Vi som temper!

Svak svak svak strek på a1 test. Ser den men får ikke frem på bilde. Herregud å herregud. Oi oi oi

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
Så bra!!! Håper du får en sterk og tydelig strek i løpet av helgen!

7. April 2015

Redigert bilde, bare for å se om den ble tydeligere. Hva tror dere? Skygge eller gravid strek?

<3februar 2011<3

Vedlegg

• 1406303120524.jpg
    1406303120524.jpg
    21,1 KB · Visninger: 56
Redigert bilde, bare for å se om den ble tydeligere. Hva tror dere? Skygge eller gravid strek?

<3februar 2011<3
Bildet er jo redigert, men jeg sier rosa! Har du hatt helt hvite tester etter eux-en? Krysser virkelig fingrene for deg Bina, håper denne streken blir sterkere, og at alt er som det skal denne gangen!

Bildet er jo redigert, men jeg sier rosa! Har du hatt helt hvite tester etter eux-en? Krysser virkelig fingrene for deg Bina, håper denne streken blir sterkere, og at alt er som det skal denne gangen!
Ja helt hvite tester etter exu.i dagboka mi ligger uredigert bilde.

<3februar 2011<3

Ja helt hvite tester etter exu.i dagboka mi ligger uredigert bilde.

<3februar 2011<3
Klarer ikke helt se fargen på den uredigerte testen, men dette er spennende Bina, så selv om jeg egentlig har forlatt fs, må jeg nok innom her de neste dagene, for håper på positiv utvikling på denne testen!

Klarer ikke helt se fargen på den uredigerte testen, men dette er spennende Bina, så selv om jeg egentlig har forlatt fs, må jeg nok innom her de neste dagene, for håper på positiv utvikling på denne testen!
den er verken grå eller rosa. så jeg er litt usikker. tror det bare er en tulle test.
tester ikke igjen før mandag eller noe sånt. hadde kun 1 test .

den er verken grå eller rosa. så jeg er litt usikker. tror det bare er en tulle test.
tester ikke igjen før mandag eller noe sånt. hadde kun 1 test .
Æææ, men det er jo så lenge til mandag! Hadde du bodd i nærheten hadde jeg kommet over med flere tester til deg med en gang, så du ikke hadde noen dårlige unnskyldninger ;) Men skjønner jo egentlig at du vil vente, er hardt å bli skuffa, og spesielt med din historie håper jeg virkelig det ikke er en tullestrek..

Æææ, men det er jo så lenge til mandag! Hadde du bodd i nærheten hadde jeg kommet over med flere tester til deg med en gang, så du ikke hadde noen dårlige unnskyldninger ;) Men skjønner jo egentlig at du vil vente, er hardt å bli skuffa, og spesielt med din historie håper jeg virkelig det ikke er en tullestrek..
Ja jeg veit, det er drit lenge til. Men må bare prøve å holde meg i skinnet så lenge som mulig.
Håper heller ikke det er en tullestrek. Men fått det før . Får se om jeg ikke kjøper en test på butikken i morgen.

<3februar 2011<3

Når vil tempen gå ned dersom man ikke har blitt gravid? Samme dag som tr kommer? Ett par dager før? Eller er d individuelt?

Sent from my iPhone using BV Forum

Når vil tempen gå ned dersom man ikke har blitt gravid? Samme dag som tr kommer? Ett par dager før? Eller er d individuelt?

Min synker ikke før jeg har hatt mensen noen dager. Hos andre synker den noen dager før eller dagen før. Veldig forskjell fra person til person

<3februar 2011<3

Min synker ikke før jeg har hatt mensen noen dager. Hos andre synker den noen dager før eller dagen før. Veldig forskjell fra person til person

<3februar 2011<3

Takk for svar:) D var som jeg "fryktet" da:p

<3februar 2011<3
Den der ser det da ut som det er farge på :) Gleder meg til du får sterkere tester nå :)

Det ser ut til at det blir pergo på meg.

10 dpo på kvelden kom jeg på at jeg har glemt det jeg pleier gjøre fra ca 7 dpo. Skjekke innvendig for spor av spotting. Slik jeg finner den første skyggen av rosa på papiret når jeg tørker av fingeren, kvelden før jeg markerer spotting på ff.

Den vanligste dagen at jeg markerte spotting er 11 dpo.

Og jada, ikke noe utvendig, men den første dråpen av rosa innvendig.

fra app

10 dpo på kvelden kom jeg på at jeg har glemt det jeg pleier gjøre fra ca 7 dpo. Skjekke innvendig for spor av spotting. Slik jeg finner den første skyggen av rosa på papiret når jeg tørker av fingeren, kvelden før jeg markerer spotting på ff.

fra app

Æsj, så utrolig kjedelig og leit. :( :( :( Da krysser jeg fingrene alt jeg kan for at pergo er det som skal til. ♡

*Taster på app på mobilen*

fra app
Håper det er pergo som skal til for deg :) kjipt når denne spottinga skal komme gang på gang og ødelegge :(

Back
Topp