Da var testen svakere og tempen tilsier at TR kommer i løpet av dagen eller morgendagen![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Æsj så kjedelig!
*Taster på app på mobilen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var testen svakere og tempen tilsier at TR kommer i løpet av dagen eller morgendagen![]()
Hei! Jeg har første dag med temping i dag og målte tempen til 36,88. Ut i fra grafene i starten på denne tråden ser det ut som om det er veldig høyt i forhold til hvor jeg er i syklusen?
Jeg er på første dag etter tr og tempet vaginalt. Har sovet godt og tempet med en gang jeg våknet.
Er det vanlig med store individuelle forskjeller?
Ja, det er vanlig.Dessuten har noen høy temp i starten av syklusen også. Det kan ta litt tid for tempen å gå ned. Du må nok dessverre tempe en stund før du vet hva som er vanlig for deg.
*Taster på app på mobilen*
I dag begynte utredningen for habituell abort. Håper ikke dette skal ta veldig lang tid før vi er ferdig utredet og vi får en spire.
Er så lei av at alt blir satt på vent hele tiden. Må jo vente enda en mnd til før vi kan prøve igjen. Denne gangen pga de klippet en bit med vev i livmora.har jo eggløsning snart jo... Blæææ.
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Jeg håper de kan finne ut av noe, som hjelper dere! Og at du snart blir gravid igjen da, selvfølgeligI dag begynte utredningen for habituell abort. Håper ikke dette skal ta veldig lang tid før vi er ferdig utredet og vi får en spire.
Er så lei av at alt blir satt på vent hele tiden. Må jo vente enda en mnd til før vi kan prøve igjen. Denne gangen pga de klippet en bit med vev i livmora.har jo eggløsning snart jo... Blæææ.
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Min er nesten inaktiv... Men jeg er her...
fra app