Vi som temper!

Så rart.. Ser ut som du spotter en del, også før el? Har du vært hos legen og sjekket hormonnivåene dine? Kjedelig å spotte sånn...
Ja, jeg vet jo ikke helt hvor mye som er reell spotting, og hvor mye som er rester som ligger i arrvevshuleb og faller ut... Jeg tror at det før el er sistnevnte, mens det som er nå, er ekte spotting. Skal ringe til legen så fort jeg får mensen:)

Når blir det testing, Lykkeliten? Grafen er jo fin, men vet du står på meds... :)

Når blir det testing, Lykkeliten? Grafen er jo fin, men vet du står på meds... :)

Jeg er i gang med testing til tross for at jeg har smerter som egentlig bare betyr tr (andre test i dag). Haha.. Testetøsa-galskap. Svak strek på ebay-strimmel, men siden jeg har hatt det på alle tester etter MA'en så er det egentlig ikke noe spennende (derfor jeg bare har nevnt det i dagboken min). Må nok ha mer tålmodighet og egentlig burde jeg bare la være å teste når jeg har disse smertene, men fornuftig er jeg jo ikke. :)

*Taster på app på mobilen*

Du er fornuftig du.

Du bare overstyres litt av ei viss tøs innimellom...

fra app

Jeg slet noe jæ**** med hetetokter og svette når jeg gikk på pergo, da vi prøvde på forrige unge. Hetetoktene førte til at jeg holdt på å renne bort i svette, så tok det to minutter, så føltes det som at jeg sto naken på nordpolen i 30 minus. Det var noen koselige måneder for å si det sånn.

Her har dumme TR dukka opp, så nå håper jeg på mildere vær og bedre temp på soverommet fremover, så jeg kan begynne å tempe igjen. Så er vel i gang om 6-8 dager. Så blir det ny runde med Letrozol denne syklusen.

Kom det mens du tok pillene, eller senere i syklusen? Lurer bare på om jeg er ferdig nå, eller om det verste venter på meg enda, har gått veldig greit så langt, en dag med veldige hetetokter, bare

fra app

Her varte hetetoktene mens jeg tok pillene og 4-5dager etterpå. Nå den andre kuren med pergo har jeg bare hatt hetetokter mens jeg tok pillene. Kan jo vær noe med den ekstreme varmen Som også var i sommer ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Endelig positiv ;) eller nesten positiv? Cd17 i dag.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1407507811175.jpg
    1407507811175.jpg
    46,6 KB · Visninger: 42
Jeg er på dag 1 etter pillene nå, og et er vel bare dag 2-3 på pillene jeg har vært nevneverdig preget av varme og svette.

Endelig positiv ;) eller nesten positiv? Cd17 i dag.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Hæppi homp :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her gikk tempen opp igjen i dag. Fikk ikke tempet til riktig tidspunkt, men justerte den og tror det skal stemme sånn noenlunde. Gir meg ikke mindre forhåpninger om festedipp du.. ;)

Her gikk tempen opp igjen i dag. Fikk ikke tempet til riktig tidspunkt, men justerte den og tror det skal stemme sånn noenlunde. Gir meg ikke mindre forhåpninger om festedipp du.. ;)

Håper på festedipp! :D

Tempen min er rar denne syklusen her synes jeg. Og EL-testene som ble positive etter tempøkning. Haha.. Rare kroppen min. Jeg mener at jeg er 10 dpo da, og siden jeg kun har den "faste" skyggen på testene så tror jeg at jeg er på vei mot pp 13.

vi håper og vi håper!

Tempen min er rar denne syklusen her synes jeg. Og EL-testene som ble positive etter tempøkning. Haha.. Rare kroppen min. Jeg mener at jeg er 10 dpo da, og siden jeg kun har den "faste" skyggen på testene så tror jeg at jeg er på vei mot pp 13.

Denne gangen er jeg ikke sikker på syklusen din, rett og slett

Denne gangen er jeg ikke sikker på syklusen din, rett og slett

Ikke jeg heller. Derfor jeg utsetter avslutning av Lutinus til onsdag i stedenfor mandag dersom testen er negativ fortsatt. Vil gjerne ta Lutinus til og med 12 dpo, og slutte 13 dpo. Bare litt vanskelig å si når det er.

vi håper og vi håper!
Vi venter og vi venter, vi håper og vi håper, vi venter og vi venter, vi håper og vi håper, vi vent.... Ja.. Jeg har vel fått fram poenget mitt :P

Vi venter og vi venter, vi håper og vi håper, vi venter og vi venter, vi håper og vi håper, vi vent.... Ja.. Jeg har vel fått fram poenget mitt :p

Haha.. Ja, akkurat sånn det var ja. Og gir opp håpet litt innimellom også. Før vi håper på nytt.

Back
Topp