Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempet tidlig eller sent?Ang ff. Noen som vet hvorfor jeg fikk en sirkel på grafen i dag? Altså uten "fyll" inni hvis dere skjønner hva jeg mener
Og registrering med rett tid i dag?Til samme tid hver eneste dag
Trykket på linken ja, men muligens ikke oppdatertNei jeg har ikke det. Det er snart to uker siden har du trykket inn på linken på charten? For ser at bildet på første siden her ikke er helt oppdatert
Nei, men nå er den ikke sirkel heller der?
Ja, håper de gjør detIkke lenge til det, håper de finner ut noe lurt
Jeg er også ny, men min svinger på dpo.Hei! Jeg hadde lav temp før eggløsning, en liten dropp dagen før eggløsning. Nå har den steget i 4 dager, men falt litt i dag tidlig. Det er ikke snakk om mye, fra 36,78-36,73. Kan tempen svinge frem mot TR? Eller skal den være gjevn høy? Er det ca to dager før TR at tempen dropper? Hvor mye? Mange spørsmål her nå, men jeg er ny i tempingen legger med et bilde så dere kan se Vis vedlegget 91846
Jeg er også ny, men min svinger på dpo.
Håper vi sitter med september spirerTante besøk i dag. Da blir det temping igjen . Nå skal vi få det til. Klokka mi tikker altfor fort:/
Det håper jeg og <3Håper vi sitter med september spirer