Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde jo vært nydelig Håper du får bekreftelse på det de neste dagene!Tror kaaaaaaaanskje jeg er 1 dpo. Eller ikke. De siste to dagene er tatt så tidlig at om jeg justerer for tid er de også 36,5. Jeg målte 3.30 i dag også, 36,6 men da lå jeg i armkroken til min mann. Den tok han til seg når jeg våknet, og altså 36,52 kl 6.30
Vi får se i morgen. El skal jeg jo ha i disse tider, utfra det egget vi så på ul, visstnok.
Hoftene/bekkenet mine/mitt mener dpo i alle fall, de er ikke gode. Det var de ikke i går kveld heller, så... Who knows?
fra app
Har hatt slim etter el flere ganger. Leste litt om det på ff at det er vanlig.Overbevist er jeg ikke, til det er tempen ikke høy nok, og slimet ikke helt borte. Men jeg håper
fra app
Til dere som har erfaring med temping både oralt og vaginal, hvor stor forskjell pleier det å være på disse målingene? Jeg har skiftet til vagnialt nå, for likte ikke at tempen kunne variere så mye, på to målinger rett etter hverandre. Men nå er jo tempen min kjempehøy. Tror det er litt sykdom ute å går, men derfor lurer jeg på hvor mye høyere vaginaltempingene pleier å være, ift. oralt? Er det noen som har en idé, eller erfaring med det?
Så tror jeg munnen min var varm! Det er også det jeg har hørt, men man så nesten ikke forskjell på kurvene mine oralt og vaginalt. Eller, litt dpo, men så ble jeg jo gravid også, så hva som ga den litt høye tempen er ikke helt sikkert Men syntes det var litt merkelig med så lik temp-måling den måneden jeg tempet vaginalt, som når jeg tempet oralt.Legen sa det var ca 0,5 grad forskjell på under armen til oralt, og det samme mellom oralt og vaginalt, så antar det er 0,5 grad!
Kan jo også ha vært tilfeldig. Jeg har hatt måneder med gjennomgående lave (eller høye) temperaturer sammenlignet med hva som er normalt for meg..Så tror jeg munnen min var varm! Det er også det jeg har hørt, men man så nesten ikke forskjell på kurvene mine oralt og vaginalt. Eller, litt dpo, men så ble jeg jo gravid også, så hva som ga den litt høye tempen er ikke helt sikkert Men syntes det var litt merkelig med så lik temp-måling den måneden jeg tempet vaginalt, som når jeg tempet oralt.
På grunnlag av dagens forstyrrede temp sier ff at jeg er tre dpo.
fra app
Kan se ut som om du har hatt el. Jeg tror du er 3dpo blir spennende å se hvordan tempen blir de neste dageneTrenger sårt litt hjelp...har prøvd temping denne perioden (i tillegg til el-tester) for første gang. El testene var positive for 2 og 3 dager siden, noe svakere i går og definitivt negativ i dag. Når jeg ser på tempen har den svinget mellom 36,22 og 36,44 i perioden, i dag 36,47 (er vel positivt at den er høyere enn noen gang tidligere, men kan vel ikke regne med at el har vært på så lite forskjell). Legger ved kurven...hva tror dere?Vis vedlegget 69032
Sent from my iPhone using BV Forum