Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er pga UL jeg vil fastholde på EL dag 12-13-14 ja, og ikke godtar 15 som jeg ellers ville trodd.
Vel, vi får se, når mensen kommer.
Det var fine tempen det!
Sånn i motsetning til min...
Knurr til min temp. Men siden den er enda litt lavere enn i går, betyr det kanskje at dette er tempdroppet før temphoppet? Nå må da dette egget slippe snart :S
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Temp litt opp i dag og ømme brystvorter kom i løpet av gårsdagen. Jeg tror jeg omsider er i dpo
Ikke helt overbevisende temp, men jeg håper for deg, også satser vi på at den fortsetter å stige!Temp litt opp i dag og ømme brystvorter kom i løpet av gårsdagen. Jeg tror jeg omsider er i dpo
Det håper jeg også!!Jippi! Det var på tide. Jeg håper det er gullegget du har ruget på nå.
Takk for det Nei, den er ikke helt overbevisende, men den hadde et tilsvarende lite hopp 1 dpo i sist syklus. Så gikk det videre oppover de neste dagene. Håper det samme skjer nåIkke helt overbevisende temp, men jeg håper for deg, også satser vi på at den fortsetter å stige!
fra app
Ja, vi venter og ser. Som vanligTakk for det Nei, den er ikke helt overbevisende, men den hadde et tilsvarende lite hopp 1 dpo i sist syklus. Så gikk det videre oppover de neste dagene. Håper det samme skjer nå
Ja, vi gjør vel stort sett ikke annet..Ja, vi venter og ser. Som vanlig
fra app