Vi som temper!

Det blir ikke hjemmekontor. Dersom jeg ikke er ferdig til å ta ferie den helga, så drar jeg inn på kontoret, for der får jeg jobbet mer effektivt. (Men kan jo fint ha spekemat til lunsj likevel)

Ja, smøre matpakke kan jo fungere det og. :D

Mine smøre matpakker pleier å bestå av pålegg og smør i kjøleskapet, og ta med brød hver morgen, men jeg kan ta med brød og noen skiver av fenalåret, om jeg bare orker å hente det i boden og skjære opp på morgenen. Det går nok fint det.

Mine smøre matpakker pleier å bestå av pålegg og smør i kjøleskapet, og ta med brød hver morgen, men jeg kan ta med brød og noen skiver av fenalåret, om jeg bare orker å hente det i boden og skjære opp på morgenen. Det går nok fint det.

Motivasjonen må vel være at Bonusen skal forhindre fortsatt inntak i januar? ;) :D :D :D

Noe sånn.

Vi får se hvordan syklusene utvikler seg, først denne, og deretter den neste.

Får ordne bestilling av el tester og nye g-tester, så har jeg det i det minste

Noe sånn.

Vi får se hvordan syklusene utvikler seg, først denne, og deretter den neste.

Får ordne bestilling av el tester og nye g-tester, så har jeg det i det minste

Ja. Vi må vente og se. Bra du bestiller EL-tester. Jeg synes jo tyding er gøy!

Er det "greit" med dropp så lenge det er over coverline? Er litt redd den bare går nedover nå.. ;)
ImageUploadedByBV Forum1418019839.938963.jpg

Jeg har begynt å tempe igjen i dag. Veldig uvant å begynne allerede på CD 8, men jeg aner jo ikke når EL har tenkt til å komme på pergo, så best å være tidlig ute :P Vanligvis ville jeg ikke begynt før om en ukes tid. Åh, jeg er så spent på hvordan denne ppen blir! Tenk hvis jeg får EL på normalt tidspunkt a? Tør nesten ikke håpe :P

Jeg har begynt å tempe igjen i dag. Veldig uvant å begynne allerede på CD 8, men jeg aner jo ikke når EL har tenkt til å komme på pergo, så best å være tidlig ute :P Vanligvis ville jeg ikke begynt før om en ukes tid. Åh, jeg er så spent på hvordan denne ppen blir! Tenk hvis jeg får EL på normalt tidspunkt a? Tør nesten ikke håpe :P
Dette blir spennende❤️. Jeg begynte også i dag, CD 7:).

Det er slett ikke utenkelig at du får el om ei ukes tid, så bare å få mannen med til sengs denne uka.

Jeg lot meg overraske av el dag 15 første gangen...

Jeg håper for deg! :)

Er det "greit" med dropp så lenge det er over coverline? Er litt redd den bare går nedover nå.. ;) Vis vedlegget 92592

Husk at coverline har ingen "medisinsk" betydning. Den er bare der for at VI lettere skal se stigningen og at EL har vært. Så nei, temperatur under er ikke farlig. Men for mye fluktuasjon i temperaturen er uansett ikke et "godt" tegn. Men det kan jo skyldes noe så uskyldig som dårlig søvn, temp målt forskjellig tid, litt syk, tatt et glass vin +++

Husk at coverline har ingen "medisinsk" betydning. Den er bare der for at VI lettere skal se stigningen og at EL har vært. Så nei, temperatur under er ikke farlig. Men for mye fluktuasjon i temperaturen er uansett ikke et "godt" tegn. Men det kan jo skyldes noe så uskyldig som dårlig søvn, temp målt forskjellig tid, litt syk, tatt et glass vin +++

Skjønner at det ikke er farlig ;) men tenkte på at det ikke var så godt tegn mtp graviditet :p jeg temper samme tid hver dag, men trodde tempen kunne stige ved dårlig søvn jeg? Har jeg misforstått? Er ny i dette jeg, så kjekt med dere som er godt dreven :)

Skjønner at det ikke er farlig ;) men tenkte på at det ikke var så godt tegn mtp graviditet :p jeg temper samme tid hver dag, men trodde tempen kunne stige ved dårlig søvn jeg? Har jeg misforstått? Er ny i dette jeg, så kjekt med dere som er godt dreven :)
Du har sirkel, ikke prikk på de to siste, så om de ikke er registrert til avvikene tid, har du krysset av for noe annet som gjør den usikker.

Søvn kan gå begge veier, faktisk.

Du har sirkel, ikke prikk på de to siste, så om de ikke er registrert til avvikene tid, har du krysset av for noe annet som gjør den usikker.

Sirkel ikke prikk?? Jeg er helt ny på FF. Det er ikke sikkert jeg har skrevet den inn til samme tid hver dag, er det det du mener? Men tempen er tatt til samme tid. Jeg er så dårlig på FF :p

Om du legger inn annen tempetid enn vanlig, avvikende med mer enn en halvtimes, vil den komme som en sirkel, ikke helfarget prikk

De tidligere tempene ble satt inn automatisk til kl 10. Når jeg endret alle tidspunkt ble alle til dokker/prikker ;) tiden vil vise. Dette er jo uansett testing for meg, men det kan se ut til at jeg hadde EL før positiv EL-test. Da med tanke på el-slim og el-smerter ++. Fikk positiv test lørsdag. Egentli sier FF EL mandag,en jeg tror det var fredag ;)

Det er slett ikke utenkelig at du får el om ei ukes tid, så bare å få mannen med til sengs denne uka.

Jeg lot meg overraske av el dag 15 første gangen...
Ja, vi bør nok starte aksjeinnleggene litt tidligere denne ppen. Utrolig rart å nettopp være ferdig med TR og begynne og tenke på EL allerede. Er det sånn disse "vanlige" har det? Haha :)

Back
Topp