Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det blod på papiret i dag, så vi sikter mot femar
La oss håpe på detDet er så dårlig gjort at det tar så lang tid med Bonusen. Jeg håper femar er akkurat det som skal til nå. ♥
Ikke rar, helt normalt vil jeg siHadde en rar stigning i dag på 5dpo. Er det noen med erfaring? Vis vedlegget 92079
La oss håpe på det
Hadde en rar stigning i dag på 5dpo. Er det noen med erfaring? Vis vedlegget 92079
5dpo er fordi jeg hadde positiv el test på lørdag og sikkert eggløsning på søndag. Men er tempen mer til å stole på ift tempen? Hvis jeg ikke husker feil så var det ei fra ikm 46 som hadde positive EL tester ca ei uke etter hun egentlig hadde hatt EL. For på grafen hennes hadde hun EL før positive EL tester. Husker du? Eller tar jeg feil?
Jeg har hatt EL før positiv EL-test. Hos meg virker det som tempen, utflod og tappen alltid er enig, vanligvis EL-testene også. Den gangen jeg fikk positiv EL-test etter EL var det bare 1 og 2 dpo (to positive på rad).
De som får positiv en uke etter EL så kan det være graviditet.
Spennende! Så da kan det hende jeg hadde EL før da? Ca 28.nov? Det passer bedre med EL-slim også egentlig. Jaja, vi får vente å se om TR dukker opp. Da er jeg kanskje 7dpo nå da, men fortsatt ingen tegn til graviditet.
Får vente til tirsdag/onsdsg med å teste. Har sensitive tester som registrerer hcg fra 10. Men tviler jeg er gravid denne pp, iom at jeg ble det forige pp men som endte i kjemisk.Jeg har hatt alle symptomer på graviditet både som gravid og ikke-gravid. Med tidlig testing og sensitive tester er det mer sannsynlig at du finner det ut med positiv test enn symptomer så tidlig.
Får vente til tirsdag/onsdsg med å teste. Har sensitive tester som registrerer hcg fra 10. Men tviler jeg er gravid denne pp, iom at jeg ble det forige pp men som endte i kjemisk.
Det er ingen grunn til å tro at du har mindre sjanse for å bli gravid etter en kjemisk. Jeg har blitt gravid i 1. pp etter kjemiske to ganger.
One Step strimler? De lover å synes fra 10, men er utrolig svake da. Wondfo testene (f.eks. fra billigtester) lover strek fra 25, men synes svakt allerede på 5.
Du kan se her; http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1673091/
Hmm.. Sier du det ja. Ja det er den fra fertil.no jeg har kjøpt som måler fra 10.. Men har alltid brukt billigtester sine tidligere. Så her blir man rett og slett lurt eller hva tror du? Kjekt med slike erfarne damer med på gruppa superbra med all den nyttige infoen du kommer med
Nei, du blir jo ikke lurt. Det er bare større sjanse for å oppdage kjemisk graviditet. Mine leger teller med kjemiske, så for meg har det vært lurt med tanke på behandling for habituell abort.
One Step slår også tidlig ut, men de er senere og svakere enn wondfo. CB+ er litt sterkere enn wondfo, men mye dyrere.
Kan jeg spørre hvor mange ganger du har hatt kjemisk/ SA/MA? Jeg har hatt kjemisk 3-4 ganger og SA 5 ganger tror jeg.Nei, du blir jo ikke lurt. Det er bare større sjanse for å oppdage kjemisk graviditet. Mine leger teller med kjemiske, så for meg har det vært lurt med tanke på behandling for habituell abort.
One Step slår også tidlig ut, men de er senere og svakere enn wondfo. CB+ er litt sterkere enn wondfo, men mye dyrere.
Kan jeg spørre hvor mange ganger du har hatt kjemisk/ SA/MA? Jeg har hatt kjemisk 3-4 ganger og SA 5 ganger tror jeg.
Jeg har hatt fire kjemiske (mellom 3+6 og 4+6) og én MA 12+6. Prøving fra juni 2013 til nå.
Oi da. Det er lenge.. jeg som hådde så håper på deg sist pp. Tror vi har vært i samme ikm gruppe 2-3 ganger. Håper du får en spire som sitter snart får du behandling for både eggløsning og behandling for å beholde spire?