Vi som temper!

Blir dårlig med humping i dag, min kjære skal sitte oppe sent for å se på nfl :P og jeg orker ikke vente på det.. Haha.
Så håper virkelig det klaffer med den aktiviteten som har vært :P

Jeg begynner å lure. Nesten så det ser mer ut som 2 enn 6?

Et lite spm: på charten min har ff regnet ut EL på dag 18 i syklusen, men EL-testen var ikke Pos før på dag 19? Ff mener at jeg er 3 DPO i dag, og hvis EL inntreffer etter positiv test så gir jo det ingen mening?
Noen som kan ta en titt?:)

Et lite spm: på charten min har ff regnet ut EL på dag 18 i syklusen, men EL-testen var ikke Pos før på dag 19? Ff mener at jeg er 3 DPO i dag, og hvis EL inntreffer etter positiv test så gir jo det ingen mening?
Noen som kan ta en titt?:)
Noen får pos test dagen EL er, men vanskelig, da du har signing på temp de 3 dagene:). Se hva tempen er i morgen:)

Prikket linje, den er ikke sikker. Se hva som skjer i helga, jeg tipper ff flytter el. Du kan forsøke å legge inn dagens temp på i morgen og se? Evt også søndag

Prikket linje, den er ikke sikker. Se hva som skjer i helga, jeg tipper ff flytter el. Du kan forsøke å legge inn dagens temp på i morgen og se? Evt også søndag
Se der ja, plottet jeg inn samme temp i morge flyttet streken på seg og ble heltrukket.
Takk for svar :)

Da er det bare å se hva som skjer i morgen, men du er antakelig dpo i alle fall!

Jeg begynner å lure. Nesten så det ser mer ut som 2 enn 6?
Ja, den grafen din er neiggu ikke lett å tyde gitt! En real festedipp kanskje :D

Negativ test her i dag 8 dpo. Tidlig fortsatt altså, mister ikke håpet av den grunn. Blir spennende de neste dagene :)

Har detti helt ut av denne tempingen. Har ikke fått d til på flere mnd. Og d har i grunn vært deilig å slippe å analysere alt :p men begynner igjen om tr viser seg om noen uker. Savner å skravle med dere.
Så hyggelig hvis du kommer tilbake og skravler litt igjen her inne :D

Det står nok tall, det er nedtelling til testetid.

Back
Topp