Håper det er pergo som skal til for deg kjipt når denne spottinga skal komme gang på gang og ødelegge
Og gyn som sa at det at jeg spotter før mens er nok heller det at jeg ikke har hatt el... For tenk, det har jeg!!!
fra app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er pergo som skal til for deg kjipt når denne spottinga skal komme gang på gang og ødelegge
Og gyn som sa at det at jeg spotter før mens er nok heller det at jeg ikke har hatt el... For tenk, det har jeg!!!
fra app
svake streker på 2 forskjellige tester skjer her.Da er jeg tilbake fra ferie, så må sette meg litt inn i tingene igjen Hadde planer om å tempe i dag, men det glemte jeg. Feriemoduset henger godt i Er det noe spennende som har skjedd her? Hvordan gikk det hos gyn, Sara?
Har du testet noe mer??svake streker på 2 forskjellige tester skjer her.
Hatt en fin ferie?
Nei, skal teste i morgen om ikke hurpe tanta har kommet i løpet av nattaHar du testet noe mer??
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Masse lykke til i morgen! Heier på degNei, skal teste i morgen om ikke hurpe tanta har kommet i løpet av natta
<3februar 2011<3
exu mai 2014
Gyn så et modent egg på ul og sendte meg hjem med beskjed om sex samme dag. Jeg fikk el dagen etter eller noe sånn. Nå spotter jeg så mye at det nok blir pergo i løpet av uka, jeg fikk resept på tre enkle kurer som jeg skal ta tre mnd på rappen og så komme tilbake for mer utredning om jeg da ikke er gravidDa er jeg tilbake fra ferie, så må sette meg litt inn i tingene igjen Hadde planer om å tempe i dag, men det glemte jeg. Feriemoduset henger godt i Er det noe spennende som har skjedd her? Hvordan gikk det hos gyn, Sara?
Lykke tilNei, skal teste i morgen om ikke hurpe tanta har kommet i løpet av natta
<3februar 2011<3
exu mai 2014
svake streker på 2 forskjellige tester skjer her.
Hatt en fin ferie?
Gyn så et modent egg på ul og sendte meg hjem med beskjed om sex samme dag. Jeg fikk el dagen etter eller noe sånn. Nå spotter jeg så mye at det nok blir pergo i løpet av uka, jeg fikk resept på tre enkle kurer som jeg skal ta tre mnd på rappen og så komme tilbake for mer utredning om jeg da ikke er gravid
fra app
Tempen synker så da tror jeg at jeg lar være hele testingen.Så spennende!! Håper strekene blir tykke og tydelige
Hatt en veldig fin ferie, skulle gjerne hatt mer Har du hatt ferie? Hatt en fin sommer?
Vurdere å ringe gyn i dag å spør etter progesteron støtte. Fikk først pergo for han mente det kunne hjelpe på lutealfasen. Eneste pergoen hjalp med var å korte ned syklusen med ca 1 uke.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
2 timer etter testen, kom tr snikende..
Håper dette blir den aller siste pp på lenge.
Takk. Og det samme til deg snuppaSå kjedelig. Lykke til i ny pp.
*Taster på app på mobilen*
Takk. Og det samme til deg snuppa
<3februar 2011<3
exu mai 2014