Sånn ser det ut hos meg. Grønne dager er mulige fruktbare, røde er tr. Svart strek er negativ g-test, blått kryss er positiv EL-test. Rød trekant er spotting. Blå trekant er aksjeinnlegg. Tja. Det er mye symboler, du lærer etter hvert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk som delerSånn ser det ut hos meg. Grønne dager er mulige fruktbare, røde er tr. Svart strek er negativ g-test, blått kryss er positiv EL-test. Rød trekant er spotting. Blå trekant er aksjeinnlegg. Tja. Det er mye symboler, du lærer etter hvert.
Vis vedlegget 84592
Vis vedlegget 84593
Takk som delerHar du el i dag? Siden grafen hoppet opp da? Men problemet med disse appene er at msn må legge inn sykluslengde. Og siden mine er 34-24-14-24-19 så blir jo det umulig? Men får prøve meg litt frem kanskje
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Med ustabil syklus vil ikke appen bli kjent med deg, du er jo ikke forutsigbar. Det er ikke jeg heller.
Bildet viser ff sin idé av november for meg. El antakelig en av dagene med grønn ramme....
Tja, her har tempen gått enda litt mer opp, men jeg er fortsatt ikke frisk. Jeg har heller ikke fått positiv EL-test eller ømme brystvorter. Jeg bør kanskje bare discarde de siste tempene, men jeg venter litt til jeg er blitt frisk igjen for å se hvilke temper jeg har fått da. Er den fortsatt høy da, kan det jo kanskje hende, men jeg tviler. Vi får se![]()
Vanlig prikk får du så lenge det er innenfor 30 minutter, og ettersom klokka på mobilen din er stilt vil den være det ved normal tid nå, selv om det er en time senere.
Kroppen er justert om en dag eller to, ikke stress.
Hvor nøyaktige er dere på klokkeslettet når dere temper?