Og jeg... Glemte det i dag igjen...Da har tempingen begynt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jeg... Glemte det i dag igjen...Da har tempingen begynt
Og jeg... Glemte det i dag igjen...
Ja, jeg bør jo komme igang, det er cd 11 i dag.Du må komme i gang igjen etter hvert. Jeg håper på rest-pergo effekt hos deg. ♥
Ja, jeg bør jo komme igang, det er cd 11 i dag.
Helst i går...Da burde du komme i gang allerede i morgen!
Helst i går...
Fort gjordtOg jeg... Glemte det i dag igjen...
I morgen, såOg jeg kommer ikke inn i tempe-rutine igjen..
I morgen, så
1 dpo, 0 tro på at jeg noen sinne skal kunne bli gravid igjen. ..
1 dpo, 0 tro på at jeg noen sinne skal kunne bli gravid igjen. ..
Godt du hørte på mannenJeg hadde tenkt til å begynne med p-piller denne syklusen her pga kraftigere endometriose-smerter. Var sikker på at jeg måtte vente på ny operasjon før det kunne være noen sjanse. Mannen ville ikke at jeg skulle ta p-piller.
Jeg krysser fingrene for deg! ♡
Godt du hørte på mannen
Jeg hadde tenkt til å begynne med p-piller denne syklusen her pga kraftigere endometriose-smerter. Var sikker på at jeg måtte vente på ny operasjon før det kunne være noen sjanse. Mannen ville ikke at jeg skulle ta p-piller.
Jeg krysser fingrene for deg! ♡
Aner ikke... Tror jeg skal be om henvisning til sykehuset for å sjekke om det er mulig. Den er jo ikke HELT tett, så er ikke helt klok på dette. ..Aldri si aldri!!! Plutselig så sitter den! Går det an å åpne opp egglederne dine?
Aner ikke... Tror jeg skal be om henvisning til sykehuset for å sjekke om det er mulig. Den er jo ikke HELT tett, så er ikke helt klok på dette. ..