Ja, helt klart. Tempen gikk ned to dager før, og helt ned til tr-temp den dagen tr kom, og da blødde jeg voldsomt. Menssmerter to dager før tr kom, og menssmerter helt til i forriggårs (tilsammen ordentlige menssmerter i 6 dager). Jeg bruker menskopp og måtte tømme flere ganger på søndag, det har jeg aldri opplevd før. Så jeg tror rett og slett det meste blødde ut på én gang. Mandag var en normal blødningsdag som jeg pleier å ha den 5. - 6. dagen med besøk av tr, litt blod hele tiden/hele dagen. Spotting var dag 3-4. Så jeg tror absolutt det er godt innenfor begrepet menstruasjon. Det var bare unormalt til meg å være. Jeg pleier kanskje å spotte dag 6-7, noen ganger dag 5. Jeg pleier jo å blø i 5 dager først.
Tempen er lav nå som jeg har begynt å tempe igjen, så det er helt klart at kroppen er i gang med ny syklus.
Din opplevelse er jo ganske annerledes, med 1 døgn med blod. Jeg hadde jo 3,5 døgn til sammen inkludert spotting, i tillegg til at tempen min var helt klar på at det var tr/før-EL-temp.
Din temp er jo heller ikke så lett å tyde, og blødning kun 9 dpo kan jo være festeblødning. Har du en g-test da? Så kan du ta den i morgen før du eventuelt tar pergo? Om du får negativ test tror jeg at jeg ville tatt pergo siden du hadde en kraftig blødning, og noen ganger kan jo tr være litt rar.