Vi som temper!

Skjønner at det ikke er farlig ;) men tenkte på at det ikke var så godt tegn mtp graviditet :p jeg temper samme tid hver dag, men trodde tempen kunne stige ved dårlig søvn jeg? Har jeg misforstått? Er ny i dette jeg, så kjekt med dere som er godt dreven :)

Ja, tempen stiger gjerne ved dårlig søvn, for da har man vært våken.
Men eksemplene jeg viste til var for å vise hva som kan forårsake uregelmessigheter,både stigning og minking.

Det med at temperaturen "MÅ" gå opp for graviditet er ikke riktig. Ut i fra det jeg har lest meg opp på er det under 1/3 som opplever at temperaturen går oppover. men den skal jo gjerne holde seg høy da.

I ditt tilfelle med de temperaturene så ser det kanskje ikke helt lovende ut, men igjen, det kan komme av ting som gjør at det er tilfeldig at temperaturen sank akkurat da. Lykke til!

Ja, slik har vanlige det

Jeg vet ikke helt om jeg er en av de vanlige, men noen ganger så får jeg EL på CD 10 og rekker ikke en gang å tenke! :p

I dag steg tempen bittelitt igjen! Og pga ubehag i den ene puppen i går, så klarte jeg ikke å vente med å teste i dag :0 testeavhengighet altså ;) men jaggu kan jeg skimte en strek der! Jeg er i sjokk!! ;) håper den blir sterkere og at jeg slipper kjemisk/sa igjen.. Gleder meg til å teste igjen i morgen/ torsdsg :p
ImageUploadedByBV Forum1418102824.162997.jpg
ImageUploadedByBV Forum1418102838.129862.jpg

I dag steg tempen bittelitt igjen! Og pga ubehag i den ene puppen i går, så klarte jeg ikke å vente med å teste i dag :0 testeavhengighet altså ;) men jaggu kan jeg skimte en strek der! Jeg er i sjokk!! ;) håper den blir sterkere og at jeg slipper kjemisk/sa igjen.. Gleder meg til å teste igjen i morgen/ torsdsg :p Vis vedlegget 92779Vis vedlegget 92780

Gratulerer! :) Krysser fingrene for at det går bra for deg nå!

I dag steg tempen bittelitt igjen! Og pga ubehag i den ene puppen i går, så klarte jeg ikke å vente med å teste i dag :0 testeavhengighet altså ;) men jaggu kan jeg skimte en strek der! Jeg er i sjokk!! ;) håper den blir sterkere og at jeg slipper kjemisk/sa igjen.. Gleder meg til å teste igjen i morgen/ torsdsg :p Vis vedlegget 92779Vis vedlegget 92780
Gratulerer:). Håper spira klorer seg fast:)

Der kom det en kraftig tempdropp, dessverre :( så da tror jeg det bare er å vente på tanta..

Håper streken blir sterkere og spiren blir der til august

Her er det cd 1. Da vet jeg ikke når jeg hadde el, sikkert da ff mente, mens 16 dpo? Tror det

Her er det cd 1. Da vet jeg ikke når jeg hadde el, sikkert da ff mente, mens 16 dpo? Tror det
Godt å bare bli ferdig med det og begynne på ny pp. Selv om det kanskje klaffer dårlig med det ene og det andre?

Tempen i dag er egentlig normalt dpo-temp for meg, men så har jeg aldri tempet så tidlig før heller. Tempen var jo relativt høy i går også, så jeg antar den bare ikke har falt til før-EL-nivå enda. I morgen begynner jeg med EL-tester. Fortsatt veldig spent! :P

Tempen i dag er egentlig normalt dpo-temp for meg, men så har jeg aldri tempet så tidlig før heller. Tempen var jo relativt høy i går også, så jeg antar den bare ikke har falt til før-EL-nivå enda. I morgen begynner jeg med EL-tester. Fortsatt veldig spent! :P
Jeg fikk generelt høyere temp av pergo. Dpo temp før el, og høyere når dpo

Kjære Lykkeliten86: jeg blir smårar av å være så usikker :p når du hadde kjemisk sist, var strekene dine veldig sterke på wondfo? Legger ved bilder av tester i dag. Der den nederste i hvert bilde er fra i dag ;)
ImageUploadedByBV Forum1418239893.662110.jpg
ImageUploadedByBV Forum1418239907.961840.jpg
ImageUploadedByBV Forum1418239921.979263.jpg

Kjære Lykkeliten86: jeg blir smårar av å være så usikker :p når du hadde kjemisk sist, var strekene dine veldig sterke på wondfo? Legger ved bilder av tester i dag. Der den nederste i hvert bilde er fra i dag ;)

Kjemisk betyr bare spontanabort før uke 5. Det kan like gjerne være 3+6, 4+2 eller 4+6. Og da kan jo hcg ha kommet til 50, 200 eller 1000.

Ikke bekymre deg for strekene. Det kan ta litt tid å få den sterke streken. ♥

Jeg hadde flott hcg-stigning da jeg ble gravid i fjor, tok tid med strekene. Endte med MA, men det hadde ikke noe med den tidlige hcg-stigningen å gjøre:

1418243951685.jpg

Kjemisk betyr bare spontanabort før uke 5. Det kan like gjerne være 3+6, 4+2 eller 4+6. Og da kan jo hcg ha kommet til 50, 200 eller 1000.

Ikke bekymre deg for strekene. Det kan ta litt tid å få den sterke streken. ♥

Jeg hadde flott hcg-stigning da jeg ble gravid i fjor, tok tid med strekene. Endte med MA, men det hadde ikke noe med den tidlige hcg-stigningen å gjøre:

Vis vedlegget 93126
Takk for svar! Jeg har aldri hatt høyere enn 48 ved kjemisk. Så den har ikke steget normalt hos meg. Får bare krysse fingrene ;) tempen er litt rar også, men det er sikkert fordi lillevenn har vært våken de siste nettene, så tempen blir ikke "riktig" :p satser på klar BLÅ + til helga :)

Takk for svar! Jeg har aldri hatt høyere enn 48 ved kjemisk. Så den har ikke steget normalt hos meg. Får bare krysse fingrene ;) tempen er litt rar også, men det er sikkert fordi lillevenn har vært våken de siste nettene, så tempen blir ikke "riktig" :p satser på klar BLÅ + til helga :)

Slutt å tempe nå, det kan hoppe mye opp og ned, og gir deg bare bekymring. Jeg temper ikke etter positiv test. :)

Enda høyere temp, men FF mener at jeg er 2 dpo. Så krysset kommer i morgen. Jeg er hvert fall sikker på at jeg er dpo. Høy temp, tappen endret seg for to dager siden (tafser ikke noe mer etter det), ikke noe mer eggehvite utflod. Og så hadde jeg positiv EL-test. Så det er full klaff på alle punkter det. Da tar jeg Lutinus fra i morgen til 22. desember hvert fall. Og om jeg ikke blir gravid så begynner jeg nok å blø 24./25. desember. Det er kjedelig julegave det! Håper på positiv test isteden.

Så vanskelig det er å komme inn i rutinen med temping igjen. Men har iallefall fått de til i 2 dager nå,så får håpe jeg ikke detter helt ut av det igjen.
Krysser fingre og tær for det Lykkeliten_86, nå er det på tide det blir din tur <3

Så vanskelig det er å komme inn i rutinen med temping igjen. Men har iallefall fått de til i 2 dager nå,så får håpe jeg ikke detter helt ut av det igjen.
Krysser fingre og tær for det Lykkeliten_86, nå er det på tide det blir din tur <3

Takk! ♡ Mye hjelpemidler nå hvert fall, så jeg håper. :)

Synes vi er ganske mange som burde ut fra FS nå. ♥

Back
Topp