Vi som temper!

Min temp gikk sånn akkurat nesten nok opp.

Mer typisk min el, ikke sånn som pergo gjorde det.

Og ikke akkurat masse sex denne uka..
Jeg skjønner ikke hvordan vi klarer det der. Negative el tester. Gyn så ikke noe egg. Det haster ikke.

Vips....
Æsj, typisk når EL kommer litt sånn bardust på. Satser på at aksjene holder. Dere har i alle fall dekket den viktigste dagen :)

Jeg klarer ikke å stole heeelt på tempen i dag. Den ble tatt 1,5 time før tiden, og jeg er ikke bombesikker på om jeg sov som en stein frem til da. Men jeg følte jeg sov mye mer urolig i går, og tempen ble ikke høyere av den grunn. Så jeg velger å tro at jeg er 1 dpo (og ikke 4 dpo som FF har fått for seg :P). I så fall helt fantastisk å være dpo :D :D

Vi er 1 dpo begge to, tenker jeg at jeg bestemmer.

Det stemmer nok bedre med syk... Men det ene utelukker selvsagt ikke det andre ;)

Jeg håper jo litt hver måned, selv om jeg vet sjansene er minimale.

Hva skjer med deg, Fruktplukker? Nærmer du deg ikm?

Håper tempen stiger i morgen, Enkefalos :)

Det hadde jo vært veldig gøy om det klaffet nå da! :)

Jeg vet i grunn ikke hvor jeg er, men det kjennes ut som om tr er på vei. Det gir meg en syklus på 22 dager, men det vil i så fall stemme med når jeg antar at el var.. Må få i gang den tempingen igjen...

Vet ikke hva jeg skal tro om tempen jeg. Nå må jeg begynne og sove sammenhengende til tempeklokka ringer! Det er bare rot i søvnen for tiden.

Hva hadde dere gjort? Først tempet jeg kl 4 etter å ha sovet sammenhengende. Da var den 36.13. Så sovnet jeg ikke før kl 5, og da tempeklokka ringte kl 7, var den 36.29. Sovnet igjen, og kl 8:45 var den 36.48.

Hvis tempen kl 7 ikke skulle stemme pga dårlig søvn, så hadde den vel vært høyere enn normalt, hadde den ikke? Så siden den var såpass "lav" så kan jeg stole på den? Jeg la nå i alle fall den inn da, men hadde jo håpet på en høyere temp :P

Men den stemte ikke for meg
Nei, så utrolig dumt :( :( Begynner nesten å tvile selv, men tror det bare er fordi jeg sover så rotete. Håper tempen din snart fyker i været igjen!

Hurra! FF og jeg er enige. Da slår jeg meg til ro med det. Tenk at jeg er dpo. Det hadde jeg aldri trodd for noen dager siden :D Jippi!

Håper, men tar det ikke for gitt før om noen dager i alle fall.

Ting tyder på feber i morges. Ingen feber i kveld, og 36,6 ble målt nå. Følgelig håp om brukbar temp i morgen, vi får se

Noe rotete søvn i natt (pga mannen som først gikk inn til guttungen for å unngå at han kom opp i vår seng, sovna det, kom tilbake i tretiden, og hadde vekking på fem, jeg tror jeg var våken en gang i mellom også)

Vi får se hva de neste dagene bringer. Snart må mannen være avholdende uansett, for han skal levere sædprøve på fredag

Noe rotete søvn i natt (pga mannen som først gikk inn til guttungen for å unngå at han kom opp i vår seng, sovna det, kom tilbake i tretiden, og hadde vekking på fem, jeg tror jeg var våken en gang i mellom også)

Vi får se hva de neste dagene bringer. Snart må mannen være avholdende uansett, for han skal levere sædprøve på fredag
Håper EL er i dag, så dere får lagt inn aksjer:).

Håper EL er i dag, så dere får lagt inn aksjer:).
Det er mulig den har vært, og mulig den ikke har det, og vi nå bare vente og se. Det går bra det, jeg har mer fokus på svaret vi får neste uke...

Det er mulig den har vært, og mulig den ikke har det, og vi nå bare vente og se. Det går bra det, jeg har mer fokus på svaret vi får neste uke...
Ja, det blir spennende:). Husker når mannen tok for et år siden, da måtte han være avhold 4 dager før:).

Min avla jo en dårlig prøve for 7 år siden, (og gjorde meg gravid samme syklus....)

Back
Topp