Ja, men den må man gjerne følge over tid for å bli kjent med, jeg synes fortsatt ikke min er enkel... Etter år med dette her...
Det er et veldig godt poeng.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men den må man gjerne følge over tid for å bli kjent med, jeg synes fortsatt ikke min er enkel... Etter år med dette her...
Håper for degUltrasvak rosa strek. 10 dpo. Ultrasvak strek. Strekere enn på morgenen i dag, hvor jeg var litt i stuss på om "skyggen" min ikke var blitt en strek. Hjelp. Nå er jeg redd.
Lite spm ang gravidtempmin har gått opp og ned annenhver dag nå med 0.2 i differanse ca. Er dette normalt? Bare nysgjerrig, så jeg fortsetter å tempe litt til
hehe
Temp 37,0 kl 0335. Og sterkere strek enn i går kveld. Jeg håper!![]()
Ser ut som om vi må ha en ny tempetrådsansvarlig her, Lykkeliten![]()
![]()
Men hvem tar det? Om noen uker vet jeg mer om veien vår, så jeg venter til neste uke med å melde meg i alle fall
Jeg fikk TR på lørdag morgen og var ferdig allerede i går kveld. Hatt vanlig blødninger men altså vært noe kort i varighet. I dag tidlig var temp 36,16. Jeg pleier å ligge på rundt 35,70-80 før El. Noen som vet hvorfor det kan komme tempstigning etter TR?? Aldri hatt det før.
Jeg fikk TR på lørdag morgen og var ferdig allerede i går kveld. Hatt vanlig blødninger men altså vært noe kort i varighet. I dag tidlig var temp 36,16. Jeg pleier å ligge på rundt 35,70-80 før El. Noen som vet hvorfor det kan komme tempstigning etter TR?? Aldri hatt det før.
Rart.. Satser på den har gått ned igjen i morgen kjøpt EL-tester nå, så blir spennende å se op tempingen stemmerJeg har noen sykluser hatt etter-EL-temp de første dagene etter tr drar. Aner ikke hvorfor. Tempen går alltid ned før EL hos meg.![]()