aner ikke. men er på cd 22 . har ikke fulgt med på el eller noen ting på flere mnd nåVet du ca hvor mange Dpo du er? Jeg har ikke brukt de, så har ingen erfaring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
aner ikke. men er på cd 22 . har ikke fulgt med på el eller noen ting på flere mnd nåVet du ca hvor mange Dpo du er? Jeg har ikke brukt de, så har ingen erfaring
Skjønner. Spennende om en ukes tid kanskje?aner ikke. men er på cd 22 . har ikke fulgt med på el eller noen ting på flere mnd nå
får se hva som skjer. har en test jeg har spart siden i sommer får drøye det så lenge som muligSkjønner. Spennende om en ukes tid kanskje?
Ja, greit å gjøre det.får se hva som skjer. har en test jeg har spart siden i sommer får drøye det så lenge som mulig
Kan det være feste temp dropp?Jeg begynner å lure. Nesten så det ser mer ut som 2 enn 6?
Noen får pos test dagen EL er, men vanskelig, da du har signing på temp de 3 dagene. Se hva tempen er i morgenEt lite spm: på charten min har ff regnet ut EL på dag 18 i syklusen, men EL-testen var ikke Pos før på dag 19? Ff mener at jeg er 3 DPO i dag, og hvis EL inntreffer etter positiv test så gir jo det ingen mening?
Noen som kan ta en titt?
Se der ja, plottet jeg inn samme temp i morge flyttet streken på seg og ble heltrukket.Prikket linje, den er ikke sikker. Se hva som skjer i helga, jeg tipper ff flytter el. Du kan forsøke å legge inn dagens temp på i morgen og se? Evt også søndag
Ja, den grafen din er neiggu ikke lett å tyde gitt! En real festedipp kanskjeJeg begynner å lure. Nesten så det ser mer ut som 2 enn 6?
Så hyggelig hvis du kommer tilbake og skravler litt igjen her inneHar detti helt ut av denne tempingen. Har ikke fått d til på flere mnd. Og d har i grunn vært deilig å slippe å analysere alt men begynner igjen om tr viser seg om noen uker. Savner å skravle med dere.
har savnet dere. da må jeg jo komme tilbakeSå hyggelig hvis du kommer tilbake og skravler litt igjen her inne