Vi som temper!

Litt ned før den spretter opp? Jeg krysser alt jeg har for at dette egget rister seg løs I DAG!!! Nok er nok!!!
Det kan jo tenkes.. Jeg vet neimen ikke, jeg. Et egg kan vel ikke la være å slippe når det er så nærme fullmodent?! For det er helt ok om jeg vet at det kommer til å slippe til slutt, men om det faktisk er muligheter for at det ikke slipper på tross av god vekst... Da altså.. Det hadde vel bare vært typisk min kropp, det :P

Jeg har fått mine første rosa skyggestrek i dag, så nå er jeg litt sånn. UTÅLMODIG og spent. Og litt engstelig for at det bare er min trofaste skygge som tuller med meg. Aj aj aj. Så mange måneder uten action, og så to måneder på rad?
Jeg er så spent på dine neste tester altså :D Kanskje kroppen din plutselig kom på hva den var så flink til i fjor :P Og nå har du jo så mange fine hjelpemidler at denne gangen skal den være flink til å holde på spira også :D Jaaa!

Det kan jo tenkes.. Jeg vet neimen ikke, jeg. Et egg kan vel ikke la være å slippe når det er så nærme fullmodent?! For det er helt ok om jeg vet at det kommer til å slippe til slutt, men om det faktisk er muligheter for at det ikke slipper på tross av god vekst... Da altså.. Det hadde vel bare vært typisk min kropp, det :p

Det tror jeg ikke, men jeg tør ikke si noe sikkert. I den studien virket det ganske sikkert at man vil få EL når et dominant egg har vokst seg stort nok. Men dersom 2-3 mm per dag er gjennomsnittet så er det sikkert noen hvor det kun vokser 1 mm per dag, og siden det kan bli 27 mm så betyr jo det 7 dager egentlig kom jeg til å tenke på etter hvert nå. Så kan jo hende du får litt treg modning (og at du eventuelt kanskje burde prøve dobbel-pergo neste syklus, om ikke dette er gullegget slik som jeg håper!)

Jeg er så spent på dine neste tester altså :D Kanskje kroppen din plutselig kom på hva den var så flink til i fjor :p Og nå har du jo så mange fine hjelpemidler at denne gangen skal den være flink til å holde på spira også :D Jaaa!

Jeg håper jo litt at det tullet som har vært etter MA'en med at jeg ikke blir gravid, at det liksom har "rettet seg opp igjen" nå. Og så har jeg fått prednisolon for første gang, og det er jo det jeg virkelig håper at skal hjelpe nå. Så det hadde vært helt fantastisk om det klaffer på pp 1 med prednisolon, så jeg virkelig får testet om det er det som skal til for min kropp å gjøre denne kvinnejobben den egentlig er laget for ( :mad: )

Krysser litt fingrene for meg selv gjennom den helgen her kjenner jeg. :p

Last edited:
Det tror jeg ikke, men jeg tør ikke si noe sikkert. I den studien virket det ganske sikkert at man vil få EL når et dominant egg har vokst seg stort nok. Men dersom 2-3 mm per dag er gjennomsnittet så er det sikkert noen hvor det kun vokser 1 mm per dag, og siden det kan bli 27 mm så betyr jo det 7 dager egentlig kom jeg til å tenke på etter hvert nå. Så kan jo hende du får litt treg modning (og at du eventuelt kanskje burde prøve dobbel-pergo neste syklus, om ikke dette er gullegget slik som jeg håper!)
Ja, det er sant. Jeg får høre med gyn ved neste syklus om egget skulle drøye mye lenger. Kjente på tappen nå, og den er mykere nå og også mer åpen. Could it be?? Håper!

Jeg håper jo litt at det tullet som har vært etter MA'en med at jeg ikke blir gravid, at det liksom har "rettet seg opp igjen" nå. Og så har jeg fått prednisolon for første gang, og det er jo det jeg virkelig håper at skal hjelpe nå. Så det hadde vært helt fantastisk om det klaffer på pp 1 med prednisolon, så jeg virkelig får testet om det er det som skal til for min kropp å gjøre denne kvinnejobben den egentlig er laget for (:mad:)

Krysser litt fingrene for meg selv gjennom den helgen her kjenner jeg. :p
Vi går for det :D

Ja, det er sant. Jeg får høre med gyn ved neste syklus om egget skulle drøye mye lenger. Kjente på tappen nå, og den er mykere nå og også mer åpen. Could it be?? Håper!

Ah. Yes! Da trenger du sikkert ikke noen dobbel-kur! :D Da er gullegget på vei (og det innenfor "normalområdet" til pergo tror jeg).

Håååååååååper!!!
Ah. Yes! Da trenger du sikkert ikke noen dobbel-kur! :D Da er gullegget på vei (og det innenfor "normalområdet" til pergo tror jeg).
Håper ikke tappen også har tenkt til å lure meg nå da :P Er det noe denne kroppen er flink på, så er det å gi meg falske signaler. Hehe. Men merker jeg ble litt mer optimist igjen nå :)

Håper ikke tappen også har tenkt til å lure meg nå da :P Er det noe denne kroppen er flink på, så er det å gi meg falske signaler. Hehe. Men merker jeg ble litt mer optimist igjen nå :)

Det er jo mest sannsynlig egget du allerede har sett på UL. :D

Tempen min er veldig opp og ned om dagen:o. Hva skjer?
Gravid? :)
Min gikk veldig opp og ned til å begynne med. Vet ikke hvordan det er nå siden jeg ikke temper om dagen.

ENDELIG positiv EL-test! Det var helt fantastisk :D Det blir en hyggelig helg.. ;)

Jeg fikk el samme dag som positiv test på pergo.

Jeg fikk el samme dag som positiv test på pergo.
Yes, vi får fortsette og være på hugget :P Har merket en del ubehag i underlivet i dag. Jeg pleier sjeldent å merke noe særlig rundt EL, så pergoen har nok jobba godt nå ;)

Back
Topp