Ja vi er mange som skulle vært ute av fs for lenge siden. Bra du får hjelpemidlerTakk! ♡ Mye hjelpemidler nå hvert fall, så jeg håper.![]()
Synes vi er ganske mange som burde ut fra FS nå. ♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi er mange som skulle vært ute av fs for lenge siden. Bra du får hjelpemidlerTakk! ♡ Mye hjelpemidler nå hvert fall, så jeg håper.![]()
Synes vi er ganske mange som burde ut fra FS nå. ♥
Ja vi er mange som skulle vært ute av fs for lenge siden. Bra du får hjelpemidlerskal starte opp med lutinus når jeg får lønn. Har crinone igjen fra forrige gang,så er usikker på om jeg skal bruke opp den resepten og hellet begynne med lutinus når resepten er tom.
Er ikke lutinus tablett form? Eller gele som crinone? Hater det ekkle restene fra crinonen. BlæhDet er hvert fall helt samme virkestoff i de to.Og omtrent lik dose også. 90 mg progesteron i Crinone, 100 mg progesteron i Lutinus. Så det er jo samme medisin, bare ulik produsent. Jeg byttet fordi Lutinus skal irritere mindre nedentil, så gynekologen anbefalte det.
Er ikke lutinus tablett form? Eller gele som crinone? Hater det ekkle restene fra crinonen. Blæh
det vet jegJo, men det er samme medisin allikevel.
Lutinus kommer ut som tynn utflod hos meg. Mye utflod. Så jeg har kjøpt tøytruseinnlegg som jeg bruker dag og natt når jeg bruker Lutinus. Jeg foretrekker Lutinus fremfor Crinone-klumper og pappmassje som måtte graves ut.Lutinus trenger ikke å ryddes innvendig i dusjen, det krever bare normalt stell nedentil.
![]()
Jeg teller på fingrene om jeg skal be gyn om progesteron... Eller vente en syklus eller to...
Ja, vente en syklus og se.
Så slipper jeg styre med progesteron i jula, med gjester og alt? Er det evt kompatibelt med overtidsarbeid?
Da har jeg en plan.
Femar-kur, eller, letrozol da.
Om ikke gravid, ta kontakt og spørre om jeg kan få progesteron. Eneste er at jeg har jo time nå, og anner ikke hva planen hans er egentlig. Får snakke med han på UL 22.12
Ja, jeg vurderer den muligheten. Høre med ham hva han tenker om videre oppfølging også
Enda høyere temp, men FF mener at jeg er 2 dpo. Så krysset kommer i morgen. Jeg er hvert fall sikker på at jeg er dpo. Høy temp, tappen endret seg for to dager siden (tafser ikke noe mer etter det), ikke noe mer eggehvite utflod. Og så hadde jeg positiv EL-test. Så det er full klaff på alle punkter det. Da tar jeg Lutinus fra i morgen til 22. desember hvert fall. Og om jeg ikke blir gravid så begynner jeg nok å blø 24./25. desember. Det er kjedelig julegave det! Håper på positiv test isteden.
Da får man virkeli håpe du får verdens beste julegavedet fortjener du!! Og at den blir der til du har babyen på brystet
masse lykke til!!
![]()
Håper for deg!!Tusen takk! Det hadde virkelig vært helt fantastisk. ♥
Håper for deg!!
Godt å høre at du er optimist!!!