Vi som temper!

Takk! ♡ Mye hjelpemidler nå hvert fall, så jeg håper. :)

Synes vi er ganske mange som burde ut fra FS nå. ♥
Ja vi er mange som skulle vært ute av fs for lenge siden. Bra du får hjelpemidler:D skal starte opp med lutinus når jeg får lønn. Har crinone igjen fra forrige gang,så er usikker på om jeg skal bruke opp den resepten og hellet begynne med lutinus når resepten er tom.

Ja vi er mange som skulle vært ute av fs for lenge siden. Bra du får hjelpemidler:D skal starte opp med lutinus når jeg får lønn. Har crinone igjen fra forrige gang,så er usikker på om jeg skal bruke opp den resepten og hellet begynne med lutinus når resepten er tom.

Det er hvert fall helt samme virkestoff i de to. :) Og omtrent lik dose også. 90 mg progesteron i Crinone, 100 mg progesteron i Lutinus. Så det er jo samme medisin, bare ulik produsent. Jeg byttet fordi Lutinus skal irritere mindre nedentil, så gynekologen anbefalte det.

Det er hvert fall helt samme virkestoff i de to. :) Og omtrent lik dose også. 90 mg progesteron i Crinone, 100 mg progesteron i Lutinus. Så det er jo samme medisin, bare ulik produsent. Jeg byttet fordi Lutinus skal irritere mindre nedentil, så gynekologen anbefalte det.
Er ikke lutinus tablett form? Eller gele som crinone? Hater det ekkle restene fra crinonen. Blæh

Er ikke lutinus tablett form? Eller gele som crinone? Hater det ekkle restene fra crinonen. Blæh

Jo, men det er samme medisin allikevel. :)

Lutinus kommer ut som tynn utflod hos meg. Mye utflod. Så jeg har kjøpt tøytruseinnlegg som jeg bruker dag og natt når jeg bruker Lutinus. Jeg foretrekker Lutinus fremfor Crinone-klumper og pappmassje som måtte graves ut. :p Lutinus trenger ikke å ryddes innvendig i dusjen, det krever bare normalt stell nedentil. :oops:

Jo, men det er samme medisin allikevel. :)

Lutinus kommer ut som tynn utflod hos meg. Mye utflod. Så jeg har kjøpt tøytruseinnlegg som jeg bruker dag og natt når jeg bruker Lutinus. Jeg foretrekker Lutinus fremfor Crinone-klumper og pappmassje som måtte graves ut. :p Lutinus trenger ikke å ryddes innvendig i dusjen, det krever bare normalt stell nedentil. :oops:
det vet jeg:) tenkte egentlig bare på hvordan lutinusen kommer ut sammen lignet med crinone. Men der fikk jeg svar:)
Da er valget enkelt. Da blir det en tlf til legen,så jeg får lutinus :D

Jeg teller på fingrene om jeg skal be gyn om progesteron... Eller vente en syklus eller to...

Jeg teller på fingrene om jeg skal be gyn om progesteron... Eller vente en syklus eller to...

Se an en syklus med femar, om du spotter eller ikke da? Det er en helt annen medisin enn pergo, så det kan hende at femar hjelper på spottingen. Ser ingen grunn til å se an to sykluser. :p Eventuelt bare be om det med en gang. :)

Ja, vente en syklus og se.

Så slipper jeg styre med progesteron i jula, med gjester og alt? Er det evt kompatibelt med overtidsarbeid?

Ja, vente en syklus og se.

Så slipper jeg styre med progesteron i jula, med gjester og alt? Er det evt kompatibelt med overtidsarbeid?

Ja. Du får sannsynligvis én dose per dag. Om det er Crinone skal den helst taes på morgenen så du er i aktivitet etterpå. :)

Greit å se effekten av Femar først tenker jeg, du har jo nok til 6 sykluser og du har blitt gravid tross spotting før.

Da har jeg en plan.

Femar-kur, eller, letrozol da.

Om ikke gravid, ta kontakt og spørre om jeg kan få progesteron. Eneste er at jeg har jo time nå, og anner ikke hva planen hans er egentlig. Får snakke med han på UL 22.12

Da har jeg en plan.

Femar-kur, eller, letrozol da.

Om ikke gravid, ta kontakt og spørre om jeg kan få progesteron. Eneste er at jeg har jo time nå, og anner ikke hva planen hans er egentlig. Får snakke med han på UL 22.12

Kan du ikke drøfte dette med han da? Du kan jo kanskje få resept på progesteron da, selv om dere blir enige om at den kan vente en syklus for å se letrozol-effekten? :)

Ja, jeg vurderer den muligheten. Høre med ham hva han tenker om videre oppfølging også

Ja, jeg vurderer den muligheten. Høre med ham hva han tenker om videre oppfølging også

Det er lurt. Det burde være hvert fall fire sykluser med Letrozol. Én uten progesteron og 3 med. Jeg tenker jo egentlig at det kan være lurt å prøve alle 6 syklusene. Siden det har vært anbefalt i flere av studiene. Og da får mannen noen sjanser. :) Det er sikkert litt opp til deg hva som er videre plan, hva du ønsker. Jeg er optimist og spent! ♥

Enda høyere temp, men FF mener at jeg er 2 dpo. Så krysset kommer i morgen. Jeg er hvert fall sikker på at jeg er dpo. Høy temp, tappen endret seg for to dager siden (tafser ikke noe mer etter det), ikke noe mer eggehvite utflod. Og så hadde jeg positiv EL-test. Så det er full klaff på alle punkter det. Da tar jeg Lutinus fra i morgen til 22. desember hvert fall. Og om jeg ikke blir gravid så begynner jeg nok å blø 24./25. desember. Det er kjedelig julegave det! Håper på positiv test isteden.

Da får man virkeli håpe du får verdens beste julegave ❤️ det fortjener du!! Og at den blir der til du har babyen på brystet :) masse lykke til!! :)

Da får man virkeli håpe du får verdens beste julegave ❤️ det fortjener du!! Og at den blir der til du har babyen på brystet :) masse lykke til!! :)

Tusen takk! Det hadde virkelig vært helt fantastisk. ♥

Håper for deg!!

Jeg håper for oss begge nå. Optimist igjen. Ikke sånn pessimist som jeg var tidligere i høst, og det er litt godt. Selv om jeg er litt mer realistisk optimist enn før kanskje. Men ny medisin, ny optimisme, og akkurat nå gjelder det jo for oss begge. :)

Godt å høre at du er optimist!!!

Godt å høre at du er optimist!!!

Hihi... Utålmodig og litt skeptisk optimist, men jeg håper på en del julemirakler fremover. Både i form av unnfangelser til jul og positiv g-tester til jul. :D

Og nå er jeg hvert fall 3 dpo!

Back
Topp