Enkefalos
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Jeg håper for deg!
Så søte dere er! Tusen takkJeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper for deg!
Så søte dere er! Tusen takkJeg også
Skjønner at det ikke er farlig men tenkte på at det ikke var så godt tegn mtp graviditet jeg temper samme tid hver dag, men trodde tempen kunne stige ved dårlig søvn jeg? Har jeg misforstått? Er ny i dette jeg, så kjekt med dere som er godt dreven
Ja, slik har vanlige detJa, vi bør nok starte aksjeinnleggene litt tidligere denne ppen. Utrolig rart å nettopp være ferdig med TR og begynne og tenke på EL allerede. Er det sånn disse "vanlige" har det? Haha
Ja, slik har vanlige det
I dag steg tempen bittelitt igjen! Og pga ubehag i den ene puppen i går, så klarte jeg ikke å vente med å teste i dag :0 testeavhengighet altså men jaggu kan jeg skimte en strek der! Jeg er i sjokk!! håper den blir sterkere og at jeg slipper kjemisk/sa igjen.. Gleder meg til å teste igjen i morgen/ torsdsg Vis vedlegget 92779Vis vedlegget 92780
Gratulerer. Håper spira klorer seg fastI dag steg tempen bittelitt igjen! Og pga ubehag i den ene puppen i går, så klarte jeg ikke å vente med å teste i dag :0 testeavhengighet altså men jaggu kan jeg skimte en strek der! Jeg er i sjokk!! håper den blir sterkere og at jeg slipper kjemisk/sa igjen.. Gleder meg til å teste igjen i morgen/ torsdsg Vis vedlegget 92779Vis vedlegget 92780
Håper streken blir sterkere og spiren blir der til augustI dag steg tempen bittelitt igjen! Og pga ubehag i den ene puppen i går, så klarte jeg ikke å vente med å teste i dag :0 testeavhengighet altså men jaggu kan jeg skimte en strek der! Jeg er i sjokk!! håper den blir sterkere og at jeg slipper kjemisk/sa igjen.. Gleder meg til å teste igjen i morgen/ torsdsg Vis vedlegget 92779Vis vedlegget 92780
Godt å bare bli ferdig med det og begynne på ny pp. Selv om det kanskje klaffer dårlig med det ene og det andre?Her er det cd 1. Da vet jeg ikke når jeg hadde el, sikkert da ff mente, mens 16 dpo? Tror det
Jeg fikk generelt høyere temp av pergo. Dpo temp før el, og høyere når dpoTempen i dag er egentlig normalt dpo-temp for meg, men så har jeg aldri tempet så tidlig før heller. Tempen var jo relativt høy i går også, så jeg antar den bare ikke har falt til før-EL-nivå enda. I morgen begynner jeg med EL-tester. Fortsatt veldig spent!
Kjære Lykkeliten86: jeg blir smårar av å være så usikker når du hadde kjemisk sist, var strekene dine veldig sterke på wondfo? Legger ved bilder av tester i dag. Der den nederste i hvert bilde er fra i dag
Takk for svar! Jeg har aldri hatt høyere enn 48 ved kjemisk. Så den har ikke steget normalt hos meg. Får bare krysse fingrene tempen er litt rar også, men det er sikkert fordi lillevenn har vært våken de siste nettene, så tempen blir ikke "riktig" satser på klar BLÅ + til helgaKjemisk betyr bare spontanabort før uke 5. Det kan like gjerne være 3+6, 4+2 eller 4+6. Og da kan jo hcg ha kommet til 50, 200 eller 1000.
Ikke bekymre deg for strekene. Det kan ta litt tid å få den sterke streken. ♥
Jeg hadde flott hcg-stigning da jeg ble gravid i fjor, tok tid med strekene. Endte med MA, men det hadde ikke noe med den tidlige hcg-stigningen å gjøre:
Vis vedlegget 93126
Takk for svar! Jeg har aldri hatt høyere enn 48 ved kjemisk. Så den har ikke steget normalt hos meg. Får bare krysse fingrene tempen er litt rar også, men det er sikkert fordi lillevenn har vært våken de siste nettene, så tempen blir ikke "riktig" satser på klar BLÅ + til helga
Så vanskelig det er å komme inn i rutinen med temping igjen. Men har iallefall fått de til i 2 dager nå,så får håpe jeg ikke detter helt ut av det igjen.
Krysser fingre og tær for det Lykkeliten_86, nå er det på tide det blir din tur <3