Vi som temper!

Håper det er pergo som skal til for deg :) kjipt når denne spottinga skal komme gang på gang og ødelegge :(

Og gyn som sa at det at jeg spotter før mens er nok heller det at jeg ikke har hatt el... For tenk, det har jeg!!!

fra app

Og gyn som sa at det at jeg spotter før mens er nok heller det at jeg ikke har hatt el... For tenk, det har jeg!!!

fra app

Ja. Han så jo egget ditt og sendte deg hjem til sengs.

*Taster på app på mobilen*

Da er jeg tilbake fra ferie, så må sette meg litt inn i tingene igjen ;) Hadde planer om å tempe i dag, men det glemte jeg. Feriemoduset henger godt i ;) Er det noe spennende som har skjedd her? :D Hvordan gikk det hos gyn, Sara?

Da er jeg tilbake fra ferie, så må sette meg litt inn i tingene igjen ;) Hadde planer om å tempe i dag, men det glemte jeg. Feriemoduset henger godt i ;) Er det noe spennende som har skjedd her? :D Hvordan gikk det hos gyn, Sara?
svake streker på 2 forskjellige tester skjer her.
Hatt en fin ferie?

Gyn så et modent egg på ul og sendte meg hjem med beskjed om sex samme dag. Jeg fikk el dagen etter eller noe sånn. Nå spotter jeg så mye at det nok blir pergo i løpet av uka, jeg fikk resept på tre enkle kurer som jeg skal ta tre mnd på rappen og så komme tilbake for mer utredning om jeg da ikke er gravid

fra app

svake streker på 2 forskjellige tester skjer her.
Hatt en fin ferie?

Så spennende!! Håper strekene blir tykke og tydelige :D

Hatt en veldig fin ferie, skulle gjerne hatt mer ;) Har du hatt ferie? Hatt en fin sommer? :)

Gyn så et modent egg på ul og sendte meg hjem med beskjed om sex samme dag. Jeg fikk el dagen etter eller noe sånn. Nå spotter jeg så mye at det nok blir pergo i løpet av uka, jeg fikk resept på tre enkle kurer som jeg skal ta tre mnd på rappen og så komme tilbake for mer utredning om jeg da ikke er gravid

fra app

Så kjedelig med spotting.. Men spennende med pergo! :) Håper det er det som skal til for at dere får bonusen og slipper mer utredning!! :)

Så spennende!! Håper strekene blir tykke og tydelige :D

Hatt en veldig fin ferie, skulle gjerne hatt mer ;) Har du hatt ferie? Hatt en fin sommer? :)
Tempen synker så da tror jeg at jeg lar være hele testingen.
Har hatt ferie i en evighet nå føles det som. Har ikke gjort så mye egentlig, bare vært på 1 ukes tur,ellers bare vært hjemme. Har igjen 2 uker ned ferie

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Vurdere å ringe gyn i dag å spør etter progesteron støtte. Fikk først pergo for han mente det kunne hjelpe på lutealfasen. Eneste pergoen hjalp med var å korte ned syklusen med ca 1 uke.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vurdere å ringe gyn i dag å spør etter progesteron støtte. Fikk først pergo for han mente det kunne hjelpe på lutealfasen. Eneste pergoen hjalp med var å korte ned syklusen med ca 1 uke.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Kan hende du burde ha begge deler da, det er noen som trenger det. :)

2 timer etter testen, kom tr snikende..
Håper dette blir den aller siste pp på lenge.

2 timer etter testen, kom tr snikende..
Håper dette blir den aller siste pp på lenge.

Så kjedelig. :( Lykke til i ny pp.

Takk. Og det samme til deg snuppa :)

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Ja, vi må ut herfra nå - og bli der!

Back
Topp