Jeg fikk også ganske vonde el smerter, el dagen og dagen etterpåYes, vi får fortsette og være på hugget Har merket en del ubehag i underlivet i dag. Jeg pleier sjeldent å merke noe særlig rundt EL, så pergoen har nok jobba godt nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også ganske vonde el smerter, el dagen og dagen etterpåYes, vi får fortsette og være på hugget Har merket en del ubehag i underlivet i dag. Jeg pleier sjeldent å merke noe særlig rundt EL, så pergoen har nok jobba godt nå
EndeligENDELIG positiv EL-test! Det var helt fantastisk Det blir en hyggelig helg..
Håper nå enda litt til jeg..Temp på vei ned. Negativ wondfo. PP 17, nytt forsøk med Letrozol og sikter på oktober tror jeg.
Og da har jeg lært at OneStep gir raskere, sterkere og faktisk svak rosa strek på hcg sannsynligvis rundt 2-3, resten min. (Og så utvikler den seg tregere når hcg stiger også), så Wondfo er fremdeles min favoritt. Og nå får jeg sannsynligvis nye i posten straks - klare for pp 17.
Håper nå enda litt til jeg..
Det har jo jeg gjort hele veien for min del.Du er god. Nå fokuserer jeg på jul.
Jippi. Håper spiren klorer seg fastJeeeei kryss da begynner jeg snart på crinone
Jaaa <3Jippi. Håper spiren klorer seg fast
Jeg hadde en liten blødning på 2-3 dager og det var tr. Så hadde jeg EL 14 dager etter og det resulterte i lile gutt. Masse lykke tilMelder meg på litt tempeskravling jeg Fjernet spiral på onsdag, hatt litt spotting/mini-blødning fredag og lørdag. Regnet med dette var resultat av fjerning av spiralen. Skulle etter min syklus hatt IKM i dag, men aner ikke om denne spottingen/blødningen i tondager nå kan regnes som mens.. I så fall er jeg på CD2 og med EL rundt 3.jan.
Velkommen!Melder meg på litt tempeskravling jeg Fjernet spiral på onsdag, hatt litt spotting/mini-blødning fredag og lørdag. Regnet med dette var resultat av fjerning av spiralen. Skulle etter min syklus hatt IKM i dag, men aner ikke om denne spottingen/blødningen i tondager nå kan regnes som mens.. I så fall er jeg på CD2 og med EL rundt 3.jan.
Liker!Daaa hadde omsider tempen hoppet. Hurra
JuhuDaaa hadde omsider tempen hoppet. Hurra