Vi som temper!

Haha.. Ja, akkurat sånn det var ja. Og gir opp håpet litt innimellom også. Før vi håper på nytt.
At vi gidder.. Hehe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Veldig fornøyd med at tempen min for en gangs skyld går oppover og ikke svinger seg ned mot coverline med en gang etter eggløsning. Satser på god progesteronproduksjon denne mnd..

Og du verden så spennende graf, Lykkeliten!!! :D

Ja, men jeg bruker Lutinus (progesteron) så stoler ikke på grafene mine dpo. :p Og negative tester også.

*Taster på app på padda*

ikke fått tempet denne mnd bare forstyrrelser på natta som gjør det lite vits i å tempe.
får komme sterkere tilbake neste mnd :)

Jeg håper tempen når normaliserer seg nå, så jeg ser forskjell dpo

fra app

Jeg håper tempen når normaliserer seg nå, så jeg ser forskjell dpo

fra app

Kan jo hende du får en ganske annerledes graf når du har tatt pergo da? Men forhåpentligvis flater den litt ut nå, før du får en skikkelig dpo-stigning i neste uke. :D

Kan jo hende du får en ganske annerledes graf når du har tatt pergo da? Men forhåpentligvis flater den litt ut nå, før du får en skikkelig dpo-stigning i neste uke. :D
Vi får vente og se

fra app

Første gang jeg har opplevd å få positiv el tester i 2 dager :) håper dette går veien nå.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1407590261536.jpg
    1407590261536.jpg
    63,4 KB · Visninger: 44
Jeg har watery utflod i dag.. Så la inn det og så ble FF usikker på om jeg har hatt el???

Men det tror jeg helt klart at du har,altså!
Ja, jeg kan virkelig ikke forstå noe annet.. Har vel sjeldent hatt så høye temperaturer, så får stole på kroppen min.. Så teit at FF blir usikker, selv om det egentlig bare er en bagatell..

ikke bry deg om det. Bare fortsett å temp du, og register, så ser du hva som skjer.

Hmm, noen som kan forklare hvorfor jeg har to sirkler på dagens og gårsdagens temp og ikke de vanlige prikkene? Pleier den ikke å bli sånn hvis man har reg temp til et annet tidspunkt enn normalt? Og det har jeg jo ikke :S

Kom det mens du tok pillene, eller senere i syklusen? Lurer bare på om jeg er ferdig nå, eller om det verste venter på meg enda, har gått veldig greit så langt, en dag med veldige hetetokter, bare

fra app

Noen ganger kom det etter noen dager på pergoen, og på det verste så varte hetetoktene i noen måneder etter kur. Men jeg hadde 10 tette trippelkurer, så det hadde kanskje noe med saken og gjøre.

Hmm, noen som kan forklare hvorfor jeg har to sirkler på dagens og gårsdagens temp og ikke de vanlige prikkene? Pleier den ikke å bli sånn hvis man har reg temp til et annet tidspunkt enn normalt? Og det har jeg jo ikke :S

Det hender seg at den endrer seg fra am til pm på klokka, det skjer i allefall ganske ofte her.

Back
Topp