Vi som temper!

Jeg har fått så gode svar tidligere, så spør igjen: i morges var tempen skremmende lav (36.19) for å være 10dpo. Testet igjen, og da var den 36.30. Syns fortsatt den var litt rar, og testet en siste gang (36.51). Dette får meg til å undre over om jeg kan stole på tidligere temperaturer.. Noen tanker? Temper oralt, helt bak, under tungen og samme side, som lykkeliten_86 skrev i et av de første innleggene. Frykten min er at jeg ikke er dpo likevel..
Ser at du har fått TR nå (så synd :(), men det kan godt være at det er bedre for deg å tempe vaginalt. Oralt kan ofte bli noe mer usikkert. Jeg får i alle fall veldig stabile målinger med å tempe vaginalt :)

Jeg måtte også slutte å tempe oralt, det ble for usikkert. Vaginalt fungerer mye bedre på meg.

Har ikke tempet i går og i dag, men er lite som tyder på EL foreløpig.
Aner ikke når jeg kan forvente EL med 14 grønne dager på FF kalenderen ??? :confused:

Man KAN ha eggløsning uten temperaturstigning. Det sier i hvert fall min gynekolog, og var tilfelle da jeg tempet. Fikk påvist EL gjennom blodprøve, og ble også gravid samme syklus :)

Har ikke tempet i går og i dag, men er lite som tyder på EL foreløpig.
Aner ikke når jeg kan forvente EL med 14 grønne dager på FF kalenderen ??? :confused:

FF har mange grønne dager når den ikke kjenner deg godt, eller om du har ustabile sykluser. FF er jo ikke egentlig et verktøy for å finne ut når EL kommer til å være, men et verktøy for å finne ut når EL har vært. :)

FF har mange grønne dager når den ikke kjenner deg godt, eller om du har ustabile sykluser. FF er jo ikke egentlig et verktøy for å finne ut når EL kommer til å være, men et verktøy for å finne ut når EL har vært. :)

Skjønner den. Den er veldig kjekk å ha da, for jeg kjenner jo ikke kroppen min så godt selv heller nå etter SA ihvertfall :)

Tr har pakket sammen ser det ut til. Jeg har tatt Letrozol siden søndag og skal ta til og med torsdag. Tja. Begynner vel å tempe i morgen.

Jeg er på CD 40 og venter fortsatt på at et eller annet skal skje. EL, blødning, whatever.. Gi meg noe å jobbe meg liksom! ;) Begynner å bli passe lei, for å si det mildt.

Hvor lenge før positiv EL test er innenfor normalen med EL slim? Lurer litt på når jeg kan forvente EL i forhold til min "eksplosjon" av slim i går... (sånn ca) :)

Hvor lenge før positiv EL test er innenfor normalen med EL slim? Lurer litt på når jeg kan forvente EL i forhold til min "eksplosjon" av slim i går... (sånn ca) :)
Jeg begynner med masse slim og sånn klump som du beskriver 2 dager før pos EL test:). Så har det i 2 dager og bare litt slim når testen er pos:).

Jeg begynner med masse slim og sånn klump som du beskriver 2 dager før pos EL test:). Så har det i 2 dager og bare litt slim når testen er pos:).

Så jeg kan vel kanskje forvente EL iløpet av uka ihvertfall da? :D

Jeg er på CD 40 og venter fortsatt på at et eller annet skal skje. EL, blødning, whatever.. Gi meg noe å jobbe meg liksom! ;) Begynner å bli passe lei, for å si det mildt.
Slikt er kjedelig, ja.

Back
Topp