Vi som temper!

1 dpo, 0 tro på at jeg noen sinne skal kunne bli gravid igjen. ..

Jeg hadde tenkt til å begynne med p-piller denne syklusen her pga kraftigere endometriose-smerter. Var sikker på at jeg måtte vente på ny operasjon før det kunne være noen sjanse. Mannen ville ikke at jeg skulle ta p-piller.

Jeg krysser fingrene for deg! ♡

Jeg hadde tenkt til å begynne med p-piller denne syklusen her pga kraftigere endometriose-smerter. Var sikker på at jeg måtte vente på ny operasjon før det kunne være noen sjanse. Mannen ville ikke at jeg skulle ta p-piller.

Godt du hørte på mannen

Godt han har et ord med i laget, da :) Heier veldig på deg nå!

Nå virker det som TR er i gang her, og jeg er veldig glad for at jeg har tempet denne ppen. Har sluppet å lure på om EL har vært eller ikke. Kjipt med en pp uten EL, men nå håper jeg veldig veldig at jeg får pergo selv om vi ikke har fått mannens prøvesvar enda. Venter på svar fra gyn. Nervepirrende!

Aner ikke... Tror jeg skal be om henvisning til sykehuset for å sjekke om det er mulig. Den er jo ikke HELT tett, så er ikke helt klok på dette. ..

Ja, det kan nok være lurt å sjekke.. For i utgangspunktet trenger man vel bare 1 fungerende eggstokk??

Et lite spørsmål.. Jeg har blitt syk:(. Fått feber nå på dagen, hadde litt forhøyet på morgen, men ikke mye.. Temper dere fortsatt når dere er syke eller bør jeg vente til jeg er frisk igjen? Får nok influensa jeg nå, kjennes sånn ut..

Jeg bruker FF, så kan kanskje bare trykkebpå feber eller noe? Takk for svar❤️

Back
Topp