Vi som temper!

gebyr? Gener?

Vel, ti glass, da tester de nok det meste.... det er jo lov å ringe og spørre når du kan vente svar da.
Stavekontroll er en irriterende ting.
Får jeg ikke svar innen denne uka, så ringer jeg nok ja.

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Dpo? Nå? I så fall har kroppen min begynt med "fast" sykluslengde på 27.. Ikke at det gjør meg noe...
Ser lovende ut.

Sikkert greit om du begynner et par dager tidligere i syklusen for å se et sikrere bilde, men det ser jo bra ut.

fra app

Ser lovende ut.

Sikkert greit om du begynner et par dager tidligere i syklusen for å se et sikrere bilde, men det ser jo bra ut.

fra app

Ja, jeg slet veldig med å komme i gang med tempingen etter ferien, og sliter med å huske det om morgenen ;) Går seg vel til håper jeg... Hvordan går det med pergoen? Merker du noe til den enda?

Merker ikke mye. Om det er derfor jeg svetter om natta vet jeg ikke, det er litt varmt.

Dog drømte jeg at jeg svettet ABSURD. Det rant i en "bekk" nedover kroppen min og det så rett og slett ut som jeg tisset meg ut, mens det altså bare var svette som rant... SÅ mye svetter jeg heldigvis ikke i virkeligheten...

Så utrolig kjip drøm ;) Håper ikke du kommer til å svette sååå mye da! Litt kjedelig å måtte stå opp for og skifte på sengen midt på natten ;)

Tett før jeg legger tisselaken i senga vår...

Vi HAR det altså, heldekkende. Vanntett madrassbeskytter selges den som, det er tisselaken til voksenseng. Ideelt når man samsover. Bare ikke kommet på senga vår igjen etter siste vask.

Har rett å slett begynt å pusse opp et framtidig barnerom :) brukt de siste dagene av ferien på å male tak og rive tapet. Håper bare jeg ikke setter uhell på hele prøvinga

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Slitsom med den svettinga. Jeg har fått skikkelige hetetokter av pergoen. Våkner på natta å bare må komme meg inn i stua der det er kaldere å kjøle neg ned før jeg kan sove videre igjen.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Så plaget er ikke jeg enda i alle fall, men nå skal jeg i dusjen. Varm, svett og klam!

Her er varmt altså, men ikke så varmt. Jeg kjenner at jeg er klam av svette på beina, legger og lår!

Hele meg!

Jeg pleier å like varm dusj,i dag vil jeg avkjøles!

fra app

Dere som har tatt pergo før, fikk dere høyere temp?

36,66 er dpo måling for meg normalt sett.
Men jeg sover urolig og er våken flere ganger, det kan jo ha med saken å gjøre.

Også så varm og svett til tider. Står faktisk ikke det som bivirkning?? Jeg var så sikker på at det var derfor???

fra app

Står ikke hetetokter som bivirkning? Syns "alle" har sagt at de har det på pergo? Kjedelig å være så varm og svett!!

Jeg er usikker på dagens temp. Mistet termometer under sengen og alt ble egentlig bare styr med en halvtimes for tidlig temping.. Jaja.. Får se hva morgendagen sier..

Må lese en gang til, jeg syntes også "alle " får det.

Men rødme er det som står "alle" får (mer en en av 10) mener jeg

fra app

Jeg har jo ikke sjekka om jeg er rød når jeg svetter, rødme er jo ofte en følelse av å bli varm...

fra app

Det var tidlig! Håper det slutter

fra app

Det er ikke lov til å nevne festeblødning her inne hos de fornuftige temperne? Hehe :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Njo... Det er jo lov.

Det bare... De fleste av oss har andre erfaringer.

fra app

Tempfall her i dag. Tør ikke håpe på noe festedipp, men det var da i så fall voldsomt tidlig at tempen skulle falle da? Hmm..

Tempfall her i dag. Tør ikke håpe på noe festedipp, men det var da i så fall voldsomt tidlig at tempen skulle falle da? Hmm..

Jeg kan håpe for deg. ♥

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp