Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, typisk når EL kommer litt sånn bardust på. Satser på at aksjene holder. Dere har i alle fall dekket den viktigste dagenMin temp gikk sånn akkurat nesten nok opp.
Mer typisk min el, ikke sånn som pergo gjorde det.
Og ikke akkurat masse sex denne uka..
Jeg skjønner ikke hvordan vi klarer det der. Negative el tester. Gyn så ikke noe egg. Det haster ikke.
Vips....
Det stemmer nok bedre med syk... Men det ene utelukker selvsagt ikke det andre
Jeg håper jo litt hver måned, selv om jeg vet sjansene er minimale.
Hva skjer med deg, Fruktplukker? Nærmer du deg ikm?
Håper tempen stiger i morgen, Enkefalos
Liker tankegangen din..Vi er 1 dpo begge to, tenker jeg at jeg bestemmer.
Men den stemte ikke for megLiker tankegangen din..
Nei, så utrolig dumt Begynner nesten å tvile selv, men tror det bare er fordi jeg sover så rotete. Håper tempen din snart fyker i været igjen!Men den stemte ikke for meg
Nå kanskje??Men den stemte ikke for meg
Enten det eller syk. I alle fall syk, men ikke feber heller daNå kanskje??
Åh, håper på dpo! God bedring!Enten det eller syk. I alle fall syk, men ikke feber heller da
Håper EL er i dag, så dere får lagt inn aksjer.Noe rotete søvn i natt (pga mannen som først gikk inn til guttungen for å unngå at han kom opp i vår seng, sovna det, kom tilbake i tretiden, og hadde vekking på fem, jeg tror jeg var våken en gang i mellom også)
Vi får se hva de neste dagene bringer. Snart må mannen være avholdende uansett, for han skal levere sædprøve på fredag
Det er mulig den har vært, og mulig den ikke har det, og vi nå bare vente og se. Det går bra det, jeg har mer fokus på svaret vi får neste uke...Håper EL er i dag, så dere får lagt inn aksjer.
Ja, det blir spennende. Husker når mannen tok for et år siden, da måtte han være avhold 4 dager før.Det er mulig den har vært, og mulig den ikke har det, og vi nå bare vente og se. Det går bra det, jeg har mer fokus på svaret vi får neste uke...