Enkefalos
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Hurra! September it is3 dpo og starter med Lutinus. EL-termin 4. september 2015. Håper! ♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! September it is3 dpo og starter med Lutinus. EL-termin 4. september 2015. Håper! ♥
Hurra! September it is
Jaaa!!! Det hadde vært fantastisk det Nå fikk jeg faktisk tårer i øynene. Det må være denne pergoen..Enkefalos sin pergobaby, din prednisilonbaby og min letrozolbaby. I september.
Jaaa!!! Det hadde vært fantastisk det Nå fikk jeg faktisk tårer i øynene. Det må være denne pergoen..
Samme her. Håper vi er en hel haug som flyttet utNest siste adventshelg. Nærmer seg jul. Nytt år. Jeg håper virkelig det er en del av oss som skal ut herfra nå.
Jeg er utålmodig.
Samme her. Håper vi er en hel haug som flyttet ut
LIKERJeg er klar for å tømme listen her.
SupertJeg får oppdatere her også. Pergo har gjort underverker, og UL i dag viste at det er et fint, stort egg snart på vei til å slippe Helt himmelsk Tempen virker jo også veldig lovende lav, så håper det ikke er altfor lenge til det slipper
Jeg synes den perioden er blitt helt pyton jeg,fra el til ikm. Mars er lenge til. Håper de finner en time til deg før.Greier ikke helt å bestemme meg for om jeg liker eller misliker disse siste dagene før IKM... Det der lille snevet av håp (som jeg med 85 % sannsynlighet kan si at er borte i løpet av de neste tre dagene), er litt slitsomt....
Nå har jeg i alle fall ordnet meg henvisning til sykehuset, slik at jeg endelig kan få svar på om min gjenværende eggleder er tett eller ikke. .. Må bare vente til mars eller noe.
Ja, mars er lenge til. . Men nå har det gått fra å være "finne ut hvilken hjelp vi trenger for å få nr 3" til "finne ut hvorfor vi ikke får nr 3" i hodet mitt. .. Så da er det egentlig greit at det er litt lenge til; )Jeg synes den perioden er blitt helt pyton jeg,fra el til ikm. Mars er lenge til. Håper de finner en time til deg før.
Cd 9?
Uten forventninger
Du har det.Jeg derimot: Store forventninger for deg!