Vi som temper!

Enkefalos sin pergobaby, din prednisilonbaby og min letrozolbaby. I september.
Jaaa!!! Det hadde vært fantastisk det :D Nå fikk jeg faktisk tårer i øynene. Det må være denne pergoen.. :P

Jaaa!!! Det hadde vært fantastisk det :D Nå fikk jeg faktisk tårer i øynene. Det må være denne pergoen.. :P

Haha.. Og da måtte jeg le. :)

Enig med dere. Jeg synes vi skal få disse medikament-spirene våre og flytte til september, og så blir vi der til termin. :D

Nest siste adventshelg. Nærmer seg jul. Nytt år. Jeg håper virkelig det er en del av oss som skal ut herfra nå.

Jeg er utålmodig.

Jeg får oppdatere her også. Pergo har gjort underverker, og UL i dag viste at det er et fint, stort egg snart på vei til å slippe :) Helt himmelsk :D Tempen virker jo også veldig lovende lav, så håper det ikke er altfor lenge til det slipper :)

Greier ikke helt å bestemme meg for om jeg liker eller misliker disse siste dagene før IKM... Det der lille snevet av håp (som jeg med 85 % sannsynlighet kan si at er borte i løpet av de neste tre dagene), er litt slitsomt....

Nå har jeg i alle fall ordnet meg henvisning til sykehuset, slik at jeg endelig kan få svar på om min gjenværende eggleder er tett eller ikke. .. Må bare vente til mars eller noe.

Greier ikke helt å bestemme meg for om jeg liker eller misliker disse siste dagene før IKM... Det der lille snevet av håp (som jeg med 85 % sannsynlighet kan si at er borte i løpet av de neste tre dagene), er litt slitsomt....

Nå har jeg i alle fall ordnet meg henvisning til sykehuset, slik at jeg endelig kan få svar på om min gjenværende eggleder er tett eller ikke. .. Må bare vente til mars eller noe.
Jeg synes den perioden er blitt helt pyton jeg,fra el til ikm. Mars er lenge til. Håper de finner en time til deg før.

Jeg synes den perioden er blitt helt pyton jeg,fra el til ikm. Mars er lenge til. Håper de finner en time til deg før.
Ja, mars er lenge til. . Men nå har det gått fra å være "finne ut hvilken hjelp vi trenger for å få nr 3" til "finne ut hvorfor vi ikke får nr 3" i hodet mitt. .. Så da er det egentlig greit at det er litt lenge til; )

8 dpo. Utålmodig. :p

CD 17. Utåååålmodiiiiig :P

Back
Topp