Lillefrø15
Forumet er livet
Så trist med sa. Sender deg en klemDa starter snart tempingen her igjen også. Ble SA igjen. 2pp på rad nå, den vil ikke sitte men håper det nye året bringer med seg lykke for oss alle her inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist med sa. Sender deg en klemDa starter snart tempingen her igjen også. Ble SA igjen. 2pp på rad nå, den vil ikke sitte men håper det nye året bringer med seg lykke for oss alle her inne
Så trist.Da starter snart tempingen her igjen også. Ble SA igjen. 2pp på rad nå, den vil ikke sitte men håper det nye året bringer med seg lykke for oss alle her inne
Så trist.
Så trist med SA neste skal sitte hele veien til målJeg har jo hatt mange SA, men kjenner at denne ble ekstra trist nå som det er jul. men bedre lykke neste gang
Du er god. Nå fokuserer jeg på jul.
Nei så trist håper dere får ei fin jul.Der kom tr til meg, litt av en julegave
Så leitDer kom tr til meg, litt av en julegave
Nei så trist håper dere får ei fin jul.
Takk for det jenterSå leit
Æsj, så dumtTempen sank en del i går, og fikk en ny liten mini-blødning. Så da regner jeg dagen i går som CD1. Så kjedelig å være i starten på syklusen, tida går så saaakte!
Jippi for dpo. God julFF satte krysset i dag Godt å være dpo! For første gang noensinne er ikke brystvortene ømme etter EL, men pergo kan helt sikkert endre litt på dpo-symptomer også, så jeg prøver å ikke hoppe i taket Men jeg må jo innrømme at det gjør meg litt ekstra spent. Jeg ønsker meg fortsatt dette lyset på navlen som lyser grønt eller rødt i forhold til om man er gravid eller ikke rett etter EL God jul, kjære tempere!
Tusen takk, og i like måteJippi for dpo. God jul
Nei fy så dårlig gjortDer kom tr til meg, litt av en julegave
Hurra for dpoFF satte krysset i dag Godt å være dpo! For første gang noensinne er ikke brystvortene ømme etter EL, men pergo kan helt sikkert endre litt på dpo-symptomer også, så jeg prøver å ikke hoppe i taket Men jeg må jo innrømme at det gjør meg litt ekstra spent. Jeg ønsker meg fortsatt dette lyset på navlen som lyser grønt eller rødt i forhold til om man er gravid eller ikke rett etter EL God jul, kjære tempere!
Ja veldigNei fy så dårlig gjort
Hvordan var det prednisolon skulle hjelpe? Tror du skrev det tidligere, men finner det ikke igjen jeg har fått prednisolon for leddene mine nå, så tenke kanskje å teste det ift graviditet også
Hos noen av de som har diagnosen habituell abort så kan det se ut til å gi redusert risiko for abort. Jeg tror ikke det er vist noen økt sjanse for graviditet. Det er ikke sikkert, og det er heller ikke sikkert hvilken dose man burde ta. Det finnes en studie som viser en liten økt risiko for fosterskade, så det er lurt at dette gis etter at legen har vurdert ens egen historie.