Vi som temper!

Ang ff. Noen som vet hvorfor jeg fikk en sirkel på grafen i dag? Altså uten "fyll" inni hvis dere skjønner hva jeg mener:)

Til samme tid hver eneste dag

Nei, jeg ser det, du har satt drinking på i går.

Alkohol gir økt temp neste dag, derav usikker. Åpen sirkel er usikkert

Nei jeg har ikke det. Det er snart to uker siden:) har du trykket inn på linken på charten? For ser at bildet på første siden her ikke er helt oppdatert

De to dagene jeg to et par glass vin målte jeg ikke temp dagen etter, siden jeg vet det er høy temp

Nei jeg har ikke det. Det er snart to uker siden:) har du trykket inn på linken på charten? For ser at bildet på første siden her ikke er helt oppdatert
Trykket på linken ja, men muligens ikke oppdatert

Nei, men nå er den ikke sirkel heller der?

Hei! Jeg hadde lav temp før eggløsning, en liten dropp dagen før eggløsning. Nå har den steget i 4 dager, men falt litt i dag tidlig. Det er ikke snakk om mye, fra 36,78-36,73. Kan tempen svinge frem mot TR? Eller skal den være gjevn høy? Er det ca to dager før TR at tempen dropper? Hvor mye? Mange spørsmål her nå, men jeg er ny i tempingen ;) legger med et bilde så dere kan se ;)
ImageUploadedByBV Forum1417679714.401031.jpg

Hei! Jeg hadde lav temp før eggløsning, en liten dropp dagen før eggløsning. Nå har den steget i 4 dager, men falt litt i dag tidlig. Det er ikke snakk om mye, fra 36,78-36,73. Kan tempen svinge frem mot TR? Eller skal den være gjevn høy? Er det ca to dager før TR at tempen dropper? Hvor mye? Mange spørsmål her nå, men jeg er ny i tempingen ;) legger med et bilde så dere kan se ;) Vis vedlegget 91846
Jeg er også ny, men min svinger på dpo.

Den skal være høy, men svinger jo litt likevel, dette er absolutt innenfor normal

Denne syklusen har jeg ikke vært særlig god med tempingen... Har nesten gitt opp her, så da føles det litt poengløst å drive med tempingen :( Satser på EL i dag eller i morgen, da.

Tante besøk i dag. Da blir det temping igjen . Nå skal vi få det til. Klokka mi tikker altfor fort:/

Back
Topp