Fysj så kjipt håper det er siste besøket fra tr på en lang stund2 timer etter testen, kom tr snikende..
Håper dette blir den aller siste pp på lenge.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fysj så kjipt håper det er siste besøket fra tr på en lang stund2 timer etter testen, kom tr snikende..
Håper dette blir den aller siste pp på lenge.
Ringte gyn nå, men de hadde ferie :/ typisk, tenkte ikke på ferie.. tilbake om 2 uker.Vurdere å ringe gyn i dag å spør etter progesteron støtte. Fikk først pergo for han mente det kunne hjelpe på lutealfasen. Eneste pergoen hjalp med var å korte ned syklusen med ca 1 uke.
Ringte gyn nå, men de hadde ferie :/ typisk, tenkte ikke på ferie.. tilbake om 2 uker.
Litt nysgjerrig på hvor lenge har dere vært prøvere? Vi begynte i september 2012 så snart 2 år her.
Helt enig! Vært her for lenge begge to.Ja, vi må ut herfra nå - og bli der!
*Taster på app på mobilen*
September 2013 her. Så her nærmer vi oss ett år og kanskje utredning?Litt nysgjerrig på hvor lenge har dere vært prøvere? Vi begynte i september 2012 så snart 2 år her.
Jeg tenkte også det da jeg fikk sterk EL-test på CD 17. Sist jeg fikk positiv test på CD 17 var i den ppen jeg ble gravid, så jeg også ble litt ekstra spent av det. Hehe. Her ble den jo svakere igjen da, men kjenner meg veldig igjen i å finne fellesnevnere med syklusen man ble gravid Håper det er fasiten for din kropp!!Kroppen min begynte så smått for to dager siden med EL-symptomer. Det tok seg opp i går. Fortsatt i dag, og i dag er tappen åpen også. Symptomene er kvalme og menssmerter, i tillegg til tappen, og sånn rett-før-EL lav temp. Tempen min pleier å ligge litt høyere etter tr og synke litt før EL. Derfor tok jeg EL-test i dag, selv om det er vel tidlig (CD 9 i dag, forventet EL normalt CD 15 - 17).
Nokså sterk strek i dag. Dersom LH stiger normalt ville jeg forventet positiv test om 1-2 dager. Jeg får EL ofte samme dag eller dagen etter positiv test. Vi får se. Noen ganger stiger LH fryktelig tregt, og går opp og ned.
Jeg klarer likevel ikke å la være å tenke på at den eneste gangen tidligere jeg har fått EL før CD 15 så kom EL på CD 10 og jeg ble gravid. Det var pp 6, og det endte jo i MA 12+6, men nå har jeg nye medisiner. Kanskje det er hver 6. pp som er greia mi? Dette er pp 12.
Ikke eggehvite utflod enda, men forurensning. Vi får se. Kan hende jeg må vente en uke+ på EL allikevel.
Vis vedlegget 70161
*Taster på app på mobilen*
Jeg er på dag 24 i dag og begynte og bli ekstremt utålmodig i vente på EL. Masse sterke EL-tester, men ingen positiv. Begynte nesten å frykte syklus uten EL (det har jeg hatt en gang etter SAen). Men i dag fikk jeg tidenes sterkeste EL-test. Hurra!
Liker ikke at syklusen blir lengre og lengre, men så lenge jeg får EL, er det greit. Så nå håper jeg aller helst på negativ test og temphopp i morgen. Jeg har hatt positiv test to dager på rad de siste par syklusene (og sist syklus EL på siste dag med positiv test), så det er sjanser for at egget ikke slipper før i morgen eller så. Men nå må det vel bare være snakk om liten tid før jeg er i dpo!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg tenkte også det da jeg fikk sterk EL-test på CD 17. Sist jeg fikk positiv test på CD 17 var i den ppen jeg ble gravid, så jeg også ble litt ekstra spent av det. Hehe. Her ble den jo svakere igjen da, men kjenner meg veldig igjen i å finne fellesnevnere med syklusen man ble gravid Håper det er fasiten for din kropp!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da ligger pergoen i medisinskapet og venter på dag 4. Det er jo ikke dag 1 enda engang, men greit å ha den.
Det slo meg da jeg sto på apoteket, hvordan uttaler man egentlig dette?
Pergo, skriver jeg. Pergotime heter det. Rett frem? pergotim? "Pergotaime"
Jeg får meg ikke til å uttale de siste E'en.
Jeg sier jo "flutid(e) og Vetolin(e) om det vi gir guttungen også (når jeg ikke bare sier "den blå og den orange" da)
Takk for det! Driver og legger taktikk nå Lurer på om jeg heller skal få han med i morgen siden vi fikk lagt inn aksjer i går. Da bør jeg være dekka hvis egget slipper i dag egentlig. Og han er jo ikke alltid så villig han derre mannen min, så tror det er lurt å spare litt på kruttet. Hehehe.Oj, nei, der var det ikke så mye å lure på!!! Happy humping, straks dpo du nå.
Tempen synker så da tror jeg at jeg lar være hele testingen.
Har hatt ferie i en evighet nå føles det som. Har ikke gjort så mye egentlig, bare vært på 1 ukes tur,ellers bare vært hjemme. Har igjen 2 uker ned ferie
<3februar 2011<3
exu mai 2014
Et par el tester jeg aldri tok... Det måtte til for å få ff til å bli enig med meg.
Tja, vi får se
fra app