Vi som temper!

Våkna 2 timer senere enn vanlig. Og våknet opp kjempe varm. Så må justere litt på dagens temp . Og da ser det faktisk ikke ut som jeg er dpo i det hele tatt... Exu har virkelig kødda det til.

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Blir dårlig med temping de neste dagene, skal på camping sammen med familien, så lar temperaturmålet ligge igjen hjemme. Så må vi vel hjem igjen på fredag, så vi får begynne å humpe :P hehe. I tilfelle EL skal være på cd 14 denne gangen også.

Har blitt dårlig me temping her og den siste tida. Våkner ofte midt om natta av nattesvette pga pergoen :/ er på cd16 i dag og fikk nesten positiv eltest i sta. Tror jeg regner den som positiv da jeg hadde vært på do å tissa bare 30-45min før jeg tok testen ;) får se hva tempen hvis i morgen.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Litt dårlig med temping her også, men jeg får prøve som best jeg kan, for å se om gyn har rett i at jeg får el en av de nærmeste dagene.

Tidenes rareste dpo-temper her... Forrige syklus hadde jeg stoooor forskjell på temp før og etter el, denne gangen nesten ingen forskjell. Rart. Regner med at mensen kommer snart, da.

Lav temp i dag. Gir opp denne kroppen jeg. Tydelig at den ikke klarer eggløsning . Så nå lurer jeg på når den skal få det til

<3februar 2011<3

Da er jeg ganske sikker på el var i går på cd16 da tempen steg i dag :) de andre pp har el vært på 20-22 så nå håper jeg bare på en lang lutealfase.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Tror kaaaaaaaanskje jeg er 1 dpo. Eller ikke. De siste to dagene er tatt så tidlig at om jeg justerer for tid er de også 36,5. Jeg målte 3.30 i dag også, 36,6 men da lå jeg i armkroken til min mann. Den tok han til seg når jeg våknet, og altså 36,52 kl 6.30

Vi får se i morgen. El skal jeg jo ha i disse tider, utfra det egget vi så på ul, visstnok.

Hoftene/bekkenet mine/mitt mener dpo i alle fall, de er ikke gode. Det var de ikke i går kveld heller, så... Who knows?

fra app

Tror kaaaaaaaanskje jeg er 1 dpo. Eller ikke. De siste to dagene er tatt så tidlig at om jeg justerer for tid er de også 36,5. Jeg målte 3.30 i dag også, 36,6 men da lå jeg i armkroken til min mann. Den tok han til seg når jeg våknet, og altså 36,52 kl 6.30

Vi får se i morgen. El skal jeg jo ha i disse tider, utfra det egget vi så på ul, visstnok.

Hoftene/bekkenet mine/mitt mener dpo i alle fall, de er ikke gode. Det var de ikke i går kveld heller, så... Who knows?

fra app
Det hadde jo vært nydelig :) Håper du får bekreftelse på det de neste dagene!

Overbevist er jeg ikke, til det er tempen ikke høy nok, og slimet ikke helt borte. Men jeg håper

fra app

Overbevist er jeg ikke, til det er tempen ikke høy nok, og slimet ikke helt borte. Men jeg håper

fra app
Har hatt slim etter el flere ganger. Leste litt om det på ff at det er vanlig.
Krysser fingre for deg :D

<3februar 2011<3

Til dere som har erfaring med temping både oralt og vaginal, hvor stor forskjell pleier det å være på disse målingene? Jeg har skiftet til vagnialt nå, for likte ikke at tempen kunne variere så mye, på to målinger rett etter hverandre. Men nå er jo tempen min kjempehøy. Tror det er litt sykdom ute å går, men derfor lurer jeg på hvor mye høyere vaginaltempingene pleier å være, ift. oralt? Er det noen som har en idé, eller erfaring med det?

Legen sa det var ca 0,5 grad forskjell på under armen til oralt, og det samme mellom oralt og vaginalt, så antar det er 0,5 grad!

✌️

Legen sa det var ca 0,5 grad forskjell på under armen til oralt, og det samme mellom oralt og vaginalt, så antar det er 0,5 grad!

✌️
Så tror jeg munnen min var varm! Det er også det jeg har hørt, men man så nesten ikke forskjell på kurvene mine oralt og vaginalt. Eller, litt dpo, men så ble jeg jo gravid også, så hva som ga den litt høye tempen er ikke helt sikkert ;) Men syntes det var litt merkelig med så lik temp-måling den måneden jeg tempet vaginalt, som når jeg tempet oralt.

Så tror jeg munnen min var varm! Det er også det jeg har hørt, men man så nesten ikke forskjell på kurvene mine oralt og vaginalt. Eller, litt dpo, men så ble jeg jo gravid også, så hva som ga den litt høye tempen er ikke helt sikkert ;) Men syntes det var litt merkelig med så lik temp-måling den måneden jeg tempet vaginalt, som når jeg tempet oralt.
Kan jo også ha vært tilfeldig. Jeg har hatt måneder med gjennomgående lave (eller høye) temperaturer sammenlignet med hva som er normalt for meg..

I alle dager. ... På grunnlag av dagens temp, har ff funnet ut at jeg ikke har hatt el likevel... Er ikke det litt rart at det var tempen i dag som skulle være tungen på vektskålen? I dag skulle jo være ikm, så forventet jo egentlig tempfall uansett :/

Det er vel en første gang for alt :)

På grunnlag av dagens forstyrrede temp sier ff at jeg er tre dpo.

fra app

På grunnlag av dagens forstyrrede temp sier ff at jeg er tre dpo.

fra app

Jeg krysser fingrene for at det er helt riktig og at du nå ruger på gullegget! <3

Håper. Vi får se

fra app

Trenger sårt litt hjelp...har prøvd temping denne perioden (i tillegg til el-tester) for første gang. El testene var positive for 2 og 3 dager siden, noe svakere i går og definitivt negativ i dag. Når jeg ser på tempen har den svinget mellom 36,22 og 36,44 i perioden, i dag 36,47 (er vel positivt at den er høyere enn noen gang tidligere, men kan vel ikke regne med at el har vært på så lite forskjell). Legger ved kurven...hva tror dere?
ImageUploadedByBV Forum1405756400.485090.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Trenger sårt litt hjelp...har prøvd temping denne perioden (i tillegg til el-tester) for første gang. El testene var positive for 2 og 3 dager siden, noe svakere i går og definitivt negativ i dag. Når jeg ser på tempen har den svinget mellom 36,22 og 36,44 i perioden, i dag 36,47 (er vel positivt at den er høyere enn noen gang tidligere, men kan vel ikke regne med at el har vært på så lite forskjell). Legger ved kurven...hva tror dere?Vis vedlegget 69032

Sent from my iPhone using BV Forum
Kan se ut som om du har hatt el. Jeg tror du er 3dpo :) blir spennende å se hvordan tempen blir de neste dagene ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp