jeg fikk endelig positiv EL-test i går, CD 26. Det tok sin tid.. ;) Tempen i dag vet jeg ikke helt om jeg kan stole på siden jeg sov ganske utrolig. Så jeg får bare vente og se på testen senere i dag og tempen i morgen. Jeg roter ALLTID til tempen på de viktigste dagene *himle med øya*

Jeg fikk endelig positiv EL-test i går, CD 26. Det tok sin tid.. ;) Tempen i dag vet jeg ikke helt om jeg kan stole på siden jeg sov ganske utrolig. Så jeg får bare vente og se på testen senere i dag og tempen i morgen. Jeg roter ALLTID til tempen på de viktigste dagene *himle med øya*

Jeg krysser fingrene for at du er dpo jeg. :D Og da ser det ut som dere fikk helgardert også.

Hei dere:) fikk meg ff idag, har lagt inn temp og samleieinfo, er dere enige at dette faktisk kan se litt lovende ut? er jeg forresten på vei til å få trifasisk kurve?

Ups, glemte å legge ved grafen;)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    247,4 KB · Visninger: 75
Da har tr kommet til meg, så jeg venter på at tempen skal synke igjen. Og går for fullt inn i neste pp ;)

Back
Topp