Vi som temper!

Da var testen svakere og tempen tilsier at TR kommer i løpet av dagen eller morgendagen :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj så kjedelig! :(

*Taster på app på mobilen*

Det er riktig, har testet positiv i dag! Det er litt merkelig å sitte her, med en positiv test liggende på badet, så blir nok her på FS ut uka ihvertfall, og temper videre noen dager, til jeg ser helt klart at tr faktisk ikke kommer. Håper det er noen flere som kommer etter til mars da :)

Gratulerer

Og kjipt til jetnte0709 :(

Hei! Jeg har første dag med temping i dag og målte tempen til 36,88. Ut i fra grafene i starten på denne tråden ser det ut som om det er veldig høyt i forhold til hvor jeg er i syklusen?

Jeg er på første dag etter tr og tempet vaginalt. Har sovet godt og tempet med en gang jeg våknet.

Er det vanlig med store individuelle forskjeller?

Hei! Jeg har første dag med temping i dag og målte tempen til 36,88. Ut i fra grafene i starten på denne tråden ser det ut som om det er veldig høyt i forhold til hvor jeg er i syklusen?

Jeg er på første dag etter tr og tempet vaginalt. Har sovet godt og tempet med en gang jeg våknet.

Er det vanlig med store individuelle forskjeller?

Ja, det er vanlig. :) Dessuten har noen høy temp i starten av syklusen også. Det kan ta litt tid for tempen å gå ned. Du må nok dessverre tempe en stund før du vet hva som er vanlig for deg. :)

Ja, det er vanlig. :) Dessuten har noen høy temp i starten av syklusen også. Det kan ta litt tid for tempen å gå ned. Du må nok dessverre tempe en stund før du vet hva som er vanlig for deg. :)

Tusen takk:) :)

Da er det vel bare å tempe i vei og smøre seg med tålmodighet;)

Gratulerer Jump :)

Vet ikke om jeg har hatt en kjemisk eller om det er testene som er problemet, stoler ikke helt på ebay testene. Men TR kom i natt, så da er det vel bare å gå på neste pp med godt mot

I dag begynte utredningen for habituell abort. Håper ikke dette skal ta veldig lang tid før vi er ferdig utredet og vi får en spire.
Er så lei av at alt blir satt på vent hele tiden. Må jo vente enda en mnd til før vi kan prøve igjen. Denne gangen pga de klippet en bit med vev i livmora. :( har jo eggløsning snart jo... Blæææ.

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

I dag begynte utredningen for habituell abort. Håper ikke dette skal ta veldig lang tid før vi er ferdig utredet og vi får en spire.
Er så lei av at alt blir satt på vent hele tiden. Må jo vente enda en mnd til før vi kan prøve igjen. Denne gangen pga de klippet en bit med vev i livmora. :( har jo eggløsning snart jo... Blæææ.

<3februar 2011<3

Så kjedelig da :(

Nå tror jeg at jeg skal stoppe med å tempe. Har tempet til og med i dag, og i dag sank tempen til den laveste tempen jeg har hatt denne dpo, og jeg blir jo nervøs! Dagens test er klart sterkere enn den fra tirsdag, så jeg burde vel gjøre som FF anbefaler, stoppe når man har testet positiv, for å ikke bli nervøs over tempsvigninger..

<3februar 2011<3
Jeg håper de kan finne ut av noe, som hjelper dere! Og at du snart blir gravid igjen da, selvfølgelig :)

Herregud for en temp. Kan jo umulig stemme med de to siste målingene. Aldri er tempen så lav som i går. Og i dag må det være fordi jeg våknet kjempe varm. Har jo ikke hatt eggløsning enda for svarte. Teite kropp og teite tempmålinger.

<3februar 2011<3

Juksa litt med tempen og da der den mer riktig ut.

<3februar 2011<3

Da har jeg ryddet i grafene igjen. Nå er det kun 15 grafer, men ikke alle er helt aktive, men det er juli og det kan være noen er offline så jeg arkiverer heller flere i august. :)

Min er nesten inaktiv... Men jeg er her...

fra app

Min er nesten inaktiv... Men jeg er her...

fra app

Du er absolutt aktiv. Noen av grafene tilhører brukere som ikke har skrevet i denne tråden. Og det er jo blitt en stund siden jeg lagde denne nye tråden. :p

Det er lenge å være stille ja.

fra app

Hei guruer :-) Hva gjør dere med tempen hvis dere har blitt forstyrret i løpet av natta? Jeg ble forstyrret kl 2 og kl 4 i natt og tempet som vanlig kl 6. Var ikke oppe av senga, men våknet og sovnet igjen. Har jukset litt med tempen da jeg synes den var litt lav, for så å se hvordan den blir i morgen.

Back
Topp