Vi som temper!

Det er pga UL jeg vil fastholde på EL dag 12-13-14 ja, og ikke godtar 15 som jeg ellers ville trodd.

Vel, vi får se, når mensen kommer.

Det er pga UL jeg vil fastholde på EL dag 12-13-14 ja, og ikke godtar 15 som jeg ellers ville trodd.

Vel, vi får se, når mensen kommer.

Ja. Vente og se.

*Taster på app på mobilen*

Sterkere EL-test i dag. Jeg tror egget løsner litt tidlig denne syklusen her. Test i dag, CD 10.

1406624594982.jpg

Her har jeg like sterk EL-test i dag. For en LH-topp! :D Temp sier ikke EL i går i alle fall. Håper den gir meg et svar i morgen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tempen min er på vei opp. Kanskje jeg er 1 dpo allerede? Det er en uke før jeg pleier.

Det var fine tempen det!

Sånn i motsetning til min...

Knurr til min temp. Men siden den er enda litt lavere enn i går, betyr det kanskje at dette er tempdroppet før temphoppet? Nå må da dette egget slippe snart :S

Det var fine tempen det!

Sånn i motsetning til min...

Håper det betyr at du er på vei inn i pergo-lykke-syklusen din. ♡

Knurr til min temp. Men siden den er enda litt lavere enn i går, betyr det kanskje at dette er tempdroppet før temphoppet? Nå må da dette egget slippe snart :S

Du skal ha tempøkning i morgen! Basta!

I dag fant jeg omsider frem termometeret mitt.. CD10, el om 6-10 dager.. Man blir god på å vente!! ;)

Temp litt opp i dag og ømme brystvorter kom i løpet av gårsdagen. Jeg tror jeg omsider er i dpo :)

Temp litt opp i dag og ømme brystvorter kom i løpet av gårsdagen. Jeg tror jeg omsider er i dpo :)

Jippi! :D :D :D Det var på tide. Jeg håper det er gullegget du har ruget på nå.

Ikke helt overbevisende temp, men jeg håper for deg, også satser vi på at den fortsetter å stige!

fra app

Ikke helt overbevisende temp, men jeg håper for deg, også satser vi på at den fortsetter å stige!

fra app
Takk for det :D Nei, den er ikke helt overbevisende, men den hadde et tilsvarende lite hopp 1 dpo i sist syklus. Så gikk det videre oppover de neste dagene. Håper det samme skjer nå :)

Takk for det :D Nei, den er ikke helt overbevisende, men den hadde et tilsvarende lite hopp 1 dpo i sist syklus. Så gikk det videre oppover de neste dagene. Håper det samme skjer nå :)

Ja, vi venter og ser. Som vanlig

fra app

Ja, vi venter og ser. Som vanlig

fra app
Ja, vi gjør vel stort sett ikke annet.. ;)

Det er sånn det er.

Prøve. det er å vente.

Negativ EL-test i dag (så vidt). Om tempen holder seg høy og går litt til opp så begynner jeg med Lutinus og tror på andre syklus med tidlig EL i løpet av disse 12 pp'ene. :)

Back
Topp